Elokuun Epelit 2012 jatkoilee

Hei kaikille! Minäkin olen taustaillut ihan raskauden alkumetreiltä ja nyt oli pakko käydä rekisteröitymässä vihdoinkin, kun en vaan pärjää ilman teitä :) Meidän esikoispoika syntyi 21.8. ja voin kertoa kerhon puolella lisää, jos meidät vielä sinne huolitte?

Osaako joku muuten sanoa, että miten kannattaisi toimia, kun ajattelin tehdä maissivelliä itse enkä käyttää niitä kaupan valmiita ja nyt ongelmana on se, että voiko sen vellin tehdä äidinmaidonkorvikkeeseen? Saako korviketta kiehauttaa? Vai pitäisikö velli tehdä vaan veteen? Kiitos jo etukäteen, jos joku osaa auttaa!

Toivottavasti pääsemme mukaan kerhoon jatkamaan juttua :)
 
  • Tykkää
Reactions: samuelinäiti
Heippati hei!
Tässäkin olisi yksin kerhoon liittyjä. Eli meidän tytöntyllerö syntyi 31.8.2012, viisi päivää ennen laskettua-aikaa ja strategiset mitat olivat 2900g ja 46cm. Nyt oli tässä vajaa viikko sitten 4kk neuvola ja pituutta on 60,1cm ja painoa 5980g. Meillä on menty 2,5kk:n jälkeen pelkästään Tuttelilla, kun rintamaidon tulo oli aika vähäistä ja sekä minä, että kirppu meinattiin aina hermotua, kun ei riittänyt ja nyt ollaan oltu molemmat tyytyväisiä tähän ratkaisuun. Toimii meillä. Lisäksi aloiteltiin joulun jälkeen vellin anto. Suosittelen kaikille kyllä tuota Valion uutta Onnivelliä (niitä on jo 4kk). Meillä on maisteltu nyt peruna-porkkanavellit ja maissivellit. Aamuin illoin annetaan maidon kera ja välillä on jopa kokonaisia öitä nukuttu :)
 
  • Tykkää
Reactions: samuelinäiti
Hei kaikki pitkästä aikaa! :) Muistatteko mua ees enää... :D Oon nyt kauan viettäny
hiljaiseloa, ei ole kertakaikkiaan ollut jaksamista eikä oikein aikaakaan käydä täällä vaikka
olinkin aikaisemmin suht aktiivinen. Mulla on aika raskas kuukausi takana ja läheisen
kuolema, yövalvomiset ja arjen pyörittäminen lähes yksin 24/7 on tehny kyllä tehtävänsä.
Voin kertoa että nyt miehen jatkuva työssäolo (päivätyö + illat & viikonloput jääkiekko-
valmennusta) alkaa pikkuhiljaa uuvuttaa... Mutta pakkohan se toisen on tienata että mä saan
olla pojan kanssa kotona!

En oikeen tiedä mitä kirjoittaisin kun en oo ehtinyt edes lukea teidän juttuja! Ehkä mä tästä
pääsen vielä vauhtiin kuitenkin ;) Jostakin se voima ja energia tähän arkeen on revittävä.

Yritän lukea teidän juttuja ja päästä ajan tasalle ja myös aktivoitua uudestaan kirjoittamaan.

Meillä poju kasvaa ihan hullun lailla, keskiviikkona 5kk neuvola. :) Yöt on levottomia ollut
pari kuukautta, mutta yritän lohduttautua sillä että eiköhän se ole ohimenevää ja kyllä
sitä taas joku kaunis yö saa taas nukkua. On se kuitenkin kaiken sen arvoista kun on noin
ihana vauva <3 ja vois huonomminkin olla!

Nyt taitaa Kevin heräillä päikkäreiltä. Hauskaa viikkoa mammat! :)

Minea ja Kevin tasan 5kk.
 
  • Tykkää
Reactions: samuelinäiti
Entinen mahis tässä huutelee pääsyä kerhoon... Mulla on siis salasana kadoksissa ja s-postiosoite muuttunut, joten en saa vaihdettua salasanaa itse. Ylläpito ei ole vastannut viestiini asian tiimoilta mitenkään. Ottakaa mut takaisin, jookos?
 

Yhteistyössä