ELOKUVA TRIVIAALI!

  • Viestiketjun aloittaja DakotanEmo
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.11.2006 klo 11:40 Kiiskis kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.11.2006 klo 11:18 Candide kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.11.2006 klo 11:18 ÖpöNaana kirjoitti:
voi kerpele sun kanssas,mietin kaikki 3osasia leffoja ja ei ni ei
Ohjaaja oli puolalainen :D

Tiedän mitä trilogiaa tarkotat, mutta en muista oliko sillä joku yhteinen nimi.. päävärit?
No ainakin ellut oli Sininen, Valkonen ja Punainen??

(en oo jaksanu katsoo, en usko että makuuni paljonkaan)..
Joo, Valkoinen on kyseessä. =) Sinisestä pidän mahdottoman paljon, mutta niistä kahdesta muusta en niin paljon.
 
Kiiskis
\Joo, Valkoinen on kyseessä. =) Sinisestä pidän mahdottoman paljon, mutta niistä kahdesta muusta en niin paljon.

[/quote]

Täytys kattoo ne joskus järjestyksessä. Musta tuntuu että jonkun niistä ehkä olen nähny.. mutta ei hajuakaan minkä. :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.11.2006 klo 11:44 Kiiskis kirjoitti:
Täytys kattoo ne joskus järjestyksessä. Musta tuntuu että jonkun niistä ehkä olen nähny.. mutta ei hajuakaan minkä. :)
Toimii hyvin, kun katsoo ilmestymisjärjestyksessä Sininen, Punainen, Valkoinen, seuraavassa on pientä viitettä seuraavaan. Mutta ei kannata ihmetellä, vaikkei ymmärtäisi kaikkea. Se on oikeastaan hyvä asia elokuvassa, että jää miettimään, että mitähän tuo nyt oikein olikaan. Suosittelen myös Kieslowskin aiempaa leffaa, Veronikan kaksoiselämä. Siinä on ihana musiikki siinäkin. =)
 
Bona harmailee
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.11.2006 klo 10:41 Lutra lutra kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.11.2006 klo 10:19 bona7 kirjoitti:
Missä loistavassa elokuvassa käytettiin termiä "ultraviolence" eli ultraväkivalta?
Mulle tulee tuosta jotenkin mieleen Sin City.
Eipä ollut Sin City.
Tää ko. leffa on tehty 70-luvulla ja sen on ohjannut paras ohjaaja ( oma mielipide :D ) kautta aikojen, tosin nyt jo edesmennyt.
Singing in the Rain- biisi on keskeinen juttu leffassa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.11.2006 klo 12:10 DakotanEmo kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.11.2006 klo 12:09 ÖpöNaana kirjoitti:
missäs leffassa pääosanäyttelijä on melekeen koko leffan ajan pienessä tilassa?
PhoneBooth
Heh, minä ajattelin että se pieni tila tarkoittaa jotain ihan muuta :D Se leffa oli muuten ihan hyvä, kertakäyttöleffa, mutta katsottava :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.11.2006 klo 12:11 Candide kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.11.2006 klo 12:10 DakotanEmo kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.11.2006 klo 12:09 ÖpöNaana kirjoitti:
missäs leffassa pääosanäyttelijä on melekeen koko leffan ajan pienessä tilassa?
PhoneBooth
Heh, minä ajattelin että se pieni tila tarkoittaa jotain ihan muuta :D Se leffa oli muuten ihan hyvä, kertakäyttöleffa, mutta katsottava :D
jepulis
 

Yhteistyössä