Elämäsi suurin suru

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vanhempien kuolema,viimeisen henkäyksen katsominen.Onneksi olin paikalla ettei kummankaan tarvinnut yskin lähteä.
molemmat kuolivat 40vuotiaina.
se on kova paikka katsoa kun toinen ensin hiipuu ysövän kourissa ja sitten vaan kuolee :snotty:
 
vakkari harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja suru:
Se että elämä tuhottiin jo alkumetreillä väkivallalla ja insestillä :'(

ja jos vielä sen takia jään lapsettomaksikin :'(
Voimia sinulle! Tässä myös toinen, joka on kokenut väkivaltaa ja insestiä lapsena. Myös vuosien lapsettomuuden, muttei insestin takia.

 
minä
Molempien vanhempien itsemurhayritykset. Kumpikaan ei onnistunut, hyvä niin, mutta kysymys on edelleen auki miksi? Vaikka on puhuttu asioista mut kuitenkin. Pelko siitä että jompi kumpi yrittää taas uudelleen.

Alkoholismi ja sen tuomat lapsuuajan huonot muistot...

En tiedä voiko tätä suruksi sanoa, mutta meinasin itse kuolla synnytykseen, ihmeen kaupalla selvisin (teholla nukutettuna useita päiviä)... Siitä tuntee sellaista suru/raivoa ja silti taas iloa kun selvisi. Liian tuore tapaus vaan ja nostaa tunteet pintaan.

 
äitini sairastuminen rintasyöpään

vuoden takainen keskenmeno

se, etten ole saanut kokea normaalia, täysiaikaista raskautta enkä ole kumpaakaan lasta saanut edes koskettaa synnytyksen jälkeen vaan heidät on heti viety pois.

Mulle nää on ollut suuria suruja, vaikka toisilla on ollut pahempiakin. Suru vaan on niin henkilökohtainen asia, ettei suruja voi verrata keskenään.
 
KI
Ei ole mitään noin surullisia ehkä ollut, mutta abortti 16v:nä, oli tosi raskas ja vieläkin kummittelee vaikka aikaa kulunut... Abortin seuraamuksena lensin kotoani pihalle (uskovaiset vanhemmat..) ja välit katkesi 3 vuodeksi. Summa summarum abortti ja sen jälkeiset seuraamukset ovat olleet elämäni pahin suru.
 

Yhteistyössä