ELÄKEIKÄ ALAS!!!

***
Sivut toimivat nyt huomattavasti paremmin, kun kaikki ylimääräinen on karsittu sivuilta. Siellä ei enää ole keskusteluja ja tiastoihin tai allekirjoitusten selaustoimintoon ei pääse.

Jos on allekirjoittamatta sivuston tökkimisen takia, niin ainakin nyt sivut toimivat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jestas:
mitä ihmeen meuhkaamista.. kyllä hyväkuntoinen ihminen jaksaa tehdä töitä vaikka 70-vuotiaana, menkää ennemmin lenkille tuon joutavan vouhotuksen sijasta!
No jaa-a.. Mun isäni on yrittäjä.. Tekee töitä joka päivä aamusta iltaan, nousee aamulla viideltä hommiin ja illalla on vielä asiakaskäyntejä, samoin viikonloppuisin. Nyt 2 vuotta eläkeikään, on puhunut väsymyksestä jo vuosia. Näin monella muullakin, väsymys painaa ja haluaa jo nauttia eläkepäivistä. Ja nyt sitä odotusta yritetään vielä pidentää. En nyt ihan vouhottamiseksi sano, jos on tätä eläkeiän nostoa vastaan.
 
häh
Miksi te allekirjoitatte tuon? Itse olette maksamassa niitä alempia eläkeikiä. Suurimmalla osalla meistä lienee kuitenkin 30-40 vuotta eläkeikään. Korkeampi eläkeikä on meidän etu!!!
 
höh
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Miksi te allekirjoitatte tuon? Itse olette maksamassa niitä alempia eläkeikiä. Suurimmalla osalla meistä lienee kuitenkin 30-40 vuotta eläkeikään. Korkeampi eläkeikä on meidän etu!!!
Ihmiset on niin hölmöjä eikä tajua että se on suoraan omasta pussista pois.
 
***
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Miksi te allekirjoitatte tuon? Itse olette maksamassa niitä alempia eläkeikiä. Suurimmalla osalla meistä lienee kuitenkin 30-40 vuotta eläkeikään. Korkeampi eläkeikä on meidän etu!!!
Työtä tekevällä on taloudellinen ylivalta yhteiskunnassa. Työtä on enää jäljellä murto-osa siitä, mitä oli 80-luvulla. Työn tuottavuuden tehostuminen on ollut keskimäärin 14,6%, joka tarkottaa käytännössä sitä, että joka hiton vuosi olisi voinut poistaa 14,6% työvoimasta tehdyn tuloksen pysyessä vakiona.

Matala eläkeikä tarkottaa sitä, että vanhat ihmiset saavat tulla toimeen sillä omaisuudella, jonka ovat työllään ansainneet. Matala eläkeikä tarkottaa sitä, että joku nuorempi saa mahdollisuuden parempaan elämään.
 
heh
Alkuperäinen kirjoittaja ***:
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Miksi te allekirjoitatte tuon? Itse olette maksamassa niitä alempia eläkeikiä. Suurimmalla osalla meistä lienee kuitenkin 30-40 vuotta eläkeikään. Korkeampi eläkeikä on meidän etu!!!
Työtä tekevällä on taloudellinen ylivalta yhteiskunnassa. Työtä on enää jäljellä murto-osa siitä, mitä oli 80-luvulla. Työn tuottavuuden tehostuminen on ollut keskimäärin 14,6%, joka tarkottaa käytännössä sitä, että joka hiton vuosi olisi voinut poistaa 14,6% työvoimasta tehdyn tuloksen pysyessä vakiona.

Matala eläkeikä tarkottaa sitä, että vanhat ihmiset saavat tulla toimeen sillä omaisuudella, jonka ovat työllään ansainneet. Matala eläkeikä tarkottaa sitä, että joku nuorempi saa mahdollisuuden parempaan elämään.
ei hyvää päivää
 
kaik kunnia..
ja tämäkin lähti laittamaan nimensä alle .. mun mielestä jo ainakin se 65:nen joka on meillä vielä ylimääräistä ois jo siis pitänyt jäädä pois niin voi jo jäädä pois.. :xmas: :whistle: kaikki kunnia hänen rahanhimolla ko saa sit isompaa ja reilumpaa eläkettä mutta oikeesti sen jutut ja yläkerta alkaa piiiiiiikkuhiljaa hiipumaan..
 
Piia Passila 1976
toivoisin että eduskunta näkisi asiat järkevänä ja oikeuden mukaisena että ei nostaisi eläke ikää koska ei ne ole ottaneet huomioon sitä että täällä on sairaita ihmisiä ja paljon muitakin että ottaisi ensin ne huomioon seikkana voin kertoa että olen piia maaria passila olen 33 vuotias nuori nainen ja olen sairastunut vakavasti sokeri tauti kihti luu reuma kilpirauhasen vajaa toiminta munuaisten vajaa toiminta ja kivut säryt ja kovat tuskat kun särkee ja pakottaa selkää ja jalkojani mutta nyt kun luin tästä netissä niin raivostuin ja suivaannuin niin että päätin ottaa osaa keskusteluun ja kertoa itsestäni että toivon et ne lukisivat tämän netin sivuilta ja oikein ajatuksen voimin ja miettisivät sairauttani omalle kohdalleen
 
Piia Maaria Passila
jatkoa edelliseen olen 7 vuotta juossut lääkäriltä toiselle ja hakenut apua ja nyt vasta olen saanut vastauksia mutta ei se mieltäni ilahduttanut kun sain todella ikävän joululahjan sairauden että toivon että eduskunta lukisi nämä jutut ja kun minulta hylättiin vammaistuki ja paljon muutakin toivon että täältä löytyis saman kaltaisia ihmisiä että voisimme vedota hyvin perustein täällä niistä laittakaa juttua lisää kertokaa itsestänne ja avautukaa rehellisesti sillä saamme oikeutta ja etuja
 

Yhteistyössä