Elämänne onnellisin hetki????

Omistani voisin sanoa, että lasten ristiäiset on ollu aika ihania hetkiä (omien) ja viime viikon maanantai oli aikas huippu päivä!Mies tuli töihin mua vastaan (lähti ite töistä 5h liian aikasin) kukkapuskan ja lahjan kanssa, vei mut syömään ja oli sopinu tarhaankin, et lapset haetaan tuntia myöhemmin, että saatiin viettää laatuaikaa kaksin :D
 
Niitä on monta.
Yksi hienoimpia oli vuosia sitten Amsterdamissa nuorena tyttönä, ensimmäistä kertaa yksin maailmalla. Hostellin sängyllä kirjoittelin kortteja, kaikki oli uutta ja kaupungin humu kuului alhaalta kadulta. Meni pää aivan pyörälle, tunsi olonsa niin vapaaksi ettei sellaista tunnetta ihan helposti saavuta :heart:

Toinen on parin vuoden takaa, jätin hyväpalkkaisen homman ja palasin lapsuudenkotiin kuukaudeksi. Tuntui että se kesä piti vain käyttää niin, omat vanhemmat vanhenee, ja ajattelin että jos en mene, niin myöhemmin harmittaa. Ja muistoksi jäi ihanat aurinkoiset päivät isän kanssa alhaalla rotkossa valtavia vadelmia poimiessa. Se oli hieno kesä!

Miehen kanssa hetkiä on niin lukemattomia, että en ala niitä tässä luettelemaan... :heart: :heart: :heart:
 
Kun mies kosi mua kolme vuotta sitten klo 6 aamulla, ehkei niin hehkee olonen/näkönen mut siltipä hyvinkin oli miun elämän onnellisin hetki. Ja kuinka sitä huomaa kuinka toista voi rakastaa päivä päivältä enemmän :heart:
 
Jaa-ah, ehkä se saattais esimerkiksi olla se päivä kun muutettiin tähän nykyiseen taloon. Muistan vieläkin miten käveltiin sisällä ja aateltiin messevänä että nyt meillä on omakotitalo. Ei ole tässäkään päivässä ollut valittamista: esikoinen voitti joukkueensa kanssa partion kevätkisat Nivalassa :heart: Ylpeydestä soikeat vanhemmat täällä just nyt...
 
Vastaaja
Sanon, että kesä 2006 oli onnellista aikaa elämässäni. Tapasin ihmisen, jonka kanssa kaikki synkkasi keimioista luonteeseen ja mielenkiinnon kohteisiin. Rakastuin päätä pahkaa huumaavasti ja osoitin rakkauttani ja sain hyväksyntää sellaisena kuin olen. Syksyn myötä monet itkut eivät kesän onnea häivyttäneet, ero ei johtunut kummastakaan oikeastaan. Lopputuloksena sain ystävän loppuelämäkseni.
 
et tunne minua
Niitä on niin mielettömän monta. Vauvan ensimmäiset liikkeet, miehen kosinta, hetki jolloin saimme tietää että tarjous kodistamme meni läpi ja pääsimme ekan kerran kaksin omaan kotiin sisälle. Ne hetket kun katsoo nukkuvaa lasta ja tajuaa kuinka hyvin kaikki on. Positiivinen raskaustesti ym. ym.

Ehkä sellainen ihanin tilanne joka viimeisimpänä tulee mieleen: Olimme mökillä, ulkona lämmin, sellainen ukkosmainen ilma, makaamme ruohikolla miehen kanssa sylikkäin, lapsi samassa sykkyrässä. Ilmassa tuoksuu mansikat ja on ihan hiljaista. Ajattelen että voisimme mennä koko perhe päiväunille kun kohta varmaan tulee ukkonen, mietin mille sade kuulostaa peltikatossa ja näyttää ikkunasta järvellä. Ihanan hiljaisuuden rikkoo mieheni: "rakas, tehdään toinen lapsi, haluan sinun kanssa toisen lapsen mahdollisimman pian, joohan". Silloin ajattelin että olen maailman onnellisin nainen!!!!
 

Yhteistyössä