ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - joulukuussa

nannuz: WAU! Melkoinen yllätys, vai osasitko aavistella että olisit pidemmällä?

Irmelillä myös hyviä ultrakuulumisia, onnittelut niistä. Myös kaikille muille hyviä kuulumisia saaneille ja uusille onnittelut!

Täällä ollaan flunssassa. Not nice, kun ei voi oikein mitään lääkettäkään ottaa. Joten sympatiat sille, jonka nimimerkkiä en nyt tietysti muista, ketä mietti migreenilääkkeiden ottoa, :hug:
Itse kärsin nuoruudessani migreenistä, silloin oli jokin lääkityskin, nimikin jo unohtunut. Nimittäin vaiva katosi vuosiksi, imetysaikana sain pari migreenikohtausta, aika lieviä onneksi ja nut ovat pysyneet poissa ( Koputtaa puuta :headwall: ). Ja toivottavasti pysyvät myös kaikilla jotka siitä kärsivät. :/

Äitiyspakkauksesta: en aio ottaa, kaikki mitä siitä tarvitsisin löytyy esikoisen pakkauksesta, eli makuupussi, kynsisakset, vanupuku ja kylpylämpömittari. Harsoja saa kaupasta ja vaatteet jäisi kuitenkin käyttämättä.
Voi muuten olla, että ollaan hyvinkin saamassa 2009 pakkaus, koska ainakin täälläpäin on syntymässä paljon vauvoja ensivuonna, eikös se ole ihan kokomaan kattava "trendi"?
Muutama vuosi sitten ainakin heinäkuussa synnyttänyt ystäväni sai vanhan pakkauksen ja sitä taisi silloin riittää elokuisille myös.
Mutta tietty voi hieman taktikoida, jos haluaa varmasti uuden ja hakee sitä vähän myöhemmin, ettei laita lappuja heti vetämään kun ne saa neuvolasta ab.22 viikolla.
Mutta kivoilta näyttivät nuokin vaatteet ja jos olisi esikoinen tulossa, ottaisin varmasti.

Ei kai muu auta kun mennä lepäämään, olo on kun oisi jyrän alle jäänyt.

Treelo 10+5
 
Menin sitten minäkin varaamaan yksityiseltä alkuajan ultran, sai vk 7+1 eli ens torstaina. Katsotaan taklaako mies mun ajatukset, mutta kun siihen np-ultraan on vielä matkaa ainaki 4-6 vk... :) Sais mielen rauhan. Itseasiassa kun 5+5 tuntui olevan kivuttomia suppareita ja sen jälkeen maha on tuntunut raskaalta tai siltä että siellä on jotain kovaa. Onko kenelläkään mitään samanlaista nyt tai ollut vaikka keskenmenoissa?
Tänään vielä kaksplussasta lukaisin että nykytiedon mukaan jos koko, ruskuaispussi ja syke on ok viikon 7 jälkeen on keskenmeno riski enää vain 0,5%. samlla gyne saa tsekata ettei ennen plussaa ollut ärhäkkä hiiva ollut vaan mitään muuta, vaikka siis kaikki oireet lähti kotihoidolla kyllä pois.

Äitiyspakkausta ei oteta. Ekalle se oli selviö, mutta tokalle otin jo rahana. Ainoastaan ostin vapailtamarkkinoilta ulkoasusetin+välihaalarin ja makuupussin ja teen nyt saman. Säilytän ne sitten lapsille, saavat aikuisina omansa. Meillä ne muut vaatteet ja toi ulkopukukin jäi aikalailla käyttämättä, ei tule pidettyä potkareita ellei sitten ole tosi makeita retropukuja. :)
Huuhtikuun tienoillahan se äippäpakkaus vaihtuu suunnilleen, koittaisin itse ainakin saada sen 209 pakkausken ja siitä siis ostan ne mitä aion ostaa. Esmeralda, vk 22 on itselläni ainakin joskus huuhtikuun lopulla joten, voi tosiaan ehkä moni junnailla jutun niin että kumman haluaa niin pistää paperit ennemmin tai vähän jälkikäteen.

Nannuz: Olitpa sitten jo tosi pitkällä!!! Niin se sun neuvolatätis varmaan tunsi oman dopplerinsa eli tiesi ettei olisi kuulunut jos viikkoja olis 8. Eli tossa on mennyt yksi kuukautiskierto ainakin onitse, oliko sulla sit jonkin moiset menkat kuitenkin? Onnea kun kaikki hyvin ja eikös ole ihanaa kun saa harpata vähän (tai siis paljon) eteenpäin. Vai tuliko tunne että meni kuukausi raskaudesta sivu suun? :)

Niin ja LUMINELLA, tulee tosi hyvä mieli kun lukee plussauksista niillä joilla lapsettomuus on ollut läsnä pitemmän aikaa. Erityis onnittelut teille! Itse olen tälläinen hedelmällinen ja mihen siitiöt on eloisat mitä ilmeisemmin, koska kaikki klme on nyt tärpänneet melkein heti. Uskallan vain vähäsen kuvittelemaan mitä se on yrittää lasta kuukausi tolkulla ja vuodesta toiseen. :(

Onsiiskevät, migreeni kuulostaa tosi ikävälle ja hankala tilanne kun pitää päättää milloin ottaa vahvempaa lääkettä. Ei omaa kokemusta, mutta toivon että pääsisit siitä edes osin eroon!

Tuu-tikki ja menninkäinen 6+2
(matkustajan nimi vaihtui, katsotaan mihin se sitten lopulta asettuu: )))



 
Yahoo listaa leijonanpennuille??

Se olisi kiva, aikanaan sen voisi sulkea ja toivonmukaan jäisi henkiin pitkiksi ajoiksi kun pikku poikaset varttuu isoiksi jellonoiksi. :) Itselle ei ole se ensimmäisenä lempi juttu lähteä perustamaan ja miettimään miten mikäkin menee...

Niin ja onko kellään kivaa tekstariRUNOA jolla ilmoittaa vauvan odotuksesta???? Kerokaa jos jotain kivaa itse käytitte/käytätte!

Tuu-tikki ja menninkäinen 6+2
 
tosiaan oli ilo kuulla, että viikot on menny näinkin
sujuvasti ja hyvin ja ollaan jo pitkällä.
oli mulla sillon lokakuussa kuukautiset,
ja musta ne oli ihan normaalit...
mut oon aavistellu, että olisin pidemmällä
on vaan ollut sellanen tunne jotenkin.
ja maha tosiaan on jo näkyny kunnolla hetken verran.
ei oo kyllä missää vaiheessa tuntunu,
että "voi onpa harmi kun meni 1kk odotusaikaa sivusuuhun" :D
mulla meni niin sanotusti pahoinvointi kk sujuvasti ohi :D
 

Yhteistyössä