**** ELOKUISET 2010 TOUKOKUUSSA ! **** 1 vauva syntynyt !!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Sannuli88:
Miten olette muuten järjestelleet vauvanvaatteet kaappiin?
Sannuli ja tytti 23+6
mul on kahdella hyllyllä: toisella n.62cm ja toisella n.68cm... pienimmät(50-56cm) on yhdessä hoitopöydän laatikossa ja suuremmat äitiyspakkauksessa odottamassa. sit ku vauvat syntyy ja kasvaa niin näkee että mitä kokoja tarvii. ja tietty varmaan karsiutuu "turhat" vaatteet pois myöhemmin. - kuitenkin noista vaatteista löytyy ne mieluisat, jotka sit pyörii käytöstä pesuus ja pesusta käyttöön. tai sit YRITÄN käyttää kaikkia jonkin verran.


Iloista vappua kaikille, vaikka sitä mitenkään juhlita. en tiedä edes viittiikö lakkia edes laittaa tuossa ilmassa päähän. lapsilla nyt on pallot, pillit ja serpentiinit. munkkia ei oo eikä simaa... katotaan, jos huomenna jossain tulee vastaan.

dreamer78 + hipsunipsut rv26+4
 
kiitos neitim uudesta pinosta :flower:

Täälläkin töistä palattu...11tuntia meni :) Nyt väsyttää...Toivottavasti tyttö asettuu aikasin tänään nukkumaan, niin itekki pääsee...selkä ja jalat niiiiiin kipiänä! |O |O

vauvis ja poju 23+4
 
Mahtuukos tänne elokuisiin vielä mukaan?
Olen kahden pojan 06 ja 08 äiti ja odottelen kolmatta lastamme syntyväksi 11.8.2010.
Voisiko joku hieman vinkata mistä tuo yv lähetetään neitim:lle,en onnistunut löytämään paikkaa =) .
 
Kiitoksia avusta (vauvahaaveita) :hug: .En ole ihan sujut vielä tän tietokoneen kanssa,mutta opetellaan =) .

Olen jonkun aikaa seurannut teidän keskustelua ja viimein uskaltauduin itse mukaan.
On niin mukava kuulla samassa vaiheessa raskautta olevien kertomuksia.Suurin osa ystävistäni on jo nää vauva ajat ohittaneet aikoja sitten,eivätkä oikein jaksa kuunnella kun innoissani kerron neuvola ja ultra käynneistä.
 
Kiitos uuresta pinosota Neitim! Hyvää vappua kaikille!!!

Peppi En eres hoksannut ikinä kysyä. Ite ajattelisin, kun multa puhkaistiin kalvot ja laitettiin tippa käteen, niin halus tarkailla käyrillä mua koko ajan kait sitten.

Huomenna sitten pitääs kans sinne vapputorille yrittää mennä. Ihan mukava, kun vaan olis ilma hyvä.

Elli Ja Öttis 24+5
 
Jee, uusi pino :D Hyvää vappua kaikille :wave: Täällä Torniossa sataa vettä..

mulla on ollu surullinen olo tässä muutaman päivän ystävän puolesta :'( Hän sai niskapoimu ultraan liittyvistä verikokeista huonot lukemat ja punktion jälkeen todettiin että lapsella on kehitysvamma. Miehensä kanssa päätyivät keskeytykseen. Näin lähellä myötäeläneenä täytyy sanoa että rankka juttu kaikenkaikkiaan, jota ei toivo edes pahimmalle vihamiehelle. Itselläkin itku herkässä, vissiin nää hormonihuurut vielä herkistää :/ Ystävän tukeminen on ollut sitten lähinnä yhdessä itkemistä.. Mietityttäähän se sitten väkisinkin miten omassa masussa jaksetaan, mutta pakkohan se on yrittää pitää lippu korkealla.

Mies leipas pitsaa näin vapun kunniaks ja se oli taas ihan sika hyvää :p Mun mies on muutenkin mahtava ruuan laittaja, pitää huolen rouvan pyöreistä linjoista :LOL: Nyt on sitten ahneella ähky.

Rankka työpäivä takana ja väsyttääkin kovasti, joten upsydaisy poistuu untenmaille.
-UpsyDaisy ja veikka(liini) 23+6 (muistaakseni..)
 
Tiqustiina: ihanaa, miten saisin makuupussin? :) Laita vaikka yksityisviestiä niin sovitaan :)

Täällä huolettaa paino :headwall: 12kg jo tullut!! Ja puuskututtaa ja pistelee. :'(

Sairaana olen ollut koko viikon, antibiootit sain tänään, tulehdusarvot oli koholla, tarkemmin osaa sanoa lääkäri vasta maanantaina, epäili joko poskiontelontulehdusta tai virtsatulehdusta. Päätä on särkenyt hulluna koko viikon, ja poskipäät kipeät, joten epäilisin ensimmäistä. Kuume ja huimaus pitäneet tiukasti pedissä.

Tosin, tänään ostin kuumemittarin (digitaalisen) ja se näyttää 35,2-35,5! Eihän se voi olla oikeassa?! Paljonko teillä on normaalilämpö? Entä paljonko kuumeen tai alilämmön raja?

Tänään tuli hormonimylläkkäitkutkin kun turhauduin tähän sairastamiseen. Kun koko ajan huono olla. :(

Mutta kävin tunnin-pari olemassa vappukekkereissä ja johan tuli parempi mieli kun pääsi ihmisten ilmoille, vaikka kipeänäkin!
 
Moiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!
heippahei kaikille pitkästä aikaa. Elämä on ollut niin kiireistä, että ei ole ehtinyt kirjoittelemaan, joskus satunnaisesti lueskellut kuulumisia :)
Meillä siis poikalupaus :heart: ja kaikki sujunut edelleenkin ihan loistavasti. Hb meinasi vähän laskea, mutta onneksi rautakuuri auttoi nopsasti.
Voimia kaikille sairastaville :hug:
 
Elli Etikka Ok, aika jännä et makuuttivat. Tietty sit pitää jos vauva ei ole vielä kunnolla laskeutunut ettei napanuora tule ulos mut muuten kyl saa käveleksiä vaikka tippa kädessä jos haluaa, ja musta ainakin oli parempi olla liikkeessä kuin maata. Et jos sinne asti menee niin rohkeesti vaan sanoo et en makaa jos ei tunnu hyvältä =)
 
Huomenta kaikille! Täällä tosi hyvä nukuttu yö takana. 8 tuntia ilman heräämisiä. :) Harvinaista herkkua.

Mulla sitten on silmä-ja korvatulehdus. :( Pitää vissiin päivystykseen lähtiä istuun vapun kunniaksi. Menee heti, kun aukee ja toivoo, että pääsis nopiaa.

Täällä sataa vettä, mutta onneksi puoleksi päiväksi on luvattu taukoa, kun ollaan silloin ajateltu mennä torille. Saas nähä.

Peppi taitaa olla niin ettei tuo nuorin silloin ollut, kunnolla laskeutunut, kun käynnistettiin. En kunnolla muista ja paperia nyt yhtäkkiä löydä. Pitää kyllä ettiä, jäi "vaivaamaan" ittiä miks makuutti. Mullahan käynnistettiin sen takia, kun mulla oli ollut monta yötä tosikovia supistuksia ja lopuksi oli päivälläkin. Toinen lääkäri sano, ettei käynnistellä, mutta toinen tuumas heti, kun tuli vuoroon ja tutki paikat, että puhkaistaan kalvot ja käynnistellään.

[/b]Venda mulla on näyttänyt digimittari samanlaisia lukuja, kun oon välillä mittailu.

Mimosa tervetuloa!!

Moona suloonen maha sulla. Niinkuin meillä kaikilla orottajilla. ;)

Elli ja Öttis 24+6
 
Ihanaa simaista vappua, olo on onnellinen, eilen äpkl ja kaikki oli niinkuin pitääkin, ei ollut lyhentynyt eikä auki, mahtavaa. Hui kuinka se nla lääkäri pääs jo säikäyttämään.
Ihana oli nähdä pikkuneiti 1090g :heart: :heart:

 
Vappuhuomenta kaikille :)

Ei sitten tullut oikein pihasiivoussäätä, tai pakko on mennä mut ei tosta nyt kyllä nauti :(

Tervetuloa Mimosalle :flower:

Venda Mulla on tullut kans jo 12kg painoa..eikä loppua näy. Mulla on aina menny näin, toisaalta syön kyllä herkkuja ihan sumeilematta, mut mulla ei ole ikinä menny pissiarvoihin eikä vauvat ole kasvaneet yliaikaisuudesta isommiksi kuin 3600g.

Mulla on normaalilämpö 35,7.

Peppi ja masukki 22+4
 
Hyvät vappuhuomenet täältäkin :)
Ja mimosalle tervetuloa :wave:

Kohta lähtä vapputorille pyöriin vaikka ilma on harmaa. Suht lämmintä kuitenki onneksi. Tänään ois sitten 1w synttäreitäki tiedossa. Tuntuu että vastahan se kaverikin vauvan sain. Kohta nää meidänki syntyvät on jo vuoden :D

Marlin ja Justiina 26+4
 
Tuosta makuuttamisesta käynnistyksessä: Sillo viidennen lapsen kohdalla kun mulla oli paljon lapsivettä,synnytys käynnistettiin rv 39+0 ja vauva ei todellakaan ollut laskeutunut.Synnytys käynnistettiin puhkomalla lapsivesikalvot ja mä tosiaan kanssa jouduin makaamaan kun vauva oli niin ylhäällä ja vettä tuli paljon ja paineella.Ettei napanuora olis luiskahtanut edeltä!Kun vauva todettiin laskeutuneeksi sain taas olla normaalisti,mutta siihen asti maaten ja vauvan sydänkäyriä mittaillen.

Mimosa,tervetuloa mukavaan porukkaan :flower:

Punakaneli,hienoa,onneksi oli väärä hälyytys :hug: :heart: Paljonko sulla niitä viikkoja olikaan???

Heinis1 onnittelut poikalupauksesta! :heart:

Vendalle voima halaus :hug:

).( Mä nukuin kuin tukki =) Katsottiin isompien kamssa MIB2 ja vauva innostui mellastamaan mun mahassa.isommat sitten kokeili vatsaa ja olivat ihan "iik,mikä alieni sun vatsassa on "ja mieletön hihitys :D

:wave: Me9jaBonus rv 25+1
 

Yhteistyössä