**Elokuun elohiiret HELMIKUUSSA**

ulleli83, mäkin niin toivon ettei tulis mitään superkuumaa kesää. Vihaan muutenkin helteitä, ja raskaana (+ku pitäs synnyttää) niin helteet on ihan kauheita (& kun pitäs pitää noi käytössä olevat insuliinit 15-26asteessa ettei mee jo parissa pävässä huonoks.. ja sit vastasyntyneen napatynkä (ja jos joutuu sektioon niin haava jne) niin riski kai että ne alkaa mätää tai jotain..??). Argh. :mad: tyhmät helteet
tuli sekin ahdistus jo että kun itte on kauhea ryhävalas täynnä raskausarpia elokuussa ja kaduilla hyppii jotain melkein täydellisiä naisia bikinit päällä. :(
 
Viimeksi muokattu:
No niin, olipahan mukava neuvolakäynti vaikka sitä lääkäriä ei ollutkaan. Siellä olikin sellainen vanhempi (kuin mitä aiemmin) oikein ihana nainen. Katottiin ultralla ja kuunneltiin sydänäänet :heart: Kova liikkumaan :D

Tämä täti sanoi, että jos vaan yhtään ihmetyttää niin vaikka kävis joka päivä siellä, soittaa vaan ennakkoon ja varaa sen verran aikaa, että johonkin väliin vapautuu se pari minuuttia, että voi katsoa ultralla :D Ihan loistavaa. En nyt kuitenkaan ala siellä ramppaamaan, mutta ihana tietää, että jos alkaa tosiaan epäilyttämään niin sinne voi mennä vaikka ei sitä oikeeta käyntiä oliskaan.

Sain sokerirasitustestin tuloksenkin ja se oli loistava. Eka arvo oli jotain 4, 1. tunnin ja 2. tunnin arvo oli 5,2. Verenpainekki oli hyvä samoin pissa.

mammy: Kyllä munkin sitä sukupuolta jo piti kysyä, kun asukki oli välillä semmosessa asennossa, että se periaatteessa olis voinunäkyä, ei kuitenkaan näkynyt :) Sitten täti tietenkin keskusteli tästä, että pitää miehen kans miettiä valmiiksi, että halutaanko sitten tietää rakenneultrassa.. ja tietysti muistutteli, miten epävarmaa se sittenkin on, vaikka sieltä jotain näkyiski. Mutta kyllä me kuitenkin kysytään, näkyy tai ei :)

hemari: Onnea tuntemuksista :D, täällä niitä vielä odotellaan. Tosin nyt selvisi sekin, että istukka taitaa ola kiinnittynyt tuohon eteen, joten voi olla että niitä tuntemuksia ei tule hetikään...

Päksäkkä: ONNEA uuteen kotiin! Vaikka muuttaminen onki ihan syvältä, niin on se silti vaan ihanaa asettua sinne uuteen kotiin. Toisaalta teillä on nyt vaan tämmönen parin kuukauden ärsyttävä välilaskeutuminen, että kannattaako niitä kamoja edes purkaa, turhauttavaa varmaan :) MUtta hei, sä voit ainaki hyvällä omalla tunnolla pyytää muuttotalkoolaisia, kun ethän sä ite voi ku olla korkeintaan työnjohtajana!

ulleli: Jos se vaan olis tuo elokuu, ku joku sanoi, että heinäkuu olis viilee?? Itellä on LA elokuun alussa ni musta olis ihan hyvä jos se menis noin päin. Toisaalta, voihan se mennä pitkäksi, että aika tuskaa varmaan tulee :D

zalea ja eläväinen masuasukki (oon muuten tähän asti inhonnu tuota sanaa, mutta en näköjään enää) :LOL: 17+0
 
Sairastaville isot halit ja pikaiset paranemiset! =)

Joku valitteli tissikipua, täällä kans kamalan kipeet. Täytys kans ostaa uusia liivejä. Tuntuu että turpoo ja kipeytyy vaa enemmän kokoajan..

pikku ja beibinen 14+0 :heart:
 
jos mun on pakko valita hellekuukausi niin se saa luvan olla elokuu,koska sillon en ole alkukuuta kauemmin VALAS :D viimekesä oli jos tuskaa ja en uskalla kuvitellakkaan ensi kesää koska tiedän olevani silloin VALAS!!täytyy varmaan hankkia pihalle joku saavi jossa voi lillua kesän :D
 
zalea ihan kun teilläkin niin ihana terkka <3 se on tosi tärkeetä et tietää että voi mennä,vaik tosiaan ei meniskään :) Meillä ei oo ultraa tossa neuvolassa ja toisaalta hyvä niin ;) en oikee luota meidän terkan kykyyn tulkita sitä oikein :D ko aina olen vain lääkäreillä ultrassa käyny....
 
En tiedä enää mistä apua kysyisin mut tiedättekö naiset facebookista minkä verran?
Mä tein sinne kouluaikaan itselleni tilin ja kappas koulun s.posti meni minun osalta kiinni, enkä muista salasanaa enää siihen tiliin ja sinnehhän ne vanhaan s.postiin tuppaa ne uudet salasanat lähettää...miten saan sen tilin sieltä pois?? Apua kun iskee ahdistus että joku teini kuva siellä möllöttää, ja mitenkään en saa sitä pois :kieh: en löydä edes mitään puhelinnumeroa minne soittaa tai laittaa vaikka suomenkielinen s.posti, sieltä löysin yhden mutkan mutta siihen olisi pitänyt valita 3 kaveria, joo eipä taida teini vuosien ystävät edes muistaa, ja jos muistaa niin miks auttaisivat, kun ei kerran yhteyttä pidetä..PULMA!!
 
nti. yritin löytää sulle ohjetta,mut noi on tosi sekavia...siel lukee mm"jos et pysty tunnistamaan tiliäsi sähköpostiosoitteella,yritä etsiä sitä nimelläsi tai kaverin nimellä"...en kyl ymmärrä mitä se sit auttais :D
 
Heipparallaa pitkästä aikaa.. Päivittäin käyn lukemassa mut kirjottaminen on nyt vähän jäänyt kun kotiuduttiin Mummolasta täyshoidosta. Täältä tulee nyt vaan omaa napaa.

Kauheesti on väkeä sairaana.. :(
Meillä ollaan ihan terveitä, mutta molemmat jäljellä olevat isovanhempani (isän äiti ja äidin isä) ovat molemmat hieman yllättäen, mutta tavallaan odotetusti nyt ihan loppusuoralla. Epäilisin, että ainakin toiset hautajaiset tulee maaliskuulle. Parempi heille kun loppuis jo kivut ja tuskat.

Täällä on liikkeitä tuntunut aina silloin tällöin. Eilen ei tuntunut mitään, mutta hyvin siellä sydän pompotti kun aamulla kuuntelin. :heart:

Paino on salakavalasti hiipinyt ylöspäin.. 1,5-2kg on tullut lähtöpainoon lisää. Noi Mummolaviikot tuppaa tekemään aina tommosta.. Nyt en vaan usko, että laskee tästä enää. No, esikoisesta oli tullut tähän mennessä 5-6kiloa.

Ja tissit.. Ne on ollu kipeet jo monta viikkoa!! Esikoisesta ei ollut tälläistä. Tissit varsinaisesti ei ole yhtään kipeet, mutta nännit on niin arat, että itku meinaa välillä päästä.

Jaa-a.. Jos menis maate..

Raitis ja Rakkaus 17+0
 
Tein uuden pinon jo huomiselle kun en varmaan enää tänään tänne tule :)

Painoa on tullut muutama kilo. Mulla BMI on jotain 17,eli sais kyllä tulla useampikin kilo. Viimeeksi olin tässä vaiheessa lihonut jo lähemmäs 10kg! Nyt vaan ehkä max. 4kg.

Mä kans luulen kokoajan olevani pidemmällä ku olen :D Ehkä se tästä pikkuhiljaa kuluu..
Liikkeitä en tunne kuin ehkä yhden päivässä :eek: Vois tuntuu enemmän!

Mittumaaria ja Lahja 16+2
 

Yhteistyössä