Elloksen alekoodit / alet aivan huijausta

  • Viestiketjun aloittaja Entinen asiakas
  • Ensimmäinen viesti
Entinen asiakas
Onko kukaan muu huomannut samaa?

Olen joskus tilannut paljonkin Ellokselta ja nyt päätin taas pitkästä aikaa tilata kun sain tarjoukseksi alekoodin -50% kalleimmasta tuotteesta. Käytin paljon aikaa tuotteita selatessa ja kun viimein löysin jotakin mielenkiintoista ja sopivan koon haluamastani tuotteesta kassa ilmoittaa - ei alennustuote. Siis mitä?!

Rupesin lukemaan tarkemmin ehtoja ja pienellä präntillä siellä jossain tarjouslapun alakulmassa luki, että ale ei koske ns. Exclusive -tuotteita?! Ei tuommoisia ennen ole ollut?? Sen nyt tiesinkin, ettei nuo yleensä koske mitään elektroniikkaa tms. arvotavaraa, mutta hei haloo - olin tilaamassa talvikenkiä! Kyllä jäi huono maku suuhun ja jätän Ellokset tilaamatta tästä lähtien. Viime kerralla sentään sain tuolla alekoodilla tilattua hyvälaatuiset kengät!
 
Ilmeisesti joku aika sitten oli buumi tilata Ellokselta alekoodeilla Ticketin haalareita ja takkeja, kalliita kenkiä jne. Varmaan menivät niin paljon tappiolle noissa, että eivät enää myy noita merkkivaatteita alekoodein...
 
Jepjep, tuttu juttu.
Mä oon tällä hetkellä aika kypsä koko Ellokseen, tilasin kolme samanmoista valokuvakehystä ja hain ne eilen postista (tai siis Valtsusta) ja yhdestä oli lasi rikki ja kahdesta kiinnityssysteemit kaikki poikki, great. Saa nähdä kuinka laadukkaita seuraavat kolme on...
 
"vieras"
Minusta niissä on ihan selvästi lueteltu, mitä tuotteita ale koskee ja mitä ei koske. Ja tuotteiden kohdalla kyllä on ne merkinnät, joista näkee onko tällaisista tuotteista kyse. Ja viimeistään nyt kassalla se selviää.

Ei siis mitään huijausta. Ei ole Elloksen vika, jos asiakkaat ei lue tarjousten ehtoja tai ymmärrä niitä.
 
Ärsyttävämpää on se, että minitoimitus on 25 euroa. Ensin käytän -50% alennuksen ja sitten joudun väkisin keksimään vielä lisäksi jotain ostettavaa, että saan toimitusrajan ylittymään.. Meni kyllä ihan plusmiinusnollalle.
 
"vieras"
Ei siitä kauan ole kun kaikista tuotteista saa -40%, vaihtelee tarjousten mukaan. Outletin tarjoukset on myös olleet välillä hyviä, joku päivä sitten sai jo alennetuista reilun alennuksen. Tilaisn just vedenpitävän takin 16 eurolla, ihan tyytyväinen.
 
kokeiltu
Ja jos maksaa sen 22 euron (?) maksun niin saa vuoden ajan ilmaiset toimitusmaksut. Voi sitten käyttää kaikki tarjoukset hyväksi ja tilata vaikka yhden tavaran kerrallaan. :)
 

Yhteistyössä