elämän raskaita päätöksiä...

Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
Miksi mua ei heilauta tämä juttu juurikaan.
Tuntuu vaan epämiellyttävältä ihmiseltä tämä rouva. :ashamed:
Jotain tuon suuntaista täälläkin. Säälittävää ja toisaalta en edes sääli. Ja loput ajatukset tuosta on, jos ei nyt painokelvotonta, niin ei ainenkaan mukavaa luettavaa.
 
Nyt todella harmaa
Alkuperäinen kirjoittaja haiku:
lemmikkipalsta ei varmaan tiedä myöskään onko tämä totta eli kuka tietää....????
Minä tiedän tämän ihan varmaksi, olen poliisin vaimo ja asumme Vaasassa. On siis onnistunut suunnitelmassaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyt todella harmaa:
Minä tiedän tämän ihan varmaksi, olen poliisin vaimo ja asumme Vaasassa. On siis onnistunut suunnitelmassaan.
Eikös poliisilla oo vaitiolovelvollisuus? Eli ei taida kovin kummone poliisimies sit olla kyseessä? (ellei sit ole valtakunnallisesti ilmoitettu et on ok kertoa et onnistui suunnitelmassa)
 
juurijajuuri
Alkuperäinen kirjoittaja Nyt todella harmaa:
Alkuperäinen kirjoittaja haiku:
lemmikkipalsta ei varmaan tiedä myöskään onko tämä totta eli kuka tietää....????
Minä tiedän tämän ihan varmaksi, olen poliisin vaimo ja asumme Vaasassa. On siis onnistunut suunnitelmassaan.
no mistäs tiedämme että sinä et valehtele... olisi saanut sen toisen blogin osoitteen niin olisi voinut lukea lisää... kaikkea pitää aina epäillä, meitä kun on niin moneen junaan että toisilla voi viirata erikoisella tavalla..
 
Nyt todella harmaa
Alkuperäinen kirjoittaja juurijajuuri:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyt todella harmaa:
Alkuperäinen kirjoittaja haiku:
lemmikkipalsta ei varmaan tiedä myöskään onko tämä totta eli kuka tietää....????
Minä tiedän tämän ihan varmaksi, olen poliisin vaimo ja asumme Vaasassa. On siis onnistunut suunnitelmassaan.
no mistäs tiedämme että sinä et valehtele... olisi saanut sen toisen blogin osoitteen niin olisi voinut lukea lisää... kaikkea pitää aina epäillä, meitä kun on niin moneen junaan että toisilla voi viirata erikoisella tavalla..
No sille mä en voi mitään, uskotte tai ette. Mustana en tälläistä täällä kerro, ihan syystä.... :)

Enkä kyllä tajua miksi tälläisestä valehtelisin, mitä mä siitä hyödyn, aikuisia ihmisiä täällä on, ei tämä mikään leikkikenttä tietääkseni ole....
 
Stop
Pysäytti todella ajattelemaan, että kyllähän täällä tietyllä tavalla jokainen on yksin itsensä kanssa, hänellä oli kaiketi elämän plussat/miinukset elämässä olleet jo pitkän aikaa miinuksella alkavia.
 
h
omat 2 läheistä sukulaista on lopettaneet elämänsä harkiten ja muut yllättäen, toinen parikymppisenä ja toinen alle nelikymppisenä. tämä auttoi ehkä ymmärtämään heitä hiukan paremmin. tosin ei se omaa oloa helpota. :(

mutta jokaisella on oikeus päättää omasta elämästään, myös sen päättämisestä. sitä mieltä minä olen. ja tässähän se tehtiin niin hyvin kun vaan voi toisia vahingoittamatta. tosin noiden koirien kohtalosta olen eri mieltä. mutta se nyt ei enää mitään auta. :(

voi kun kaikki ne jotka tappavat läheisensä oman itsemurhansa mukana ajattelisivat näin kuin tämä nainen. rauha hänen sielulleen.
 
ripe
ei,en jaksa uskoa että viimeisin päiväkirja merkintä olisi totta. Tulin tähän päätökseen luettuani päivikirjasta muitakin merkintöjä. Ilon aiheita paljon yms. Kirjoittaja tuskin olisi kirjoittanut niin positiivisesti,jos ajatukset noinkin synkkiä.
 
näin
Alkuperäinen kirjoittaja ripe:
ei,en jaksa uskoa että viimeisin päiväkirja merkintä olisi totta. Tulin tähän päätökseen luettuani päivikirjasta muitakin merkintöjä. Ilon aiheita paljon yms. Kirjoittaja tuskin olisi kirjoittanut niin positiivisesti,jos ajatukset noinkin synkkiä.
osa merkinnöistä oli ei julkisia,osa julkisia.

siinähän luki laittoi koko päivikirjan julkiseksi....

on tuo totta.....kävin lemmikkipalstalla kyseistä ihmisestä ei omaisten pyynnöstä saa tehdä aloituksia........siällä on myös kyseisen hlö tuttuja.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
http://paivilinjama.livejournal.com/


onko kukaan teistä tutustunut tähän blogiin? ihmisen elämä on joskus niin lopussa ja tukossa että se viimeinen päätös on helppo jollain tapaa :/
luin sen eka sivun. mun mielestä huomionhakuista pelleilyä. Jos oikeasti olet masentunut siihen pisteeseen, että aiot tappaa itsesi, et kirjoita pilkuntarkasti tekemisiäsi johonkin helkkarin blogiin. tällaiset fiilikset tuli mulle. voin olla väärässä.
 
ripe
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Alkuperäinen kirjoittaja ripe:
ei,en jaksa uskoa että viimeisin päiväkirja merkintä olisi totta. Tulin tähän päätökseen luettuani päivikirjasta muitakin merkintöjä. Ilon aiheita paljon yms. Kirjoittaja tuskin olisi kirjoittanut niin positiivisesti,jos ajatukset noinkin synkkiä.
osa merkinnöistä oli ei julkisia,osa julkisia.

siinähän luki laittoi koko päivikirjan julkiseksi....

on tuo totta.....kävin lemmikkipalstalla kyseistä ihmisestä ei omaisten pyynnöstä saa tehdä aloituksia........siällä on myös kyseisen hlö tuttuja.

juu, justha kirjotit et laittoi koko päivikirjan julkisesti...mut edelleenkää siel ei ollu mitää muuta synkkää tekstiä.
Onko lemmikkipalstalla mitään tekstiä kyseisestä henkilöstä? olisi kiva lukea! (tiedän,kirjoitit että omaisten toivomuksesta, aloituksia ei saa tehdä... mutta jotain pientä viestiä joka sivuaa esim. tapahtuneeseen?)
 
ripe
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
http://paivilinjama.livejournal.com/


onko kukaan teistä tutustunut tähän blogiin? ihmisen elämä on joskus niin lopussa ja tukossa että se viimeinen päätös on helppo jollain tapaa :/
luin sen eka sivun. mun mielestä huomionhakuista pelleilyä. Jos oikeasti olet masentunut siihen pisteeseen, että aiot tappaa itsesi, et kirjoita pilkuntarkasti tekemisiäsi johonkin helkkarin blogiin. tällaiset fiilikset tuli mulle. voin olla väärässä.

samaa mieltä, ja jos on masentunut ollut niin miten ei oo aikeistaan kirjottanu päivikirjaansa aiemmin?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ripe:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
http://paivilinjama.livejournal.com/


onko kukaan teistä tutustunut tähän blogiin? ihmisen elämä on joskus niin lopussa ja tukossa että se viimeinen päätös on helppo jollain tapaa :/
luin sen eka sivun. mun mielestä huomionhakuista pelleilyä. Jos oikeasti olet masentunut siihen pisteeseen, että aiot tappaa itsesi, et kirjoita pilkuntarkasti tekemisiäsi johonkin helkkarin blogiin. tällaiset fiilikset tuli mulle. voin olla väärässä.

samaa mieltä, ja jos on masentunut ollut niin miten ei oo aikeistaan kirjottanu päivikirjaansa aiemmin?
kun olen lukenut, että masentunut tuskin pääsee sängystä ylös. Tämä emäntä sen sijaan jaksaa jopa kirjata jokaisen liikkunsa ja sävykin on oikein tomera kirjoituksessa. ei mun mielestä masentunut jaksa tehdä mitään ylimääräistä.
 
Tekijä on pitänyt huolen siitä että kaikki asiat on järjestyksessä hänen poismentyään, huolehtinut eläimet sun muut, ielestäni hän ei ole hullu, ehkäpä vaan elämäänsä ja itseensä pettynyt ihminen, kuitenkin tavallaan sinut itsensä kanssa kun niin "tyynen" rauhallisesti pystynyt asioita loppuun asti normaalisti hoitamaan.
Järkyttävää luettavaa, pakko myöntää. :/
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pashanmarja:
Tekijä on pitänyt huolen siitä että kaikki asiat on järjestyksessä hänen poismentyään, huolehtinut eläimet sun muut, ielestäni hän ei ole hullu, ehkäpä vaan elämäänsä ja itseensä pettynyt ihminen, kuitenkin tavallaan sinut itsensä kanssa kun niin "tyynen" rauhallisesti pystynyt asioita loppuun asti normaalisti hoitamaan.
Järkyttävää luettavaa, pakko myöntää. :/
jotenkin vaan ei käy yksiin teksti ja hänen sanat. jos on muka antanut itsensä repsahataa, ei itsekuria, lihonut, juo. mutta on itsekuria kuitenkin kirjata jokaine liike tarkasti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ripe:
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Alkuperäinen kirjoittaja ripe:
ei,en jaksa uskoa että viimeisin päiväkirja merkintä olisi totta. Tulin tähän päätökseen luettuani päivikirjasta muitakin merkintöjä. Ilon aiheita paljon yms. Kirjoittaja tuskin olisi kirjoittanut niin positiivisesti,jos ajatukset noinkin synkkiä.
osa merkinnöistä oli ei julkisia,osa julkisia.

siinähän luki laittoi koko päivikirjan julkiseksi....

on tuo totta.....kävin lemmikkipalstalla kyseistä ihmisestä ei omaisten pyynnöstä saa tehdä aloituksia........siällä on myös kyseisen hlö tuttuja.

juu, justha kirjotit et laittoi koko päivikirjan julkisesti...mut edelleenkää siel ei ollu mitää muuta synkkää tekstiä.
Onko lemmikkipalstalla mitään tekstiä kyseisestä henkilöstä? olisi kiva lukea! (tiedän,kirjoitit että omaisten toivomuksesta, aloituksia ei saa tehdä... mutta jotain pientä viestiä joka sivuaa esim. tapahtuneeseen?)
Sain blogista käsityksen, että on pitänyt julkista "kulissiblogia" ja samalla kirjoittanut sivuun noita synkempiä todellisia ajatuksiaan ja sitten viimeisillä hetkillä vasta lisännyt nekin blogiinsa. Kirjoituksista huokui päättäväisyys, hän halusia ja oli päättänyt kuolla. Sille emme kukaan enää voi mitään. Hän onnistui suunnitelmissaan. Kaverin työkaveri... :|
 

Yhteistyössä