ellos toimittaa vain SIWAan, VALINTATALOon, ei postiin

  • Viestiketjun aloittaja aivan persiistä
  • Ensimmäinen viesti
Viili
Joo, mäkin olin tänään tilaamassa ja huomasin saman. Koko hemmetin kunnassa yksi ainoa Siwa, josta se sitten pitäisi hakea! No ei ongelmaa, kyseinen Siwa kun sijaitsee 300 metrin päässä kotoa, mutta ongelma on just toi että Electron ei kelpaa... eli pitäisi olla käteistä. Ja lähin automaatti on 5 kilsan päässä... postin kupeessa. *hakkaa päätä seinään*
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
no täällä ei tuota suurempaa ongelmaa, meidän kylän siwassa nimittäin toimii myös kylän asiamiesposti... =) mutta periaatteessa on kyllä ihan syvältä koko homma
Eniten mua nyppii toi että vaan pankkikortilla tai käteisellä voi maksaa. Ensimmäistä mulla ei ole, toisen takia joudun tekemään kymmenen kilsan kävelylenkin ihan eri suuntaan kuin Siwa.
 
Jos kerran postilla on sairaanmoiset postimaksut, niin kai Ellos alentaa kuluttajalta veloitettavaa postimaksua, kun heillekin hinnat halpenevat?

Joo tein vuoden alussa päätöksen, etten tilaa ollenkaan noilta firmoilta yhtään mitään, enää koskaan!

Naurettavaksi on touhu mennyt!
 
Tiina Tilaaja
Joo tämä uusi lähetyssysteemi tuli täytenä yllätyksenä, Ellos ei ainakaan sivuillaan mainosta sitä kovin näyttävästi. Ruksasin sitten tämän tekstari-ilmoituksen ja nyt vasta huomasin, että siitäkin pitää maksaa ERIKSEEN. Postilla on tosi kätevä paketin seurantapalvelu, ainakin siloin, kun se toimii. Meiltä on Siwaan ja postiin yhtä pitkä matka, mutta Siwahan on periaatteessa lähes aina auki, että sikäli parannusta. Palaan asiaan, jahka olen saanut pakettini ja olen nähnyt kuinka palvelu pelaa...
 
paketin hakija..
meidän siwassa ainakin kaupan toiminta "pysähtyy" kun se ainokainen kassatäti lähtee pakettia hakemaan, pistää kiireiset perheenäidit puhisemaan kärryineen, ärsyttää ihan yhtä paljon ku joku ei oo muistanu punnita hedelmiä ja kassatäti joutuu jättämään kassan sen takia, myyjäparka joutuu ottamaan murhaavat katseet vaikka tekee vain työtään...
 
eissss
Sama homma täällä. Valintatalosta pitää lähteä hakemaan paketit joka on postiin nähden 2 kertaa kauempana. Ja jono senkun kasvaa kun myyjä lähtee hakemaan pakettia jostain jumalan selän takaa ja on sen jälkeen ihan pihalla niiden lappujen kanssa että se paketin lunastus voi kestää 5min. Aijai että on mukavaa kun jonottajilla menee selän takana hermo... :)
 
retu
Alkuperäinen kirjoittaja höpöhöpö:
ja vielä kerran höpö,

ainakin meillä täällä espoossa tulee postiin.
Meillä Espoossa ei, eikä tässä meiän kylässä ole kumpaakaan kauppaa, joten joutuu menemään jostain muusta kyläsestä hakemaan.

 
vieras
Ohhoh, en tosiaan ole kuullutkaan!

Toisaalta salaa olen iloinen, koska Posti/Itella vetää kiskurihintoja jo kirjeistä, saati sitten paketeista. Ja 8 postiautoa seilaa edestakaisin pienellä asuinalueella kirjeidensä ja pakettiensa kanssa joka päivä, että siitähän sitä maksua varmasti tulee kun ei kaurapuurolla nuo pakut käy. Toisin oli ennen, kun pyörällä postin sai.

Itse olen käyttänyt paketteihin jo kauan Matkahuollon palveluita.
 
dddd
Hullua, että paketit tulee Siwaan matkahuollon kautta. Mä en osaa vaihtaa noutopaikaksi matkahuoltoa, mutta sen ottaisin koska se on lähempänä meitä kuin tämä Siwa. Palvelu on pelannut Siwassa ainakin toistaiseksi jopa nopeammin kuin asiamiespostissa, joka on meillä hiiiidas.
 
höpö itelles
Alkuperäinen kirjoittaja höpöhöpö:
ja vielä kerran höpö,

ainakin meillä täällä espoossa tulee postiin.
juu ei todellakaan tule, ei tuu ellos, ei tuu halens. Halensilta en enää tilaa enkä myös elloksellta, vitosen kotiinkuljetus jostai rievusta...nou tänks.
 
jeejee
Alkuperäinen kirjoittaja paketin hakija..:
meidän siwassa ainakin kaupan toiminta "pysähtyy" kun se ainokainen kassatäti lähtee pakettia hakemaan, pistää kiireiset perheenäidit puhisemaan kärryineen, ärsyttää ihan yhtä paljon ku joku ei oo muistanu punnita hedelmiä ja kassatäti joutuu jättämään kassan sen takia, myyjäparka joutuu ottamaan murhaavat katseet vaikka tekee vain työtään...
Joo, mua kerran säälitti se kassaneito kun hain oman paketin. Siinä ei silloin ollut muita asiakkaita, mutta jonoa ehti kyllä kertyä kun etsi mun pakettia. Siis niillä oli siellä joku yksi pieni kaappi, joka oli ihan tupaten täynnä näitä Elloksen yms. firmojen "pussipaketteja". Sieltä se kassaneito sitten etsi ja etsi mun pakettia, kesti aika kauan ennen kuin löysi. Postista sentään sai paketin vähemmällä jonotuksella, kun niillä on jokaiselle paketille oma merkitty hyllypaikka.
 

Yhteistyössä