~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

Täällä myös ilmoittautuisi uusi elokuinen odottaja, jos meinaatte suljetun kerhoryhmän perustaa. Olen lukenut teidän juttujanne joka päivä alusta asti, mutta en halua osallistua keskusteluun julkisella foorumilla, tunnistamisen pelossa. :) Enkä myöskään halua tulla facebookiin juttelemaan omalla nimellä.
 
Sukkamonsteri, kyllä lapselle saa isänkin sukunimen ilman, että olette naimisissa. :) Synnytyssairaalassa lapsi on aina äidin sukunimellä, mut lopullisen sukunimen voi valita myöhemmin. Joko siis isän tai äidin.
Joo siis tämä kyllä on tiedossa, mutta kun mä en sit halua olla meidän perheessä se jolla on eri sukunimi kuin muilla! Mua on oikeastaa aina harmittanut että olen ollu isän sukunimellä eikä äidin, vaikka se onkin ihan loogista kun äidin sukunimi on edellisestä avioliitosta ja sama sukunimi on siinä suhteessa syntyneillä vanhemmilla sisaruksilla :D

Joten siksi en halua kokea samaa uudelleen oman lapsen kanssa, enkä samaa "kohtaloa"omalle lapselle. Tietenkin tähän vaikuttaa se että en juurikaan välitä omasta sukunimestä enkä nyt kovin ylpeästi esiinny isäni suvun jatkeena muutenkaan.. monimutkaista!

Ja olisi niin helposti ratkaistavissa naimakaupoilla ;)
 
Pahoittelut kaikille menetyksen kohdanneille, mä en taida osata sanoa mitään, mikä lohduttaisi - eikä sellaisia sanoja taida edes olla.. :hug:



Omaa napaa; Tänään oli NT-ultra, jossa löytyi yksi sikiö pää-peppumitta 54mm, nt 0,96mm ja kovasti hää huito menemään, potki ja heilutteli käsiään :) LA vaihtuikin 2.8, kun viikkoja onkin enempi, mitä oli varhaisultrassa mittojen perusteella. Eli tänään 12+0, vaikka luulin eilen poksuneeni rv11+0 :heart:



 
*huokaus* pahoittelut myös mintulle ja bambinille :hug:

Tässä nähdään taas eälmän raadollisuus karkeimmillaan, itse te voi millään tavalla vaikuttaa siihen, miten raskaus etenee ja kuinka pienet ihmisenalut jaksavat pysyä matkassa mukana.

Pamskulla oli ihania ultrakuvia, toivottavasti itsekin saan joskus samanlaisia.:)

Täälläkin oli siis vuotoa viime viikonloppuna, nyt meni koko viikko ilman vuotoja ja taas jotakin pientä havaittavissa....mä tulen hulluksi kohta:( koko ajan miettii, että onko oireet muuttuneet, onko rinnat pienmmät kuin eilen...onko paha olo....todella hauskaa jos koko odotusaika on tällaista...

Kertokaas nyt oikeasti viisaammat ihmiset, millaisen auton kannattaa hankkia jos siis lapsia on neljä?? Yksi olisi kaukalossa, yksi korokkeella ja muut istuvat normaalisti:)
Ollan mietitty; Ford S-max, Peugeot 5008, Renault Grand Seniciä...tuo automaailmakin on sellainen viidakko.

Kerttu ja sintti 9+2
 
Bambini, olipa hieno kirjoitus! Sinulla on selvästi sydän paikallaan ja jalat maassa. Jotenkin vähän pystyy paremmin ymmärtämään tilannettasi, kun noin avoimesti ja rehellisesti halusit siitä kertoa. Elämä todellakin opettaa välillä kovalla kädellä, eikä se ole aina kivaa. Kaikkea hyvää teidän perheelle, ja uusia onnenaiheita kohden :)

Muoks: Huomasin nyt vasta unelmavauvasta kurjat uutiset. Samoin teille toivon voimia suruun ja onnellisia tulevia hetkiä.

En vastusta suljettua kerhoa, jos joku haluaa semmoisen taiteilla. Kuten olen jo sanonut, en ole facebook-ryhmään liittymässä, joten millä vaan saadaan tämä keskustelu pidettyä hengissä ja tarkoitustaan palvelevana, mä olen mukana.

Olipas Pamskulla tosi selvät ultrakuvat! Ihan tarkkaan näkee tyypin muodot ja kaikki! On se vaan hieno hetki nähdä liikettä ruudulla :heart: Mul on 11+5 np-mittaus, ja melkein tuoltahan sen pitäisi mullakin sitten jo näyttää...

Pahat olot taitavat olla nyt taaksejäänyttä elämää, vain pieniä heikotuksen hetkiä enää iltaisin. Aika onnellista.

Pippurihäntä 11+2
 
Viimeksi muokattu:
Uniunna, sun kirjoitus toi mun mieleen omat kokemukset ekan lapsen nt-ultrasta. Se tunne kun se lapsettomuus on konkreettisesti päättymässä tai siis matkalla päättymiseen niin se on huikea tunne! Nauti siitä, oot sen vuosien aikana ansainnut :)

Bambini, tosi kiva lukea sun ajatuksia ja aikamoista myllerystä on varmaan mielessäsi nyt. Se mieli tietyllä tavalla joitain ihmisiä suojaa kun ei usko että keskenmeno on mahdollista koska ei se turha pelkokaan mitään jalosta. Joillekin käy noin kurjasti ja eihän siinä ole mitään järjen hiventäkään ketä se suru kohtaa. Jos se yhtään lohduttaa niin usein sanotaan että vaikeat asiat annetaan niille ketä ne jaksaa kantaa :hug: Tule kertomaan kuulumisia vielä ja karua toivottaa mutta toivottavasti km lähtee etenemään kunnolla että pääset työstämään surua!

PAmsku, toi kuva on kyllä jo tosi todellinen, ihana muisto vauvakirjaan :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: UniUnna
Onpas ollut taas uutisia tälläkin palstalla, surullisia ja iloisia.

Ensiksi suuresti toivotan jaksamista huonojen uutisten kohdanneille!

Toiseksi tahdon onnitella teitä joilla on iloisia uutisia :heart:

Itse lukeudun peloistani huolimatta jälkimmäisiin.
Neuvolalääkärissä nähtiin kuinka pieni kölli ja jäseniään oikoi masussa.
Aivan uskomaton fiilis. Jotenkin nyt iski tajuntaan varmaan kaikki ja satalasissa, sillä naistenklinikan ultrassa en oikeastaan mistään tajunnut.
Nyt toivon, että nt-ultrassa ei huonoja uutisia tule, ja sen jälkeen keskityn vain nauttimseen ja vauvan kasvatteluun.

Otin tänään myös influenssarokotteen, koska lääkäri sitä suositteli.

Myös allergiaan neuvolalääkäri kirjoitti reseptit nenäsumutteeseen ja silmätippoihin joita saa raskaana ollessa käyttää. Mikäli näillä ei keväällä pärjää, niin voin ottaa myös heinixiä. Itse ajattelin kyllä pärjätä ;)



Suljettu ryhmä on nyt perustettu!

Linkki löytyy etusivulta!
 
Ensiksi pahoittelut suru-uutisia kohdanneille <3

Ja sitten omaa napaa..
En ole jotenkin osannut kirjoitella tänne. Nämä surulliset uutiset saivat
niin paljon miettimään sitä,että onko masussa ketään,ja jos on,niin onko kaikki
hyvin. Tänään oli nt-ultra ja siellä se rakas oli :heart: kaikki hyvin ja LA 2.8! En saa kännykällä
laitettua punaiseksi :) nyt uskllan ajatella että meille tulee oikeesti vauva! :heart:


Niinuliini ja tiitiäinen 12+0!

Ps. Kelle piti laittaa yv että pääsee fb juttuihin mukaan?
 
Halit kaikille huonoja uutsisa saaneille <3<3

Mä rulin vielä viimiset uutiset kertomaan. Tänään käytiin vielä ultrassa ja tosiaan raskaus on menny kesken rv 8+4. Kyseessä oki kaksosraskaus, toinen oli jo aikaisemmin mennyt kesken ja tullut ulos itestään. Nyt makaan kotona supistuksien kanssa ja toivon että vuoto alkaiso pian. Enpä ois uskonut kovani näitä kipuja ilman ihanaa vaivaa <3

Ihanaa odotusta kaikille <3
 
Ja niille jotka seikkailee mun lailla etusivulla tajuamatta, mistä suljettu ryhmä löytyy... Katsokaa yläotsikon Kerhot -alta :) Otsikkona taisi olla Elokuun mussukat 2013. Ja sitten painatte "liity".

Onneksi myös hyviä ultrakuulumisia tippuilee tänne ihan tasaiseen tahtiin :) Onnittelut kaikille teille!

Pippurihäntä 11+2
 
Osanotto kaikki surun kohdanneille!<3

Täällä ollaan ajan kuluksi tehty sukupuolitestejä.:D Eilen tein soodatestin ja se näytti tyttöä eli ei sihissyt.ja tänään tuli postista tyttö ja poika sukupuolitesti.testasin ihan hupimielessä.olin lukenut että on tullut paljon poika tuloksia.ennen testiä ajattelin että tyttö tuloksen uskon mutta poika tulosta en.:D Ja yllätykseksi tuli tyttö tulos! Meillä siis toivotaan tyttöä kovasti kahden pojan jatkoksi.pitääköhän tässä jo käydä mekko ostamassa.:D

äitiyspakkauksesta vielä että olin ajatellut että otan nyt toisenki kerran rahana mutta mieli muuttui.siinä on hyvä se pussi niin uusi olis tervetullut.ja viimeksi en kyllä hirveenä tarpeellista sillä rahalla ostanut.:)

turvakaukalo viimeksi meillä oli britaxin kaukalo.ilman telakkaa.nyt ajattelin ostaa telakallisen kaukalon kiinnitys asian takia että ois helpompi.

Omaan napaan ei muutosta.heikottaa oksettaa närästää väsyttää.jospa joskus helpottais.niin ja tuttuna oireena tullut taas hengästyminen ja pulssin nousu. Niin ja sydänääniä yritin eilen kuunnella kotona muttei vielä kuulunut.pitää kokeilla viikon päästä uudestaan.

Mukavaa viikonloppua kaikille! Me lähtään huomenna käymään pienellä reissulla pohjoisessa.toivottavasti ei tarvi kovin voida huonosti.

Reveria ja huppu 8/4
 
reverialle onnittelut testitytöstä :LOL:

Mä hyväksyn noita kerhopyyntöjä niin nopealla tahdilla kun vaan pystyn!!
Oon puoli neljään saakka töissä joten siihen asti aika äkkiä varmaan saan hyväksyttyä, mutta iltaisin ja viikonloppusin en juurikaan koneella ole jotein silloin voi olla hitaampi "palvelu" :)
 
Hei!

Tänne pikaisesti omaa (.)

Np-ultra takana ja siellä oli kaikki hyvin. :heart::heart: Molemmat oli kasvanut hienosti, vauva A vastasi viikkoja 10+6 ja vauva B 10+5. Sydän sykkis hienosti ja molemmat köllötteli omissa koloissa. Laskettua aikaa ei muutettu, joten menen vanhojen viikkojen mukaan.

Niskaturvotuksen mittauskin sitten lopulta onnistui molemmilta, sillä vaiva b ei millään halunnut kääntyä kyljelle :). Molemmilla turvotuksen arvo alle 1mm.

Kävin samalla verikokeissa ja oltais otettu se veriseulakin, mutta monikkoraskauksissa ei sellaista oteta.

Onnea myös Pamskulle ja Amrolle hyvistä uutisista.:heart:

RU 3.4.2013

Pakkasterveisin

Viktoria ja ihanaiset touhukkaiset 10+3
 
Pahoittelut menetyksen kohdanneille. :hug: Aivan liikaa tullut huonoja uutisia tähän pinoon. :'(

Onneksi oli muutamia ihaniakin uutisia tullut, onnea! :heart:

Minä taidan ainakin skipata suljetun kerhon, jos siis tämä meidän pino jää kuitenkin pystyyn? Tuntuu ettei jaksa jokapaikkaan liittyä.

ON: On taas niin vetämätön olo. Viime yönä sain nukkua vaan 8h, mikä ei tod. riitä mulle. Sitten kun esikoinen oli kerhossa niin nuoremman kans nukuttiin 1,5h päikyt eikä nekään riitä! |O Mies tulee vasta illalla klo 22 aikaan kotiin työreissulta, että siihen asti on jaksettava. Oksu meinasi kans lentää tuossa äsken, hyi. :x Energistä keskiraskautta odotellessa...

Diinu & piippis 10+0 :heart:
 
Tervetuloa pikkumuikku! Sulla onkin tosi mahtava tilanne, kun äitisi on töissä äitiysneuvolassa. :D Pääset ylimääräisiin ultriin. :)

Mulla on tullut nyt ihan järjetön pelko, että onko tuolla masussa kaikki ok, kun tänne on tullut niin paljon huonoja uutisia. :'( Yritin jopa äsken soittaa omalle terkalleni, että pystyiskö järkkäämään ens viikolle ylimääräisen ultran, kun tuntuu ettei järki enää pysy mukana tässä hommassa. Miten ihmeessä sitä jaksaa odottaa vielä 2 viikkoa ja 3 päivää ultraan jos en saa ylimääräistä aikaa??? :( Jotenkin nyt huolettaa se, kun sillon alkuraskauden ultrassahan alkio oli 5 päivää pienempi.
 
Tästäpä tulikin nyt melkoinen tarina! Ja tämän tarinan saattelemana pyytäisinkin siis nöyrimmin kutsua/lupaa/mitä tahansa tuonne suljettuun ryhmään :)

-Pikkumuikku 9+0-
Tervetuloa! Ohjeet ryhmään liittymiseen olisi etusivulla, ainakin ambrosian kommentin mukaisesti. Itse menin "kerhot" kautta.

Niinuliini_
Facebook ryhmään löytyy ohjeet myös etusivulta.
 
Täällä olisi uusi odottaja liittymässä elokuun ihmeisiin =)
Kolmatta odottelen, ikää 33v. La on 21.8. eli nyt viikkoja 9+2. Eilen kävin ensimmäisessä neuvolassa ja nt-ultra 12.2.
Varhaisultrassa kävin 7+1 ja silloin näkyi syke ja pikkuinen vastasi viikkoja.

Suljettuun ryhmään voisin liittyä, mutta tarvitsen varmastikin sellaisen "kädestä pitäen" -ohjeen :LOL:
 
Weeko, mene tuohon etusivulle, ja klikkaa linkkiä kerhosta niin sieltä pääset liittymään kerhoon.
Liittyminen vaatii aina hyväksynnän jonka ryhmän järjestelmänvalvojana annan :)

Päivittelen taas tuota listaa kun paremmalla ajalla kerkiän.
Nyt alkaa ruovituttamaan täällä töissä siihen malliin että parempi pistää kone kiinni ja karata viikonlopunviettoon!!
 

Yhteistyössä