+++ ELOKUUSSA PLUSSAAVAT, syyskuuta suunnittelevat +++

Jensar Kävin lunttaamassa aiemmista ketjuista, niin mulla oli dpo7 poistunut Pregnyl. Sehän on tietysti yksilöllistä. Mutta noista viivojen vahvuuksista. Tässä kuvat (testitikut oli kuivahtaneet kuvaa otettaessa), kun edellisenä päivänä olin pistänyt Pregnylin ja sitten siitä 2 päivää myöhemmin.
Mun mielestä tosi hailakka viiva, jos 5000 on raskaushormonia kropassa. Ja testi oli Pregchheck 25.
Aijaa.com - 8497511.jpg

Jos se päiväpissasta tullut haamukin on Pregnyliä, niin yllättävän pitkään se pysyy kropassa. Mutta siis mun kokemuksen mukaan pistoksesta seuraavana päivänäkään ei tullut tasavahvoja viivoja.

Tää jäis odottelemaan miten sun käy :popcorn:
 
Minymom: Harmin paikka kun kierto niin heittelee. En usko että painoindeksisi voisi niin radikaalisti vaikuttaa kiertoihin mutta itselläni aikanaan vähähiilarisesta ruokavaliosta tuli heittoa kiertoihin. Eli ainakin syöminen täytyy olla riittävää ja säännöllistä jotta hormonit toimivat normaalisti. Mikäli oletus on että mitään muuta "vikaa" ei ole. Itselläni ei ainakaan ole mitään vikoja havaittu mutta kierrot ovat heitelleet joskus 20-60 päivää. Tiedän tunteesi :hug: , itselläni oli samoja tunteita silloin kun hoidot olivat aluillaan ja kuvittelin että tärppi tulisi ennen hoitoja jopa. Toisin kävi ja hoitokin tehty ilman tulosta. Jostain olen itse saanut kuitenkin voimia ja uskoa aina!

Bla-Bla: Kiitos sun testikuvista. Se pari päivää myöhempi vastas aika lailla mun DPO 7 testiä. Sehän ei oikeaa raskautta voinut silloin ollakaan, eli pregnyliä =)

ON: Tein pregcheckin (herkät testit loppuivat jo) aamulla ja ei ainakaan tullut mitään selkeää viivaa, sellainen testiajalla näkyvä haalea viiva kuitenkin näkyi. Se voi nyt olla mitä vain niin kauan kun se ei häviä eikä tummene. Kumpa ei tiputtelu alkais vielä, normaalisti se on alkanut DPO10, eli tänään. Eilen oli voimakkaita menkkakipuja mutta tänään ei mitään...
 
Viimeksi muokattu:
SANMAR:Kolme keskenmenoa ollu nyt putkeen ja sitä ennen n. 7 (seonnut jo laskuista).
tämä lapsi olisi miehen ensimmäinen,mutta noi 7 muuta keskenmenoa tullu aikasemman miehen kanssa,nykyisen kanssa 3.
kyllä tää tästä, paistaa se aurinko risukasaankin :).

vauvakuume tajuton ja tänään hain doplerin postista :/, maksettu oli jo ja siksi sen hain, tuntuu vähän kurjalta.
 
Jensar, en tiennytkään tuosta vähähiilarisen ruokavalion vaikutuksesta hormonitoimintaan.. Pikaisen googlailun perusteella näyttää siltä et tosiaankin tää kaikki vois ollakin seurausta ruokavalion muutoksesta. Tuolta netistä tuntuu löytyvän niitä kellä epäsäännöllinen kierto on säännöllistynyt ja menkat niukentuneet, mutta myös niitä kuin minä, kellä säännölliset "normimittaset" kierrot on lyhentyneet, ovismerkit kadoksissa ja kuukautiskivut samoin. On outoa kun ei ole ollenkaan enää sitä menkkajomotusta tai muuta tunnetta menkkojen aikaan kuten ennen. Siis hämmästyin kyllä kun en ole tosiaan yhtään ajatellut et vois olla merkitystä.. Noissa jutuissa on myös rasvan ja estrogeenin yhteydestä, joten liika hoikkuuskin saattaa kuitenkin olla osasyyllinen. Taidan todellakin syödä liian vähän rasvaakin. Niin täältä palstalta aina oppii jotain uutta ja saa uusia näkökulmia. Vaikka en kyllä yhtään ihmettelis jos teitä naurattaa kun mä käyn täällä aina epäilemässä ties mitä.. :ashamed: Epätietoisuus sucks..

Amalia, onko sulla ollu aina lyhyt kierto? Saako kysyä onko sulla vähähiilarin ruokavalio? Miten teidän tutkimukset etenee? Meil on kahen kk:n päästä aika polille tutkimuksiin, sitä ennen käyn verikokeissa.
 
Minymom: Mulla oli esikoista yritettäessä vähähiilarinen ruokavalio ja se auttoi kyllä painonpudotukseen tosi hyvin mutta jossain vaiheessa alkoivat kierrot heittelemään kun oli ennen sitä ollut tosi säännölliset yli puoli vuotta. Ensin oli 90 päivää jossa ehkä ei ovistakaan ja sitte pari 20 päivän. Toisesta 20 päivän kierrosta kyllä raskauduin joten jotain toimintaa oli ollut kuitenkin :heart: nyt oon syöny ku hevonen ihan vaan sen takia ettei ainakaan kierrot heittelisi vähäisten ravinteiden tai vitamiinien yms.puutteesta.

ON: Mä liitän nyt kuvanki oheen kun ärsyttää niin kovin nää pregnylsekoilut ja aikaiset testaamiset. Raskaudenhan saa tietää sitten ku se on varmaa mutta kunhan nyt ajankuluksi pähkäilen ja ihmettelen tuota pregnyliä ja testejä :stick: Siis ylempi testi on lauantaina tehty iltapäivällä muistaakseni ihan vahvasta virtsasta ja siihen piirtyi vaaleanpunainen viiva testiajalla joka kuivuttuaan näyttää siis tolta. Nyt tänään kun ei todella pitäis enää noin haalean tuloksen jälkeen mitään näkyä, tuli aamulla testiajalla semmoinen samantyyppinen viiva, hieman himmeämpi kuin lauantainen mutta kyllä sen silmillä näki. Olis kiva tietää miten mun kroppa hajottaa ton raskaushormonin muutenkin, jos sitä pregnyliä joutuu jatkossaki käyttämään ja nää tulokset on sen suhteen tosi ärsyttäviä:rolleyes: Alla kuva:



Noh, ehkä pidän kunnollisen testitauon ja jos ei tiputtelua tai menkkoja ilmaannu, palailen raportoimaan testeistä lisää;) Kivahan se on nyt kuitenkin jännätä toisaalta kun en oo puolentoista vuoden aikana päässy jännäämään ku pari kiertoa tän lisäksi joista toinen oli IVF kierto:p
 
Viimeksi muokattu:
JENSAR:eek:letko tehnyt positiivisen raskaustestin vai? :)
SUNFLOWER:Juu kyllä tässä varmaan kannattaa mennä sinne lääkäriin jo :).
ultraava lääkäri kyllä totes,et ei mussa varmaan mitään vikaa ole, mutta noi 3 sektiota varmaan liikaa arpeuttaneet kohtua ja alkion vaikea kiinnittyä ja pysyä kiinni siinä.
 
Pikkuviikinki: Periaatteessa joo mutta kaikki voi johtua pregnylistä, oikeasta raskaudesta tai jopa virheellisestä testituloksesta! Ei pitäis tehä testejä ennen kun on varmaa että tulos ei voi olla mitään muuta kun alkanutta raskautta mutta mä oon liian malttamaton:headwall:
 
Minymom mä syön ihan normaalisti, eli ei ole erityisruokavaliota. Joskin olen hiukan hurahtanut superterveelliseen ruokaan ja olen pyrkinyt vähentämään paljon lisäaineita sisältävät ruuat minimiin, teen myös ruuat mahdollisimman pitkälti itse (tai mies tekee). En kuitenkaan ole mikään fanaatikko ja syön mitä eteen kannetaan :D
Mulla on ollut lyhyt kierto vuodesta 2007 asti. Silloin alkoi menkat edellisen raskauden jälkeen. Aiemmin mun kierto oli hyvin epäsäännöllinen, mutta olinkin pahasti alipainoinen.

Hoidoista meille ei kuulu mitään uutta. Simppatestin tulokset saadaan tämän kuun lopussa. Lähete polille saadaan vasta 12.9 jälkeen kun tuolloin on VIELÄ KERRAN käytävä tk.lääkärillä tulkitsemassa testien tuloksia, tämä lääkäri sitten viimein antaa lähetteen. Polin jonoista ei ole mitään hajua, pitkät ne kai tietysti on. Kaikki alkutestit miellä on nyt kuitenkin tehty.

Jensar toivottavasti tuo plussa nyt tosiaankin olisi aito!!!
 
Täällähän on tapahtunut vaikka mitä niin hyvässä ja huonossakin :eek: Tosin plussia ei kuitenkaan : / Jensari en uskaltanu sua vielä plussanneisiin laskea, etten maalaile piruja seinille ennen aikojaan! Toivotan kuitenkin mahottomasti plussa onnea!!

Mulla on sellanen olo, et täti sielt varmaan on tulossa tännekkin käymään, mut kuitenki sitä odottaa ja jännittää et jos ei kuitenkaan :confused:

Plussa tuulia puhallellen :whistle:
 
ON: Juu ei mua plussanneisiin, nimittäin tänään varmistui että tuo haamu oli pregnyliä!!!Outoa mutta hyvä tietää ja siksi testailinkin että saisin tiedon milloin poistuu. Mulla siihen menee siis 11 päivää. Tänään pitäisi alkaa menkat mutta ei oo mitään tuhruakaan ollut. Eilen oli aika kovia menkkamaisia kipuja alavatsalla mutta aika alltomaisia nuo ovat, että voi mennä vielä päiviä jos menkat on tullakseen. Ainaki luget sitte toimii=) Mulla alkoi vasta menkkakipuja tulemaan maanantaina DPO9 joten pientä toivoa virittelen vielä tätiin asti. Koska aikaisemmissa kierroissa kivut tulleet jo aika pian oviksesta (4-5päivää) mutta nyt ei ollut mitään erikoista tuonne DPO9 asti. Oviski on voinut olla myöhemmin kun luulen koska oviksen jälkeisiä oireitakaan ei ollut. Pahimmassa tapauksessa sitä ei oo ollutkaan, no se selviää sitte ultralla jos ei menkkoja ala tän viikon aikana kuulumaan:confused:
 
Tervetuloa Tiuhti!

Pahoittelut pikkuviikinki :hug:

Kopioin nyt omaa napaa toisesta ketjusta: Maanantaina mulle tehtiin leikkaus, josta joskus täällä jo puhuinkin. Eli multa löytyi toukokuussa sellainen tennispallon kokoinen kysta munasarjan vierestä ja nyt se on otettu pois. Vähän tietysti leikkaus jännitti kun ei mua oo ennen leikattu. Toki vatsa on aivan kipeä. Onneks saivat tähystysleikkaukselle tehtyä ettei tarvittu koko vatsaa aukaista. Leikkaus ei sujunut kylläkään ihan suunnitelmien mukaan: lääkäri pisti neulalla väärään kohtaan ja lisäksi mun kysta oli niin vaikea saada pois kun se hajosi palasiin. Mutta onneks lääkäri ei poistanu multa munasarjaa. Lisäksi lääkäri löysi multa endometrioosia :( Sanoi että joko alan syömään e-pillereitä (en varmasti enää ikinä!) tai sitten kannattaa aloittaa vauvan yritys. Se oli mukavampi vaihtoehto :) Joten heti kun onnistuu niin meillä jatkuu yritys. Ihan lääkärin määräyksestä :)
 
Jensar > Mullakin on Luget käsketty aloittamaan toisena päivänä Pregnylistä eli jos irroitus pe, niin Luget alkaneet su. Lääkäri varmasti kehottaisi aloittamaan luget myöhemmin, jos ne estäisivät oviksen. Lääkeavusteisissa kierroissa oireilu voi olla hyvinkin epätyypillistä. Plussatuulta!


Sanmar82 > Kiitos päivityksestä! :flower: Kp:t oli mulla ihan oikein. :)

PIKKUVIIKINKI > :hug: Kuulostaapa hurjalta kokemukselta. Toivottavasti nyt on kaikki kunnossa ja pääset pian yrittämään uudestaan raskautta. Voimia!

Uusille tervetuloa! :flower:

En ole oikein ehtinyt koneelle ja sen kerran kun ehdin, takkusi nettiyhteys pahemman kerran. Olisin tuota listaa korjaillut, mutta eihän siitä mitään tullut. Toivottavasti Sanmar82 sai kaikki tiedot poimittua vaikka lista ei minun jäljiltäni täydellinen ollutkaan. Nyt onneksi netti toimii jälleen entiseen tapaan, joten ehkä voin tuota listaa jossain vaiheessa päivitellä. Toivottavasti aina joku ehtii edes kerran viikossa, niin ei ihan hirvittävän suurta hommaa kerry. Nousee se kynnys sitten päivittää, jos urakka on kertynyt melkoiseksi.

Omat kuulumiset ovat sellaiset, että jatkuvasta tohinasta huolimatta ajatukset pyörivät mahdollisessa raskautumisessa. Oviksesta en ole ihan varma, mutta kaipa se lämpöjen perusteella on tapahtunut. Mittari on viime päivinä näyttänyt tasaisesti 37 astetta ja kohdun seudulla tuntuu kipuiluja. Myös rinnoissa on tuntunut arkuutta ja välillä on kilahdellut ihan kunnolla. Mieskin jo kysyi olenko raskaana, kun kiihdyn nollasta sataan sekunnissa. :ashamed: Eilen testailin, mutta aamupissa oli laimea. Testiajan jälkeen näin haamun, mutta siihen en uskalla luottaa. Testailen loppuviikon aikana uudestaan, sillä kiertopäiväthän eivät vielä ole täynnä. Oletan oviksen olleen tyypillistä aikaisemmin, mutta siltikin oli hieman aikaista tuo testailu. Esikoisesta näytti haamua menkkojen ollessa myöhässä ja jos tu on minulle tyypillistä, niin loppuviikosta olisi parempi aika testille. En luota onnistumiseen vaikka plussa tulisikin, mutta toiveet ovat korkealla. euraavaan kiertoon en pistoksia taida vielä saada eikä taukokierto houkuta, joten paineitakin hieman on. En jaksaisi enää pettymyksiä, mutta pakkohan se on saada itsensä kasattua uuteen yritykseen, jos nytkään ei onnistuta. Kumpa rohkenisin edes soittaa polille keskusteluajan.

On kyllä melkoista ollut tämä kuu. Toivottavasti saadaan vielä monta plussaa ja uusi kuu alkaa kaikilla positiiviselta pohjalta. :)
 
Omaa napaa vaan nopeasti - ruuanlaittopuuhat käynnissä....

Sain testiin tänää haamulaisen : / Laitoinkin kuvan testistä tuonne plussatestikuviin ja oon ite näkevinäni jotain tai olen aivan varma, että jotain siinä on, kun tein kaks samanlaista testiä. Tai ehkä en olekaan aivan varma :O Varovaisia plussatoiveita kuitenkin täällä elätellään...

Plussatuulia kaikille:)
 
MG: Kiitos ja noin varmaan on että ovis on ollut. Tuo on kurjaa jos avustetuissa kierroissa voi oireet vaihdella eri kierroilla. Koska luomukierroissa on kaikki aina ollut samalla tavalla joka kerta. Nyt on vertailupohjaa sekä pregnyliin että lugeihin, muita apuja mulla ei ollutkaan nyt. Viimeksi noista edellämainituista tuli ihan eri tavalla oireita kuin nyt. Mutta katsotaan, vielä ei ole ainakaan mitään tuhruja tullut, joten toivoa voi vielä ylläpitää:stick:

Vomppiksella näen kyllä heikon haamun!=)
 
LepikonHeta
Onnea plussanneille ja +++:whistle: tulosta odottaville. Ja paaaljon lykkyä vällyjen väliin yrittäville.

ON: Ei erityisempää, järjestelmällisesti manipuloin itseni uskomaan, että mahd. oireet ovat vain kuvitelmaa ja ei minusta ole raskautumaan. Joka toinen päivä-menetelmällä mennään, mutta toiveet on nolla lapsen alulle saannin kanssa. Jotain kierron puoliväliä nyt elellään. Ensi viikolla työreissua ja muuta koitan elämään nyt saada. :)
 
Nyt on pakko kirjoittaa ihan omaa napaa, kun jännittää niin vietävästi... Miehelle en viiti kauheesti höpötellä, ei sillä etteikö olisi hommassa mukana, mutta höpsönähän tuo minua pitää kun tätä vatvon ja vatvon. Mulla siis menossa kp 27 ja pisin kierto tähän asti on ollu just 27. Pelottaa joka kerta kun vessassa käy (ja usein käynkin tarkistamassa) että nyt ne on menkat alkanu, vaan ei edes tuhrua vielä näkyvissä... Testata en aio ennen perjantaita, ellei menkat sit tässä ehdi alkaa. Alaselkä on ihan törkeen kipeä, ollut jo pari päivää, eli toisin sanoen menkkakipuja siis havaittavissa. Järki sanookin, että kyllä se täti paikalle vielä kurvaa, mutta sydän toivoo muuta. Muunlaisia oireita ei juurikaan ole, paitsi että janottaa koko ajan (syytä en tosiaan tiedä). Muutoin onkin ihan normaali olo, mutta tuo selkäsärky on kyllä melkoinen. Tänään on mahassaki ollu menkkamaista juilintaa, mutta niin kauan on toivoa kun vuotoa ei ole, eikös vaan :)

Plussapuhureita kaikille!
 
Metku: Plussaonnea sinnekin!! Kumpa se olis sitä itteään. :p

ON: Mullakin on menkat myöhässä, tänään olin näkevinäni jotain testissä mutta en ehtinyt tarkemmin syynäämään kun tuli lähtö. Testikin muuttui oudon kellertäväksi kuivahtaessaan joten näkyvyys heikkeni:stick: Mulla on ekaa kertaa menkat myöhässä ikinä jos lasketaan LH-huipusta, ennen on aina ollut luteaalivaihe 10 päivää ja LH-huipusta 12 päivää menkkojen alkuun. Jännittää jo ihan vähän ja vessareissut on tuskaa kun pelottaa että menkat on alkanu. Tänään vasta DPO12 joten ehtiihän ne menkatki sieltä vielä kurvaamaan vähäsen myöhässä. Mitään oireita ei ole, DPO 10 oli järkyt alavatsakivut mutta nekin loppui kuin seinään. Eilen ei ollut myöskään mitään oireita enää.
 
Hei!
Täällä taas pitkän taustailun jälkeen, päätin vähä rajoittaa hehkuttamista ja itseni kyttäämistä jos se auttais asiaa, ettei stressais niin paljoa, mutta eipä ole auttanut.. Eli mulle voi päivittää kp 24/28 ja dpo 9-10 ja yrityskertahan on 8

Mulla sellainen tilanne, että noin viikko oletetun ovulaation jälkeen on alkanu alavatsakivut.. en tiedä mitä ne sitten merkitsee?Mitään repäisykipuja ei ole, mutta vähä niinkuin menkkamaista jomotusta ja välillä hieman vihlovampaa, ei kuitenkaan niin kivuliasta, että lääkkeitä tarvitsisi ottaa.joka päivä ollut kipuilua.. Hätähousuna tein testin tänä aamuna, nega niinkuin joka kerta..Rinnat kipeät kuten melkein joka kierrossa ovulaation jälkeen..

Niin ja onnittelut kaikille plussanneille :flower:
 
Viimeksi muokattu:





KUUMEILEVAT
Nimimerkki............Kiertopv:t........Ikä......Toive........Yritys

Hope-72..............kp76/??......................4. lapsi.........yk1
iloksi...................kp65/31-33.................1. lapsi.........yv5
InkeriIisakki.........kp64/32-37......23v......3. lapsi..........yk
*Fiona*...............kp63/??........................................yk12
Maisa77................kp60/23......................3. lapsi........yk3
Zanca..................kp58/26-31.......27v......1. lapsi.........yk11
Seikkailija_Dora...kp57/30......................2. lapsi...........yk2
mmmia................kp46/28-31.......19v.........1. lapsi.......yk3
Tiituliini...............kp38/28.........35v.......1. lapsi...........yv2+

macy gray..........kp33/32-35........31v.........2. lapsi......yk20
Minttu76.............kp28/ 34............. ............... ................
vomppis.............kp28/28.......................2. lapsi........yk5
iltatähti-80...........kp27/25-28.......31v.......4. lapsi.........yk8
mirkku76............kp27/?..........................3.lapsi..........yk2
Tuuska................kp26/28...........25v......3. lapsi.........yk8
Tiuhti83...............kp26/26-29..........27v........2lapsi.......yk1
pillipöllö..............kp26/28............24v.........2. lapsi......yk1
Sunflower11........kp25/33........................3. lapsi........yk8
Ansku83.............kp25/30-32..........27v........1. lapsi.......yk7
MolliMelooni........kp25/28..............33v..........2.lapsi........yk0
Sanmar82...........kp22/27-29......29v...........1.lapsi.....yk2/14km4
Hanspili..............kp22/28-30.......30v.........1. lapsi.........yk6
rontti1................kp22/30-31.......27v......2. lapsi...........yk3
Amalia Armas......kp20/21-22.......30v.........2. lapsi.......yk18
Tuulia81..............kp16/29-34.......30v.........2. lapsi.........yk2
Tyllerömamma....kp16/28-31......................2. lapsi.........yk 5
LepikonHeta........kp14/30-32.......31v.........3. lapsi.........yk3
kissendaal...........kp12/28-35.......25v.........2. lapsi..........yk5
pikkumy.............kp7/28.............25v........1. lapsi..........yk12
MinyMom............kp6/26-28........27v.........2. lapsi.........yk16
Metku.................kp3/22-27..................3. lapsi..............yk5
Barbamama35......kp2/23-28.......35v.........3./4. lapsi......yk13
Jensar.................kp1/35............32v.......2.lapsi.......yk16/19ku1

Jasuliini82..........kp?/28..............................3.lapsi.......yk?
PIKKUVIIKINKI......kp?/?.........30v......4 lapsi.........yk1/km3
Pumpuli-81


TAUSTALLA
Green Lady & Viulu & myrskytuuli & Ngale & tattoomam & PieniTytönTylleröinen & AiraM & *Justiina* & Laurelle & Sinderella & nepari80 & öttiskä & pänä & Tyllerömamma & Kauniina Päivänä Tuut & Paulette


PIINAILIJAT

Tuuska dpo 11-12
Mollimelooni dpo 11
Minttu76 dpo 7
Sanmar82 dpo 7
AmaliaArmas dpo 7
Ansku83 dpo 4



HAAMUILIJAT
vomppis


PLUSSANNEET 2011 helmikuu: Pikku-Saara 1.2., Neiti-81 6.2., koiksa-79 8.2., Gabrielle 9.2., Matilda-08 11.2., Epa_88 21.2.

PLUSSANNEET 2011 maaliskuu: MiiJane76 10.3., EevaN 25.3., Mariel85 26.3.

PLUSSANNEET 2011 huhtikuu: äiti x4 4.4., Viena 8.4., mileon 12.4., Mango86 17.4., Miimau 21.4., Camilla31 24.4., Jul 24.4., Viola30 27.4.

PLUSSANNEET 2011 toukokuu: Maira 11.5., Lisey 16.5.

PLUSSANNEET 2011 kesäkuu:
Rhonda74.......23.6...kp34/27-32.....??v...2. lapsi...yk6
Emmuska10..25.6...kp38/38-42....28v...2. lapsi...yk3
Viola30.........27.6...kp29/27...31v...2. lapsi....yk2/13
PIKKUVIIKINKI....29.6....kp?/28-30...30v....4. lapsi...yk2

PLUSSANNEET 2011 heinäkuu:
Minnarun.......2.7....kp31/29-31...30v...3. lapsi...yk11
Bla-bla..................kp28/34.......34v...2. lapsi......yk14
SiSa78..................kp28/28.........32v...........2. lapsi......yk8km2
xamora.................kp47/28-30....24v.......2. lapsi.......yk7
Midia...................kp?/30-32.....34v........2. lapsi........yk3

PLUSSANNEET 2011 elokuu:
Lintsa......... 19.8. ........kp28/28..........?. lapsi..........yk1

Odotuspuolen yhteinen pino:
+++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1877104-2010-alkaen-haaveilleet-ja-plussanneet/



Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:

Listaa päivittää: MolliMelooni

Merkkien selitykset ja kesäkuun pinkan linkki löytyvät etusivulta! :)

Plussarikasta elokuuta!
 
Viimeksi muokattu:
JensarMun on pakko käydä kurkkimassa täällä sun tilannetta. Mullahan oli myös dpo10 kovat kivut ja olin 100% varma, että menkat alkaa. Ehdin jo tilata ovistikkujakin kauhean kasan, niin varma olin.

Mä niin jännään sun puolesta! Olisi se mahtavaa, jos teidän ei enää tarvitsisi käydä läpi hoitoja. Peukut pystyssä!
 
Bla-Bla: Kiitos, vielä ei menkkoja näy...Mulla on kiertopäivä 36 tänään joten tuossa päivityksessä oli päivän heitto, mutta se saa ollakin koska tää kierto loppuu tavalla tai toisella pian. Nimittäin jos ei ala mitään kuulumaan, lopetan luget viikonloppuna ja ehkä meen ens viikolla ultraan jos ei menkkoja kuulu eikä plussaa. Jotain sille 2,5cm follille on pitäny tapahtua kuitenkin, ei se oo tonnekaan voinu jäädä kai:confused:

Joka päivä ajattelen että tänään en testaa, tänään en testaa, ja sitte kuitenki testaan aamulla ja vielä iltapäivälläki tekis mieli varmistaa että onko se nyt ihan varma nega ettei olis muuttunu muutamassa tunnissa. Hullu:rolleyes: Ihan kun en tietäis että hormoneille ei tapahdu mitään kymmeniin tunteihin jos nyt sattuisikin onnistuneen.
 

Yhteistyössä