*** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

MILLOIN MÄ SAAN NUKKUA????!!!!!! |O

Viime yö meni taas pipariksi...ja sitä edeltävä...ja sitä edeltävä.... ja levy junnaa kuukausia taaksepäin... no okei, nukuin mä sen yön, kun sain nappia avuksi, mutta en voi toistaa sitä kovin äkkiseltään.....

Ja sitten mulla on pakki sekaisin kolmatta päivää. Nesteytys on jo hankalaa, mutta onnistuu se. HASSUA tässä on se, että mulla ei ole ollenkaan vatsatautinen olo eikä perheessä vaivaa ole muilla. Helle ei siis sovi mulle vai? Nyt on jo heikko olo, että jos ei ala osmosal auttaa niin tippaan kait sitä joutuu :(

Ja levottomat jalat: Olleet kaverina jo kauan ja pahimmillaan öisin. Mulla auttoi jonkin verran kunnon rautakuuri+kunnon magnesiumkuuri+zumbailu+paljon erilaisia nestemäisiä juomia, ei vain vettä. Teho ei toki päivässä eikä kahdessa tullut, mutta... ja nyt olen rakastunut kylmäpussiin nilkkojen päällä keskellä yötä, kun turvottaa, sattuu jne....

Joo, mä meen sänkyyn nyt, yö meni pystyssä, aamu vessassa, jos sais hetken levättyä....

-Miuski & Jimpula 34+1

ps. ONNEA jälleen uudesta vaavelista Vimmu :heart:

MUOKS: pukamat.... on ja ikävät ja mulla parhaiten tehoaa http://www.apteekkituotteet.fi/WebRoot/Euran/Shops/Eura/4D72/B0BC/B87C/8099/C2A6/0A28/1041/9DBA/Scherproct_neo_salva_10.jpg
 
Viimeksi muokattu:
heh. tajusin että oon tainnut sitä nimi-asiaa kysellä jo aikaisemminkin.. kait se itteä hämää niin mahottomasti, että pyörii siksi mielessä. :ashamed: tämmösiä tajusin yön pimeinä hetkinä kun en saanut oikein nukutuksi. yöllä heräsin vessaan ja sen jälkeen olin vaikka kuinka kauan aikaa hereillä ihan virkeenä. nyt ei sit olo olekaan mikään erityisen virkeä. :/
 
Sammeli ei mulla oo sitä numeroo, enkä oo lukenu sitä juttua :( kun ei vielä tiedetty tästä halkiosta sillon..

ONNEA VIMMU!! tosiaan, oisko huikkis seuraava? :)

Tännekki päin ukkosta ja sadetta kiitos ! en kestä ollenkaan tätä oloa enää. Puuh...

Mua harmittaa, kun sairaalan esitietolomakkeeseen piti laittaa ne nimivaihtoehdot vauvalle.. niin nyt mietin että tulipa typerä nimi laitettua. Tai en olisi halunnut sitä nimeä siihen.... :( ärsyttää muutenki nimi, ku ei keksitä pojalle mitään ihanaa nimeä.. kaikki hyvät on varattu tuttavapiirissä. :(
 
mulla on kans ihan sekasin pakki toista päivää vaikka juonki, eilen oksensin:(
nilkat ja sormet on turvoksissa ja pääkipeä tästä ilmasta,verenpaineet on kuitenki ok eli ei vissiin mitään vakavaa...

onkohan tää jotain vatsatautia, toisaalta muilla ei tätä ole ja huomasin et heti kun suppari tulee ni mietin et meenkö vessaan :D suihkussa saa käydä kyl koko ajan kun puskee kamalasti hikeä..

on se kiva olla "seksikäs" :D
 
Nimi...huoh :D Toisaalta meillä se on jo valmiina,mutta toisaalta en ole varma=D Mutta onneks sitä ehtii vielä miettiä:) ootteko ristiäispäivää/paikkaa/pappia jo varannu?meillä on vielä varaamatta ja päättämättäkin että pidetäänkö miehen kotipaikkakunnalla jossa miehen suku olis lähellä vai täällä omalla missä mun suku olis lähellä..hankalaa:) toisaalta olis niiiin helppoa pitää täällä,toisaalta taas miehen vanhemmilla hankala tulla tänne,ovat sen verran huonossa kunnossa..

Mulla edelleen joku virtapiikki jatkuu :D kaks päivää nyt siivottu liiteriä ja äsken käytiin 15 kiloa mansikkaa ja siivottiin ne pakastimeen:)

mammy+piippa 34+4
 
Onnea Vimmulle!

Peräpukamista vielä.. Mulla kanssa tehosi parhaiten tuo Miuski00:n käyttämä voide, ihan mutamassa päivässä lähti kipu pois.. Noitten pukamien kanssa vaan pitäis olla ilman housuja ja kävellä mahdollisimman vähän että ne pääsis paranemaan kunnolla.
 
Vimmu Onnea ihan hirmuisesti! Melko nopeasti synnytys käynnistyi ja ihan hyvänkokoinen pikkupoika sieltä putkahti :)

Synnytys Mä pelkään vaan, että kävis niin et joutuiskin sectioon, varsinkin hätäsectioon. Enkä haluais käynnistystä. Haluaisin olla ammeessa, mut Tyksis on vaan 1 amme ja synnäri on aina ihan täynnä! Joten haaveeksi taitaa jäädä :( Sit haluaisin olla liikkeessä enkä jämähtää sänkyyn niinku viimeks. Mulle ei tarjottu eikä kerrottu viimeks mitään vaihtoehtoja muuta ku se sängyssä makaaminen, epiduraalin sain ku olin niin kipeä. En sit osannu vaatia siinä mitään ku olin niin tokkurassa. Ilokaasua haluaisin kokeilla tällä kertaa.

Nimi meillä on tytölle, tai toista nimeä ei olla vielä päätetty, mut etunimi on ollu jo 2-vuotta tiedossa :) sama edelleen, joka esikoisen raskausaikana keksittiin. Pojalle ei tavallaan ole nimeä, mies on aika ehdoton yhdestä nimestä, mutta itse en sitä haluaisi. Toivotaan, että olis tyttö tulossa niin ei tarvitsisi sitä pojan nimeä nyt edes keksiä.

lyyli ja piiperö 36+1
 
Oh jeah.... nyt tullut kunnon muikeita suppareita 3-5 minuutin välein..... sattuu niin s**tanasti ja pistää tosissaan puuskuttamaan. Otin just panadolia ja kokeilen kuumaa, katsellaan....


Taisin olla liian kauan jalkojen päällä taas......
 
Oujee, mist vetoo, et tää syntyy 23.7? Ostin meinaan Tuska-festareille lipun vihdoin ja viimein, pitkällisen pohdinnan jälkeen. No, LA oli tosiaan "vasta" 17.8. joten tuskin tää ihan viel silloin tulee.. Saahan sen lipun myytyä, naurettiin just, et aika legendaarista laittaa huutonettiin myytäväks "Halvalla lähtee, nouto Naistenklinikalta!". :LOL:


u & Liipukka 34+4
 
  • Tykkää
Reactions: Siobhan42
Onnea vimmulle pikku miehestä! :heart: :heart:

Itse kotiuduin juurikin Rauman reissulta. Säät suosi ja muutenkin oli kiva viikonloppu äiteen ja siskon kanssa. Ja empä oo ennen majakassa nukkunu nyt sekin koettu. :)

Takana onkin sitten hieman "ei niin mukava"-bussimatka. :( Selkää juili jo niin pirusti ensimmäisen 20 kilsan jälkeen et aattelin et kuolen. Alta puolen välin oli viel vaihto bussiin joka AIVAN täynnä (eli ei pystyny harrastaan minkään näköstä akrobatiaa tuota selkäkipua helpottamaan), onneks parit särkylääkkeet autto sen verran et pysty kotia asti istumaan. Pikku mies kyllä pyöri mahassa melkoisesti koko matkan, oli siin vierustoverillla ihmettelemistä kun mun maha aaltoili koko matkan Huittisista kotio :LOL: Välillä selkä tosin kramppaili kummallisesti, tuli mieleen et olisko ollu suppareita mutta tuntuneet tuol selän puolella?? :confused: No tiedä häntä..

Miuskille tsempit suppareiden kanssa ja muillekkin "kärsiville" :hug:

Piianappula + PikkuPena 35+3 :heart:
 
Taustalla lueskellut ilmoittaa että pieni prinsessamme päätti syntyi tasan rv.36. keskiviikkona 6.7.2011. Painoa neidillä oli 2935g ja pituutta 48cm.
Synnytys käynnistyi yllättäen spontaanisti vesien menolla, voisin sanoa että melko helppo synnytys. Neidillä tuntui alkuun olevan vähän ongelmia sokereiden kanssa, ja oli todella uninen pari ekaa päivää. Parin tunnin välein "pakko syötetiin", eli jos ei pullosta jaksanut imea niin ruiskulla tai lusikalla tippoja suuhun. Siitä sitten neiti virkisty ja nyt jaksaa jo rinnastakin imeä!
3vrk iässä pääsi kotiin, eli eilen siis.
Täällä sitten isompien sisaruksien kanssa ihmetellään ja nuuhkitaan pientä ihmeelistä ihmistä. <3

Onnellinen Hilda ja pikku-neiti 4vuorokautta <3
 
Onnittelut Vimmulle ja Hildalle pienokaisista :) Tuntuu niin kaukaiselta synnytys kun laskettuun aikaan on vielä 7 viikkoa, mutta voihan se lähtö tulla koska vaan... Täytynee selvittää varmuuden vuoksi puolen Suomen synnytyssairaalat kun viikon kuluttua lähdetään Tampereen kautta Lapualle ja sieltä Vaasaan ja Ouluun.

Hyppy, laitoin sulle viestiä.

Jipiiiii! Mun hankinnat on edenny yhden pykälän (enää puuttuu vaunut, pinnasänky, jne, jne). Ostin Britaxin kaukalon Sintille. Mukana tuli turvavyökiinnitteinen jalusta, ja nyt mä pöljä vasta tajusin kattoa että meidän autossa onkin Isofix. Perhana, pitää kai etsiä Isofix-jalusta. Tai no, ensin pitää sovitella tota yhdistelmää autoon, että sopiiko kaukalo jalustan kanssa ollenkaan kyytiin, kun se tulee sen verran korkeammalle ja taitaa olla etupenkin pääntuki edessä... Voi säätö. Kävi kyllä mielessä sekin että muru haluaa tietty syntyä jossain Pohjanmaalla ja sieltä sitten saa metsästää tarvittavat roinat ihan ex-tempore :whistle:

Nimiasia ei ole edennyt. Pojalle on jonkinlainen nimi keksittynä, mutten tiedä tuleeko se ikinä käyttöön. Pitää vielä miettiä. Tytölle löytyisi nimiä vaikka kuinka, mutta kun vauvalla on kulkuset niin taitaa jäädä ne nimet käyttämättä.

Sammeli & Sintti 33+2
 
Viimeksi muokattu:
Paljon onnea Hilda!! Hyvänkokoinen tyttö vaikka varaslähdön ottikin. :)

Mulla olis huomenna se 36+0 ja sen kunniaksi neuvola ja uusi terkka, kun oma on kesälomalla. Perjantaina taas äitipolille. Onneksi verenpaineet on vähän rauhoittunu. 145/95 tasolla pysytelleet nyt.

Me vietettiin ilta Särkänniemessä koko perheen voimin. En mä sinne enää yksin neidin kanssa mene, kun se on tosiaan kolmessa tasossa, niin se rattaiden lykkääminen rinteissä on aika työlästä näin kesäsäällä. Nyt meni hyvin kun Isi lykkäs. :)

Raitis 35+6
 

Yhteistyössä