ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - maaliskuussa

Aniit "kiva" kun en ole ainut, jota on sattunut toimenpiteen jälkeen. Lääkäri vain sanoi, että pientä paineentunnetta voi olla. Jepjep. Aika pientä, aamullakin vihloi tuolta tosi alhaalta, häpyluiden kohdalta. Ne voi toki olla jotaki normaalia kipua, mutta nyt ei auta ku toivoa että vauva pysyy kunnossa tuolla sisällä.

Koirista meillä on sakemanni-uros, noin vuoden ikäinen. Ehkä se on vähän ymmärtänyt jotakin, kun sohvalla maatessani se laittaa pään vatsan päälle. Ja korvat kääntyilee kuin se kuuntelisi, ja silmät ovat tarkkana. Koira on kaivannut ehkä jotenkin enemmän huomiota, ja jos me tapellaan miehen kanssa ja koira on sisällä, se istuu tai makaa meidän välimaastossa ja seuraa mua kaikkialle. Jos mökötän toisessa kämpässä, koira makaa lattialla ja vartioi koko ajan. Mutta ei se ärähdä eikä mitään, jos mieskin tulee samaan kämppään, tekee kyllä heti tilaa lattialta. Mutta jää kuitenkin sinne huoneeseen nukkumaan.. Ja jos me ollaan "hyvissä" väleissä miehen kanssa, koirakin on onnellinen, häntä heiluu ja lelut maistuu. Ja silloin koira on miehen paras kaveri, eikä niin välitä olla mun kans. :) Ja se on alkanut haukahtaa muutaman kerran yksittäisiä uhkaavia vieraita ihmisiä kohtaan. Tähän mennessä se ei ole haukkunut ollenkaan. En usko silti, että se kovinkaan mustasukkainen on, ja lapsista se on tykännyt tähän asti.

Vakuutuksesta sen verran, että tuo ennen syntymää otettu vakuutus korvaa myös kaikki vähän ihmeellisemmät kulut, kuin vain sairaalakulut. Jos vauvasi jostakin syystä viedään esim.keskosena toiseen kaupunkiin, vakuutus korvaa asuin+ruokakulut siellä, vakuutuksesta riippuen jopa molempien vanhempien kulut. Tai ainakin suuren osan. Jos vauvasi on keskonen omassa kaupungissasi, vakuutus korvaa ajokilometrit mitä tulee, kun joudut käydä imettämässä esim.3 kertaa päivässä. Jos pitää kaukaakin ajella (meiltä sairaalaan 20km), näistäkin tulee jo hyvin enemmän mitä tulisi pelkistä bensakuluista(joku 0,5e/km tms.)

Mulla on ollut aina lapsesta asti vakuutus, onneksi. Kärsin pahoista korvakivuista pienenä ja mua kuljetettiin pitkin Suomen maata erilaisilla lääkäreillä. Vakuutus korvasi kaiken. TK:ssa vain sanottiin, että kyllä se ohi menee. Eipä olisi mennyt, kuuro olisi tullut jos olisi hoitamatta jätetty. :) Toisillahan ei ole mitään ongelmia lapsena, mutta taidan varautua vakuutuksiin ja siihen, että saa yksityiselle mennä vaikka viikonloppuna, maksakoot mitä maksaa.

Vaavitar + tintta
 
vaavitar, ihana kun koira on "tosi paikan tullen" aina kuitenkin siun puolella :)

Meillä on kolme kissaa (niinkuin olen varmaan pariin otteeseen jo sanonut). Ovat sisäkissoja ja todella rakkaita miulle. Olen heidät ottanut löytöeläintalosta sinkkuna ollessani ja meistä on hitsautunut tiivis tiimi. En ole huomannut eroa kissojen käytöksessä. Ihania, hassuja miun omia kaunottaria ne on aina olleet :heart: Luulen, että eivät tule olemaan kovin kiinnostuneita vauvasta. Tai mistäpä tuon vielä tietää...

Painosta... miulla pituutta 167 cm ja aloituspaino oli 56 kg, eli painoindeksi 20. Kotona ei ole vaakaa, mutta viimeksi neuvolassa painoin 57,5 kg. En pelkää painon tuloa, antaa tulla vaan kaikki mikä tulee. Olen kuitenkin luonnostani hoikka ja en lihavuuteentaipuva, joten luotan siihen että kaikki ylimääräinen häviää viimeistään imetyksen aikana.

Liikkeistä...olen tuntenut päivittäin nyt liikehintää ja potkuja sen jälkeen kun ne ensimmäistä kertaa noin viikko sitten tunsin.
Eilen olin astangajoogassa ja beibe oli ihan hiljakseltaan koko tunnin, nukkui varmaan. Mutta kun loppuliikkeissä tuli niska-hartiaseisonta niin alkoi kauhee riehuminen ja potkiminen. Tais vetää herneet kun joutu väärinperin :LOL:

OnSiisKevät ja beibe 17+1
 
Luminella mielestäni ei oikein tuota amerikan vakuutus systeemiä voi verrata meidän vakuutus systeemiin (tai en tiedä, jos vertasit sitä sen enempää ku , että vakuutus on aina varmuuden vuoks kaikkeen). En tiedä oletko nähnyt sitä dokkaria aiheesta. Siellä vakuutus on yhtä tyhjän kanssa (vaikka useimmilla on se). Siellä vakuutusyhtiöt on maksamatta mitään korvauksia keinolla millä hyvänsä ja lääkärimaksut on ihan älyttömän suuret ettei tavalisella tallaajalla ole oikein mahdollisuuksia niitä maksaa. En nyt muista dokkarin nimeä, mutta heti ku muistan ni kerron. Kannaatta kattoa se! Suomessa sentään homma on ihan eri. Itsehän sen tietty kaikki päättää haluuko sitä. Meidän on pitäny ottaa henkivakuutus jo pitkään molemmille, mut ei olla saatu aikaseks ni nyt sit on hyvä hoitaa seki ku ottaa vauvalle vakuutuksen.

Nimiä ei olla sen suuremmin mietitty. Hiukan aluks mietittiin, mut ku oli vähän liian aikasta sillon keskustella siitä aiheesta. Ei mee kyllä meidän maut miehen kanssa yhteen ton nimen suhteen:D Kaikki mitä mä ehdotin ei käyny miehelle ja päinvastoin.

jenzka 14+6
 
Jenzka, oon nähnyt sen dokkarin ja sen nimi on Sicko. Tekijä oli Michael Moore. Oli joo hyvä dokkari. Ehkä mun pointti oli enemmän se, että Suomessa ilman vakuutustakin saa hoitoa. Ja yksityinen lääkäri ei Suomessa kovin paljon maksa, vaikka vakuutusta ei olisikaan. Mutta me pohditaan ja käydään siellä Nordeassa kyselemässä, että mitä se vakuutus sitten todella korvaa. Aion olla tiukka täti kysymyksineen ja vaatia vastauksia! :D

Luminella ja matkustaja 17+3
 
Luminella hyvä ettet vetäny hernettä nenään mun sanoista. Ei se ollu niin tarkotettukaan ja ymmärsit mitä yritin sanoa. Mä vaan en heti tajunnu mitä sä yritit sanoa:D mut totta, että kyllä täällä hoitoa saa ilman sitä vakuutustakin.

jenzka 14+6
 
Jenzka, ei ollut mitään syytä vetää. Ymmärsin todellakin sun pointin. Terveydenhuoltojärjestelmä on Jenkeissä aivan hullu ja vaikka 5 eri lääkäriä diagnosoi sairauden ja hoidon tarpeellisuuden, voi vakuutusyhtiön oma lääkäri kumota niiden viiden päätöksen ja päättää, että hoitoa ei korvata. Huh... Toivottavasti Obama saa nyt läpi sen julkisen terveydenhuoltojärjestelmän Jenkkilään. Sitähän se kovasti ihmetteli, että miten Yhdysvallat voi olla ainoa länsimaa, jossa joku voidaan jättää hoitamatta, koska ei löydy maksajaa. Ja oli aivan ihmeissään, että Euroopassa voi päästä lääkärille 20 dollarilla. :D

Nyt on pakko kiirehtiä töihin. :wave:

Luminella ja matkustaja 17+3
 
Hei vaan kaikille!

Mä olen jotenkin muka ollut niin kiireinen, etten ole ehtinyt käydä kaksplussan sivuilla, saati et olisin kirjoitellut tänne. Vaikka koneella päivästä toiseen istunkin ja ihan huvin vuoksi.. :whistle:
Noh, johtunee ehkä siitä että mulla edellisestä raskaudesta on niin vähän aikaa ja oikein mitään uutta ja ihmeellistä ei ole tullut esille ja toisaalta kyllä noi 3 vanhempaa lasta pitää äipän aika kiireisenä.. :D

No joo mutta täällä ei siis mitään ihmeitä olotilassa, pahoinvointi on väistynyt mutta armoton väsymys taitaa vierailla täällä koko raskauden. Viime aikoina olen kaiholla miettinyt viime kevättä kun tuo kuopus syntyi maaliskuussa ja silloin oli jo niin kevät kuin olla voi ja nyt vaan lunta tulee lisää... :|
Ruoka maistuu.. vähän liiankin hyvin ja nyt on taas herkut alkaneet tehdä kauppaansa :p
Oikein kauhistuttaa 2en viikon päässä odottava neuvola...

Vakuutuksista ollut paljon täällä puhetta ja me ei sitä kait oteta tälläkaan kertaa. Ei ole ollut aiemmilla niin tuskin otetaan nytkään. Vannomatta kuitenkin paras ja aika näyttää mihin suuntaan käännytään asiassa. Itseasiassa meillä on aiemmissa ollut aina tarkoituksena vakuutus ottaa, mutta sitten on jokin saamattomuus vienyt voiton.

Täälläkin liikkeet on jo tuntunut muutaman viikon. Ei mitään armotonta menoa vaan ennemminkin sellaista hentoista perhosen siipien havinaa. Aivan ihanaa :heart:
Miehestä tuntuu oudolta et olen raskaana, kun mulla ei maha edelleenkään näy, paitsi ehkä illalla kun olen niin turvoksissa. Ja se kun niin kaipaa mun vauvamahaa ja mieluiten heti :LOL:

Äippävaatteet mulla palautui kierrosta takaisin ja niitä olen nyt pessyt, toivoen että pian niille on käyttöä. Omat housut tekee varsinkin iltaisin tiukkaa, mut jotenkin sit taas tuntuu hullulta laittaa niitä äippähousuja jalkaan, kun ei ole sinne mitään täytetta. Pari paitaa täytyy vielä käydä ostamassa.

No mutta minäpä suuntaan nyt suihkuun ja yritän jatkossa olla aktiivisempi tän palstailun kanssa! Talvisen keväistä päivänjatkoa leijonanemoille B)

kleopatra 16 ja risat, kai?
 
värjäyksestä, en oo kyl vielä värjännyt, mut aikomuksena on tossa keväämmällä värjätä.

Lemmikistä täällä ei oo nyt mitään lemmikkiä ja hyvä niin. Ei taitais nyt oikein aikaa siihen riittää. :)

aniit ja taneli 15+4
 
Kyllä hiuksia voi ihan turvallisesti värjätä!!! Muistelisin et niitä hennavärejä ei suositella, mut onko niitäkään enää markkinoilla.
mä olen ainakin joka raskaudessa hiuksia värjännyt ja useasti eikä ole mitään ollut ja tullut!
 
Värjäyksestä En ole koko päätä värjännyt, mutta raitoja on laitettu, viimeksi noin1,5kk sitten. Pitäisi mennäkin taas parturiin. Kyllä monet värjää, ja tiedän hyvin terveitä lapsia, vaikka äitillä on ollut jos jonkinlaista väriä päässä. Mutta en itse liikaa halua värjätä, jos nyt kuitenkin sattuu että niistä jotakin myrkkyjä lähtee. Tai varmasti jotakin myrkkyä kyllä verenkiertoon lähteekin.

Nyt alkaa olla töissä hieman liian aikaa pyöriä täällä netissä. Tai aikaa ei olisi, mutta työt ei maistu. :)

Aurinkoista loppupäivää kaikille!

Vaavitar + tintta
 
No voi v###u !

Nyt on pakkko vähän purkaa ärsyttää nimittäin niin pahasti !
Ollaan miehen kanssa haettu kolmiota, ja nyt tänään tuli soitto että sellaista meille ei anneta.
Silloin ajateltiin kun isompaan asuntoon muuttamista suunniteltiin että muutetaan kolmioon ettei tarvii sitten taas parin vuoden päästä muuttaa isompaan.
Haluan kuitenkin lapselle oman huoneen ja kuitenkin haluan myös meille oman makuuhuoneen enkä sellaista makuuhuone-olohuone yhdistelmää.
Miehellä ei ole luottotiedot kunnossa, mutta nykyään on velkajärjestelyssä jotta ne joskus saisi kuntoon.
Nyt sitten tosiaan tänään soitettiin ja tarjottiin kaksiota tupakeittiöllä.
En oikeastaan edes ollut ihan tietoinen mikä on tupakeittiö, varsinkin kun se vaan jäi soimaan päähän että kolmiota meille ei anneta.
Sain kuitenkin sellaisen käsityksen sen virkailijan puheesta että se asunto on melko samanlainen kun kolmio, vähemmän neliöitä vaan.
Kun kuitenkin kuulemma siellä on 2 makuuhuonetta, ja sitten käsittääkseni sellainen olohuone-keittiö yhdistelmä..
Voisiko joku korjata jos olen ihan väärässä ??
Nyt kuitenkin mennään katsomaan sitä asutoa, mutta ei me sitä kyllä oteta jos on liian pieni.

No, tulipa taas purettua..
 
Heipsan!

Mä oon kans tuntenut liikkeitä perjantaista lähtien. Ja ei tosiaan mitään hipaisuja vaan kunnon muljauksia. Varsinkin kun pitää tiukkoja farkkuja, alkaa pikkuleijona raivata tilaa itselleen potkimalla. :) Näin mä ainakin oon tulkinnut. =)

Tervetuloa arttuli ja unikuu108!

Oon käyny kahtena päivänä rinteessä laskemassa. Hyvin sitä näköjään uskaltaa. Sinisiä vaan. Jeps. Nyt jatkan lomailua ja palaan varmaan sunnuntaina uudestaan.

Mandy ja nappula 18+1
 
Mandylle rentouttavaa loppulomaa!!

kikka89: yleensä tupakeittiö on sellainen olohuone/keittiöyhdistelmä. Tupakeittiö on aina parempi kuin keittokomero, jonne ei yleensä mahdu edes keittämään (varsinkaan mahan kanssa). :) Toivottavasti asunto on kuitenkin teidän mieleenne!

Vaavitar+tintta
 
Repeilin jostain syystä 10 minuuttia tuolle Aleksanteri Don Zeukselle :D täällä keksittiin tytölle nimi jo ihan alkuviikoilla ja pojan nimi on jo puoli päätetty, on nimiä mitä tahdottaisiin mutta niitä on vaikea sovittaa nätisti toisiinsa :/ Muuten ollaan päästy ihan täysin sopuun nimien kanssa mutta poikaystävä ei tykännyt " Nelli " Nimestä kun sanoin että se on musta todella nätti jollain kierolla tavalla, sille tulee siitä kuulemma koira mieleen :D
 
Värjäyksestä: itse olen myös tuota pohtinut, varsinkin kun olen tähän asti blondannut hiuksia, ja nehän on aikamoisiä myrkkyjä. Kävin juuri tänään varaamassa kampaajan, ajattelin värjätä mahdollisimman lähelle omaa hiusväriä, ettei tarvitsisi montaa kertaa odotusaikana enää värjätä. Noista värijutuista kun ei ole kunnon tutkimustietoa, mielummin värjään mahdollisimman vähän kuin otan turhia "myrkkyjä" verenkiertoon. Mutta toki tämäkin on jokaisen oma päätös.

Lemmikeistä: meillä on juuri kymmenen vuotta täyttänyt bokseri-narttu, alkaa olla jo aika vanha ja höperö. Mutta lapsiin tottunut, suhtautuu niihin lähinnä hirmu kiinnostuneesti ja yrittää vahtia, varsinkin jos lapsi jo liikkuu. Saadaan toivoa että vanhus jaksaa hengissä vielä Kuutin syntymään asti.

Nimistä: Ollaan kyllä "päätetty" nimi sekä tytölle, että pojalle, mutta toki mieli voi vielä muuttua..

Oma napa: Kaikki hyvin, ensi viikon neuvolaa odotellessa.. Masu kasvaa tasaista tahtia, pitäisi alkaa ottaa jo masukuvia talteen. En ymmärrä miten on mahdollista, että perheessä jossa molemmat puolisot harrastavat valokuvausta melko tosissaan, ei olla otettu vielä yhtään masukuvaa!

Hyvää loppuviikkoa kaikille emoille ja masuille!

Kata ja Kuutti, 14+4
 
Kikka89 mun mielestä tollanen tupakeittiö kuulostaa hyvältä. Mä pidän avarista tiloista, joten mulle tollaset keittiö-olohuone yhdistelmät kuulostaa ihanalta. :) Ja tosta muuttamisesta.. mä olen vuoden aikana muuttanu niin monta kertaa ettei muuttaminen sanana enää kuulosta ollenkaan pahalta. :) nyt on pakko kuitenkin olla tässä vielä 2010 loppuun asti, mut sit voi olla että pojan kanssa on jo ahdasta tässä kaksiossa. :)
 
Heippa!

Taas melko rankka päivä takana.. Loppupäivästä alkoi mahaa ja selkää vihloa niin inhottavasti, että oli ihan pakko lähtee suosiolla kotiin.

Lemmikeistä, meidän kissat on nykyisin ihan outoja. Koko ajan pitää varmistaa, että ollaanhan me edelleen heidän käytettävissään (varsinkin yöllä makkarin ovella raapimalla). Ehkä me ollaan nykyisin niin omassa maailmoissamme, että ne haluaa oman osansa.

Vaavitar, olit vastannut mulle siihen punktio kysymykseeni. Muistankin nyt, että on tuosta ollut puhetta!

Nimistä, tytölle on nimi olemassa :)

Värjäyksestä, olen värjännyt ja aion värjätä myös jatkossa. Loppujen lopuksi väriaineiden myrkyt on hyvin pientä (ellei siis joka viikko värjää ) sen rinnalla mitä muuta p****a me joka päivä suuhumme työnnetään ja ihollemme laitetaan. Mutta nämä on jokaisen omia asioita, yhtä yhteistä mielipidettä ei tarvitse muodostaa.

Nyt ei jaksa muuta, voikaa hyvin! :wave:

P.s Päivitin profiiliin mahakuvan, miten musta tuntuu, että nyt se vaan kasvaa ja kasvaa :p Neljä päivää sitten otin edellisen, mutta tuntuu että siitäkin jo kasvanut hurjasti :eek:

Vilma ja Elma 16+4 :)
 
Kikka89: Toihan kuulostaa tosi hyvältä, mun mielestä tupakeittiö ei oo paha. Jos asunnossa on muuten vähän neliöitä niin tupakeittiö antaa lisää tilantuntua. Mun mielestä toi teille tarjottu asunto on muuten kolmio, jos siinä on kaksi makuuhuonetta. Silloinhan huoneita on kolme eli olohuone + 2xmakuuhuone. Me asutaan kaksiossa eli yksi makuuhuone (meilläkin itseasiassa olohuone+ruokailutila+keittiö on oikeastaan samaa tilaa) ja ois kyllä ihana jos vois sisustaa vauvalle oman huoneen. Mutta tää on meidän oma, niin ei kyllä nyt olla muuttamassa.
 
Väräjäyksestä Mä en oo värjännyt hiuksia vielä kertaakaan ja juurikasvu alkaa olla jo aika :/ Mutta aion käydä parturissa ennen meiän Berliinin matkaa. En siis kokonaan laita värjäystä pannaan, mutta pidennän värjäysväliä.

Aurora 17+1 (eikä havaintoa liikkeistä, nyyh :'( )
 
Oltiin siis tänään aamulla vaihteeksi ultrassa tässä niskapoimu-ultran ja rakenne-ultran välissä. Rv 15+0! Tällä viikolla vaavien pitäisi sitten olla jo n. 100g painoisia ja n. 12 senttiä pitkiä päästä varpaisiin..!

Toinen Lilliputti oli aluksi varmaan vielä unenpöpperössä, mutta onneksi heräsi sitten vääntelehtimään ja kiskottelemaan kilpaa naapurinsa kanssa! Ja nämähän asustelevat siis eri nestepusseissa.

Lääkäri kehui vaaveja virkeiksi ja niiden vartaloita & kauloja kauniiksi! Selkärangat näkyivät oikein selvästi. Kesken unien herätetty oli pää alaspäin ja hänen asuntonsa on toista hieman alempana. Villimpi yksilö oli "oikeinpäin", mutta ikäänkuin makasi massullaan. Hyviä kuvia oli vaikea napata, kun eivät pysyneet paikoillaan oikein millään..

Sukupuoliveikkauksesta; mies näki jo kuulemma jotain poikaan viittaavaa uloketta sillä villimmällä yläasunnon kaverilla (ehkä näki napanuoran??) :D, ja koska se alempi ei selvästikkään tykkää, että sitä kuvataan just heränneenä mutta lopulta "poseerasi" laittamalla kädenkin silleen hienosti niskan taakse, niin sen täytyisi olla tyttö..? ;)

Painoa mulla on tullut vasta kilo lisää ja massu tosiaan alkoi kasvaa vasta parin viikon sisällä. Aika pieni on edelleen. Ja nyt se on vähän toispuoleinen, johtuen ilmeisesti siitä, että ylemmän Lilliputin nestepussukka on alempaa vähän edempänä.. Tms.. Lääkäri sanoi, että kohtu on jo aika korkealla, kuten kaksosraskaudessa usein on tässä vaiheessa. Eli ylettyi pari senttiä navan alapuolelle, jos oikein ymmärsin. "Normaaliraskaudessa" olisi kuulemma selvästi alempana vielä. Kurkkasi kohdunsuutakin, tiukasti kiinni oli ja muutenkin kaikki ok!

Tasan kuukauden päästä sitten rakenne-ultraan!

Terkkuja kaikille ja hyviä vointeja!!


 
(.) tänään oli eka neuvolalääkäri ja pääsin kuuntelemaan sydänääniä :) 140 ja bileet tais olla menos ku heilu puolelta toiselle eestaas :) tosi ilonen olo, kun nyt taas tietää et kaik ok täl erää. painoa oli tullu 600 gr viime neuvolakäynnistä joka oli 6 vk sitte. paineet oli koholla, mut varmaan johtu kuorma-auto ajotunnista just ennen tota ja jännittämistä sitä lekuria...no tiedä häntä. sitä kummastelin että hemoglobiinia ei ottanu vaikka pyysin. mua on huimaillu viimeaikoina, ni jos ois siit johtunu. seur kerran sitte vasta 8.4 rakenneultraan ja samana päivänä neuvolaan. aika oottaminen tiedossa...

värjäyksestä : luin netistä et blaa blaa jne jne ja soitin mun parturille ja kysyin mitä mieltä se on ( on siis miehen täti ) ja ei nähny mitään estettä asialle ja sunnuntaina kävin laittaas taas värin. vähänkö on eri olo, kun sai hiukset kondikseen. tää oli siis eka kerta raskauden aikana kun värjättiin. seur kerran varmaan kesällä. mul on aina aika pitkät välit , ni ei kai se nyt sit vaikuta...

eläimistä: meil pyörii 3 maatiaiskissaa, joista ei ainakaan huomaa mitään outoa. ne per%&¤#&t lojuu vaan aina pitkin pöytiä mistä saan säkäreitä ja viskaan ulos :whistle: ja sitte on 2 kaukkaria, 3,5 v uros ja 3 v narttu. ne on alkanu seurailee mua enempi ja uros varsinkaan ei mieluusti päästä vieraita mun luo... suhtautuminen lapsiin ei pelota, ollaan treenattu meidän kummilapsikolmosilla... ja kaverin penskat aikaajoin leikkii noitten kans. toki emme ikinä jätä lapsia yksin koirien kanssa. sen verran noillakin on kokoa, että ei voi. ( uros 60 kg , narttu 50kg) kodinvaihtajia nuo tosin on, että ylläreitäkin voi vielä tulla, mut tilanne kerrallaan mennään...

nimistä: tytön nimi Johanna pyörii mun päässä, katotaan sitte... poikain nimistä oon keksiny vaan toisen nimen, joka vois olla juhani...

vakuutuksista: kävin tänään vakuutustädin kanssa mun tarjouksia läpi ja fennia löi itsensä läpi sekä kattavuudellaan että edullisuudellaan lapsen vakuutuksen osalta. mun omat taitaa pysyä pohjolassa edelleen, koska lapsen vakuutus on sidonnainen kotivakuutukseen, ei äidin henkkohtaseen, kuten aiemmin luulin... mut katotaan nyt. ainahan ne maksaa, mut ei täs maailmas mitään ilmaseksi saa. ja mielummin käytän yksityistä lääkäriä, kuin menen arvauskeskukseen kuuntelemaan arvauksia... no tääkin on vaan mun oma henkkoht mielipide, jokainen muodostakoon omansa :)

viikko viel ja sit päästään lomailemaan isosyötteelle...mahtavaa! tiedossa koiravaljakko ajeluja ja oloa kahdestaan miehen kanssa, mitä ei tod viime aikoina ole ollut liikaa!

sissi ja papana 15+4
 
Huomenta kaikille !

Ja kiitos lohdutuksesta ja mielipiteistä sen asunto asian kanssa.
Alkoi vaan niin paljon ärsyttämään kun vetosivat miehen luottotietoihin, vaikka se asia nyt kuitenkin on jo hoidossa.
Mutta kun netistä katsoimme asunnon pohjapiirrustusta ( siis jos nyt löysin oikean talon kun puhelusta meni puolet ohi, myös tarkka osoite ) niin oltiin molemmat sitä mieltä ettei tuo nyt mikään huono vaihtoehto ole.
Tänään käyn heti 10 jälkeen hakemassa avaimen YH:lta ja sitten mennään päivällä katsomaan että miltä se näyttää.
Sain puhelusta ainakin sellaisen käsityksen että saisimme sen jos vaan huolitaan.
Täytyy nyt vielä käydä katsastamassa se..
Mies oli tosi tyytyväinen kun ainakin olin kuulevinani että asunnossa on parveke ja sauna.
Se kun välttämättä haluais saunan.
Ja siinä pohjapiirrustuksessa mitä katsottiin oli kyllä molemmat.
Enkä oikein usko että se ei olisi juuri se koska kuitenkin osoite kuulosti tutulta, eikä YH:n sivuilta löytynyt sieltäpäin muitakaan kerrostaloja mitkä olisi rakennettu 2000- luvulla.
No mutta tänään nyt sitten käydään vielä katsomassa ja tehdään päätös sen jälkeen...
Yritän tänne sitten viimeistään huomenna kirjoitella että miltä näytti.

Ja tosiaan siitä kun munkin mielestä se kuulosti tavallaan kolmiolta koska kuitenkin 2 makuuhuonetta, mutta kai se sitten kuitenkin virallisesti on tupakeittiöllinen kaksio.
Eli tavallaanhan siinä silloin on olohuonekin...
 

Yhteistyössä