Elämänlähde!

  • Viestiketjun aloittaja haloo
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi sä myös olet kielteinen lapsesi suhteen mille lääkärit ja muut ovat suositelleet tukitoimia. Koska sä tajuat ettei tuommoisessa tapauksessa sun tuki enään riitä? Kouluiässäkö? Mahdatkohan liikaa antaa periksi tai sulla se isompi ongelma irtautumisessa lapseen?
kyllä mä sen tajuan, mutta mä en vaan ymmärrä mitä hyötyä on päiväkodista jos tuolla kerhossa voi oppia samat jutut ja kunhan saadaan terapiat käyntiin niin helpottaa jo kummasti. päiväkodissa kun ne eivät kuitenkaan noita terapioita anna pojalle. eivät ne sen kaa osaa toimia, on niin paljon asioita ja kaikki muuttuu koko ajan. =)
No mun tyttöni on ainakin alkanut puhumaan ym muuta apua. Sekä esikoisen ollessa eskarissa kun hänellä todettiin erityisyys on ollut tosi paljon apua vaikka ei ollut erityisryhmä. Tyttö on nyt 12 lapsen ryhmässä puheenviivästymän takia. Onko teillä siellä semmoista ryhmää päiväkodissa? Hae semmoiseen. Siellä myös on enemmän henkilökuntaa.
puhuu jo se ei enää suurin ongelma, ja joo hainkin tollaseen pien ryhmään tietystä päiväkodista, siel on vaan ryhmä täys ja ei oo tietoo pääseekö sinne vai joutuuko tavalliseen ryhmään tai sitten toiselle puolelle kaupunkia erityisryhmään. =)
Teil on varmaan ne lääkärin lausunnot mukana siinä hakemuksessa?
on joo mut tän ko päiväkodin johtajan mielestä ei tule ongelmia ja pitäis kuulemma pärjätä normiryhmässäkin. :|
Se asia ei kuulu hänen päätettäviin asioihin. Ei saa siitä asiasta päättää! Ota johki yhteyttä joka noista on päättänyt?!
ei ole viel tullut mitään tietoa mihkä joutuu, ne tulee vasta toukokuussa joten sitten katon et mihkä otan yhteyttä. :|
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi sä myös olet kielteinen lapsesi suhteen mille lääkärit ja muut ovat suositelleet tukitoimia. Koska sä tajuat ettei tuommoisessa tapauksessa sun tuki enään riitä? Kouluiässäkö? Mahdatkohan liikaa antaa periksi tai sulla se isompi ongelma irtautumisessa lapseen?
kyllä mä sen tajuan, mutta mä en vaan ymmärrä mitä hyötyä on päiväkodista jos tuolla kerhossa voi oppia samat jutut ja kunhan saadaan terapiat käyntiin niin helpottaa jo kummasti. päiväkodissa kun ne eivät kuitenkaan noita terapioita anna pojalle. eivät ne sen kaa osaa toimia, on niin paljon asioita ja kaikki muuttuu koko ajan. =)
No mun tyttöni on ainakin alkanut puhumaan ym muuta apua. Sekä esikoisen ollessa eskarissa kun hänellä todettiin erityisyys on ollut tosi paljon apua vaikka ei ollut erityisryhmä. Tyttö on nyt 12 lapsen ryhmässä puheenviivästymän takia. Onko teillä siellä semmoista ryhmää päiväkodissa? Hae semmoiseen. Siellä myös on enemmän henkilökuntaa.
puhuu jo se ei enää suurin ongelma, ja joo hainkin tollaseen pien ryhmään tietystä päiväkodista, siel on vaan ryhmä täys ja ei oo tietoo pääseekö sinne vai joutuuko tavalliseen ryhmään tai sitten toiselle puolelle kaupunkia erityisryhmään. =)
Teil on varmaan ne lääkärin lausunnot mukana siinä hakemuksessa?
on joo mut tän ko päiväkodin johtajan mielestä ei tule ongelmia ja pitäis kuulemma pärjätä normiryhmässäkin. :|
Se asia ei kuulu hänen päätettäviin asioihin. Ei saa siitä asiasta päättää! Ota johki yhteyttä joka noista on päättänyt?!
ei ole viel tullut mitään tietoa mihkä joutuu, ne tulee vasta toukokuussa joten sitten katon et mihkä otan yhteyttä. :|
Ok. Mutta vaadit lapselle sen pien ryhmän mitä hän tarvii ja lääkäritkin suositellut! Toivottavasti saa sen ilman tappelua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
Alkuperäinen kirjoittaja haloo:
Miksi olet niin kaksinaamainen tuttaviesi edessä?
en ole =)
Eikö sun tuttavapiiriin kuulu eri kansalaisuuksia?
ei kuulu ainakaan tohon lähimpiin.
Niinpä!
Sanon nyt sulle "ystävänä": Katso peiliin...mitä näet?
Älä ikinä, kuuna päivänä aliarvioi ketään! Ole sellainen toisille kuin haluat heidän olevan sinulle :)
niinhän mä teenkin, ystävä hyvä. =)
tää on äärimmäisen kiinnostava keskustelu. Mä olen valitettavasti sitä mieltä, että elämänlähde olet kyllä kaksinaamainen, ja jopa valehtelet. Toisille puhut toista ja toisille toista.
Kyllä sunkin pitäs kattoo peiliin, eikä esim syyttää maahanmuuttajia omista rahaongelmistas!Mene töihin, paa miehes töihin ja lopeta se valittaminen!!
Niin täällä hemmetti vieköön on muidenkiin tehtävä!!
Turha alkaa narista että kun lapsi tarttee erityishuomiota jne, sille tekis hyvää päästä muiden lasten joukkoon ja oppia toimimista muidenkin kanssa. Ammattihoitajat varmasti osaavat asiansa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi sä myös olet kielteinen lapsesi suhteen mille lääkärit ja muut ovat suositelleet tukitoimia. Koska sä tajuat ettei tuommoisessa tapauksessa sun tuki enään riitä? Kouluiässäkö? Mahdatkohan liikaa antaa periksi tai sulla se isompi ongelma irtautumisessa lapseen?
kyllä mä sen tajuan, mutta mä en vaan ymmärrä mitä hyötyä on päiväkodista jos tuolla kerhossa voi oppia samat jutut ja kunhan saadaan terapiat käyntiin niin helpottaa jo kummasti. päiväkodissa kun ne eivät kuitenkaan noita terapioita anna pojalle. eivät ne sen kaa osaa toimia, on niin paljon asioita ja kaikki muuttuu koko ajan. =)
Kyllä koulutetut ihmiset osaavat toimia myös sinun lapsesi kanssa. Koita jo ymmärtää, että sinä et riitä enää auttamaan lastasi. Ei sinun lapsesi ole ainoa kuntoutusta/terapiaa tarvitseva lapsi päiväkotimaailmassa!!

Etkös itsekin ole perhepäivähoitaja? aika ristiriitasta, kun olet sitä mieltä, etteivät ammatti-ihmiset kykene hoitamaan lapsia,myös erityislapsia.
Kenties et pysty siihen itsekään kovin hyvin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
Alkuperäinen kirjoittaja haloo:
Miksi olet niin kaksinaamainen tuttaviesi edessä?
en ole =)
Eikö sun tuttavapiiriin kuulu eri kansalaisuuksia?
ei kuulu ainakaan tohon lähimpiin.
Niinpä!
Sanon nyt sulle "ystävänä": Katso peiliin...mitä näet?
Älä ikinä, kuuna päivänä aliarvioi ketään! Ole sellainen toisille kuin haluat heidän olevan sinulle :)
niinhän mä teenkin, ystävä hyvä. =)
Oikeesti...älä jaksa! Saahan sitä täällä netissä pöpöttää mitä sylki suuhun tuo!
Mut mä tunnen sut ja tiedän millainen oot!
no kerroppa sitten jotta muutkin tietäis tai tuleppa joskus keskustelee mun kaa. sä et todellakaan tunne mua. =)
mä myös tunnen sut..ollaan sentäs aika monta kertaa juteltu pihassa kun lapset touhuaa ja isompi poikasi leikkii pyssyleikkejä, ja kuinka monen monta kertaa miehesi on illalla tullut kotiin niin ettei tie riitä!
 

Yhteistyössä