Elokuiset 2010 joulukuussa

Ihania uutisia N11nalla :heart: :heart: :heart:
Toivottavasti itsekin saa hyviä uutisia ensi maanataina.

Mulla on kans vähän kipee olo. Viluttaa ja väsyttää. Mutta kai tää on vaan tätä raskautta... Ja tänään on ollu tosissaan vähän äklö olo, vatsassakin kiertää. Se on kiva tehdä tällast vastaanottotyötä, jos kesken asiakkaan täytyy lähtä oksulle :LOL:
 
[/b]sokruli olen todella pahoillani :( tiedän mitä käyt läpi! jaksamista :hug: ja nopeaa toipumista! uskalla yrittää uudestaan!

erka oi että niin kallista... noh, kyllä mä meen kuitenkin :heart: loppuvuodesta tai alkuvuodesta jos soittaisin ja varaisin ajan. vielä kun en osaa uskoa että todella oon raskaana :)

korvapuusti rv 4+1
 
sokruli :hug:
Onnea n11na hyvistä ultrakuulumisista :)

Itse jouduin perumaan mun tän päiväsen ultran, koska lompakko ja sen mukana kelakortti jäi mun vanhempien luokse, enkä tähän hätään saa niitä sieltä :'( Mua harmittaa niin, että melkein itkettää :( Nyt ei auta kuin sinnitellä np-ultraan saakka, joka on reilun kolmen viikon päästä. Te jotka, ootte käyny varhaisultrassa yksityisellä, niin paljonko se on teillä maksanu?
Pahoinvointi jatkuu edelleen, eilen ja tänään ei oo ihan niin pahana ollu.. Ja heti sitä miettii, että mikshän ei? Muita oireita mulla ei oo kuin pahoinvointi ja palelu. Eka neuvolakäyntikin oli maanantaina, eipä siellä mitään uutta, tutut jutut esikoisen ajoilta. Eikait siinä joulua odotellessa, ja yritän olla ajattelematta sitä etten päässy sinne ultraan :snotty:
*muoks* ikäeroon piti vielä kommentoida, että meillä tulee ikäeroksi n. 2v4kk. Tuo kait on aika standardi ikäero :D
 
Kiitos kaikille onnitteluista! Mun ultra makso kelan korvauksen jälkeen 96e, onhan se ihan törkeen kallis, mutta keskenmenon jälkeen halusin jonkun moisen varmuuden, että kaikki on ookoo. Mielelläni sen tästä kokemuksesta maksoin.
Älkää vaan tulko kipeiksi! Olen ollut vklopusta alkaen flunssassa ja tää on ihan kauheeta ku mitään ei voi ottaa! :snotty:
 
Sokrulille kovasti voimia!! :hug:

N11nalle onnittelut hyvistä uutisista ja vauvahaaveelle kanssa onnea plussasta =)

Nopeasti tulin vaan piipahtamaan ja kuulumisia kurkkaamaan (lähinnä N11nan ultraa, kun on niin utelias :D )

neitim kyseli mun laskettua aikaa, mutta se on listassa jo 5.8. :D
 
heips!!

täälä yks plussannu ilmoittautuu mukaan elokuisiin :)
laskettuaika 12.8 ja tämä tulokas on perheen kolmas lapsi, tytöt -99 ja -08, äipällä on ikää 33v ja synnytyssairaala on satks...
neuvola-aika on vasta 4.1 ja np-ultra sit joskus... en tiiä porin tarjoamista ultrista yms, ku kesällä ollaan poriin muutettu, toki neuvolasta saan lisää infoo, mut jos porilaiset viittiis kertoo!!?? täälä onkin jo tosi pitkä ketju :) lueskelen ja tutustun myöhemmin ajan kanssa!!
 
heips.
sokrulille pahoittelut - toi on just se mitä jokainen plussannut pelkää. *haleja* :'(


ja pakko sitten kertoa samaan hengenvetoon omat hyvät kuulumiset: tänään oli se kauan ja hartaasti odotettu varhaisultra... ja kaksi sykettä siellä löytyi. :heart: :heart: taas niiin uskomaton tunne, hyvä kun siinä pöydällä pysyin. mies oli mukana ja heilui siihen malliin, että hyvä ettei kaatunut. :LOL:
omien laskujen mukaan olis 7+1, mutta lääkärin laskujen mukaan 6+6 ja sitä alkiot vastasivat. tosin lääkäri puhui koko ajan sikiöistä, mikä kuulosti jo aika uskomattomalta. :heart: :heart:
sama se mikä LA(3.->5.8.) mulla tuolla on, kun kuitenkin pungerran nuo viimeistään heinäkuussa. mutta kyllähän teistä varmaan joku muukin varaslähdön ottaa, joten TÄÄLLÄ MÄ PYSYN! :)

dreamer78 ja lottopotti hipsu&nipsu
 
Ihania uutisia dreamer78!!!! Päätit sitten tehä kaksi kerralla :heart:

Ja onnea myös n11nalle!!

Tässähän tulee itellekin mieli varata aika varhaisultraan kun näin hyviä uutisia tulee :)

Lopputyötä tässä kirjotellu ja yhen leffan kattelin... Ei oo oikein innostusta mihinkään. Väsyttää... Jospa kohta lähtis esikoisen hakemaan tarhasta, sillä mennään sinne kuudeksi takasin joulujuhlaan :) Taitaa tulla äiskällä tippa silmään ku tyttö lauleskelee siellä hienosti tuiki tuiki tähtönen... Muutenkin vähän joka asiasta tulee tippa silmään...
 
En ilmottaudu listalle mukaan, ainakaan vielä! Oli vain pakko tulla onnittelemaan teitä, jotka ultrassa ovat sykkeen saaneet ja dreamer78:lle vielä tupla onnittelut, saatte mut jo kyynelehtimään ilosta puolestanne!! Niin haluaisin tänne jo hypätä, että olen jo monta päivää käynyt kurkkimassa kuulumisia :LOL:

Katostaan sitten taas viikon päästä, josko ihan oikeasti pääsisin tänne kirjoittelemaan, epäilen, mutta kai sitä aina toivoa saa :D
 
Minulla ihan sama juttu, että ysin maita joka ilta simahdan ja aamulla herään samoihin aikoihin. Eli kevyesti 12h saattaa hurahtaa unten mailla. =D Tosin vessassa joutuu kerran juoksemaan. Oireet edelleenkin aika lievät. Etovaa oloa välillä, mutta ei sitäkään kovin voimakkaana. Tiistaina olis eka ultra. Silloin viikkoja tasan 8+0. Pitäisi jo varmaankin näkyä jotain elämää...
Nyt siis menossa jo 7+1. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja dreamer78:
kiitos kaikille onnitteluista!


Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Mahtavaa dreamer78 tuplaonnea :heart: :heart: ! Oliko kyseessä identtiset kaksoset vai erimunaiset kaksoset?
ne on erimunaiset, kaksi alkiota siirretty (IVF). eli omat uima-altaat on poikasilla. :)
Tuplasaalis! Tuossa kun lueskelin niin huomasin että sulla on ennestäänkin kaksoset :heart: :D . Wau! Hienoa!
 
Sokruli voi ei!! Olen niin pahoillani sun puolesta! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Jaksamisia!

n11na ja dreamer, onnittelut teille hyvistä uutisista! :heart:

Mua paleltaa koko ajan ihan hirveästi, kökötän vain kotona viltin alla. Eikä ruoka maistuisi yhtään, oon syönyt vaan jotain viiliä ja muuta helposti nieltävää, kun tuntuu ettei mikään mene alas. Mutta ei se mitään, on ihanaa olla raskaana!!!! :heart: :D Voi kun vaan vaavi pysyis kyydissä.. :heart:
 
Sokrulille :hug:
N11na ja dreamer oli saanut kivoja ultrauutisia. =)

Täällä uutena oireena nännipihojen tummuminen ja toisesta nännistä tuli maitoa, kun puristi. On tää raskaana olo huikeeta. :D Itse menen kunnan tarjoamiin nt- ja rakenneultriin. Muihin en meinaa mennä omalla rahalla...kai. ;)
 
Onnea n11na :flower:
Tuplaonnittelut Dreamer :flower:
Ihanaa kun hyvia uutisia!!!!!

Onnea myös taas uusille plussanneille :flower:

By the way,Dreamer,vaikka tiesit että 2 alkiota siirretty,oliko sulla jotain "oloa" että kaksi matkassa???
Mä oon nähnyt jo ennen odotusta unia että mä saan kaksoset ja nyt tän lyhyen odotusajankin aikana jo kahdesti.... :eek:

 
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja dreamer78:
kiitos kaikille onnitteluista!


Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Mahtavaa dreamer78 tuplaonnea :heart: :heart: ! Oliko kyseessä identtiset kaksoset vai erimunaiset kaksoset?
ne on erimunaiset, kaksi alkiota siirretty (IVF). eli omat uima-altaat on poikasilla. :)
Tuplasaalis! Tuossa kun lueskelin niin huomasin että sulla on ennestäänkin kaksoset :heart: :D . Wau! Hienoa!
Ihanko totta,toiset kaksoset???? :eek: :D :flower: :heart:
Minkä ikäiset edelliset?Onko muita lapsia?
Tosiaan,WOW
:flower:
 
Sokruli: halaus ja paljon voimia!!!
Dreamer78: Tuplaonnittelut! Muillekkin ultrassa hyviä uutisia saaneille paljon onnea. Itse joutuu odottelemaan vielä, ultra 4.1

Mä olen vietellyt tänään vapaapäivää =) Ällötysolo tulee aina välillä ja sitten menee taas ohi. Todella turvonnut olo on koko ajan ja tuntuu että farkutpuristaa jo liikaa.. Eikai nyt näin aikasin tarvii äitiyshousuja alkaa käyttää :eek: Väsymys on aika hurjaa.. Vois käyä nukkuu vaikka kuinka aikasin ja nukkuu aamulla myöhään. Töihin se on kuitenkin taas huomenaamulla raahauduttava :( Voi kun aika menis nopeesti ja pääsis äkkiä äitiyslomalle :kieh:

jonna ja pikkuinen 5+2?
 
Onnea N11na ja dreamer ultrakuulumisista!! :heart:

erka: Ei peittojen heilutteluhommista ole mitään haittaa, ellei sen jälkeen ala esiintyä veristä vuotoa tai muita oireita. Tästä huolimatta vierastan itsekin vähän ajatusta ja yritän päästä mahdollisimman pitkillä väleillä eteenpäin... :LOL: Mutta kyllähän sitä pitää vähän olla miehellekin mieliksi edes silloin tällöin... :D

Sokruli: Voimia... :hug: :'(

Aamuyön tunnit ovat täälläkin hankalia...Heräilen koko ajan puoli neljästä eteenpäin. Mutta sitten kun kello soi niin kylläpä väsyttäisi.. |O

Antakaas hyviä vinkkejä, mitä terveellistä voisi syödä kun ruokahalu on valtava ja vaikka kuinka söisin lämmintä ruokaa mahan täyteen, niin silti on karmaiseva nälkä jo vähän ajan kuluttua!! Kaikkea hyvää tietysti tekee sitten mieli, etenkin suolaista, mutta tällä menolla lihon kilon päivässä..
:D Mitä te syötte välipaloina...? Sitten kun mieltymykset vaihtuu kaikenlisäksi koko ajan laidasta laitaan. Yhtäkkiä tekee jotain tiettyä mieli ja sitten kun ostaa sitä niin eipäs teekään...Hullua... :D
 

Yhteistyössä