***ELOMASSUT 2008***marraskuussa

Nea85 : Meillä jo kaksi nuhaa takana ja paras apu rohisevaan/ tukkoiseen nenään oli keittosuolatipat ja höyryhengitys, laitoin saunan lämpenemään hetkeksi ja heitin löylyä heti kun vähän alkoi höyryä muodostumaan... Siellä hetki ja lima alkoi irtoamaan paremmin. Tympeetä kyllä ku näin pienet sairastuu... :(
 
Meillä nukahdetaan yöunille niin, että syötän vellin ja tilkan maitoa sylissä. Sitten laitan Aleksin omaan sänkyynsä mahalleen ja pinnasängyn raosta pidän tuttipulloa suussa nukahtamiseen asti. Välillä juo ja välillä vaan lutkuttaa sitä. Joskus sitten vaatii muutaman minuutin päästä tuttia, välillä ei tarvi tuttia ollenkaan :)

Täällä kirjottelen kuumemittari kainalossa, eilisestä asti ollu koko ajan vilu ja kuumeinen olo. Nuhassa oon ollu jo monta viikkoa :snotty: Mittari näytti 37, joten normaalia enemmän on tota lämpöö. Mä olen sellanen ettei mulla toi lämpö nouse koskaan kauheesti yli 37.5. En sitten pääse salillekaan tänään :( , mutta täytyy yrittää nyt itsensä parantaa lauantaix kun on ne pikkujoulut.

Nyt mammaan kun Aleksikin nukkuu |O

salah ja Aleksi 4pv vajaa 3kk
 
voi kun teidän nukahtamiset on helppoja :eek:

Meillä ei auta tissit, pullot eikä tutti... Rätti on kasvoilla mutta siitä huolimatta pitää taputella pyllylle ja unen päästä kiinni saaminen kestää, kestää ja aina vaan kestää :(

Neiti nukkuu siis mun kainalossa mutta se ei itsessään auta asiaa ollenkaan. Yöllä syöttöjen jälkeen yleensä kyllä nukahtaa vaivatta siihen kainaloon mutta iltasin ei oo toivoakaan.


neuvoton Tinii ja Ada
 
oon käyny joka päivä lukemassa ei ole tullut vaan aikaseksi kirjotella mitään, isänpäiväkin meni ihan hyvin, käytiin mun äidin ja isäpuolen luona, leivoin kinuskikakun viemiseksi, miehelle sit ostin sukkia, "paras isi" mukin, suklaata ja poolopaidan.

rintaliiveistä mä oon lindexiltä ostanut kahdet liivit, en muista merkkiä mut ihan hyvät ovat olleet, näitä käydän päivisin ja sit öisin siskolta saatuja kaarituettomia liivejä.

oma-aika hmm, mulla ei ole sitä juuri ollenkaan. no sen verran että käyn iltasin suihkussa, mies on tytön kans mut muuten ei kyl ole.

joululahja mä en taida suurempia tytölle ostella, ehkä jotain pientä, kuitenkin sukulaisilta tulee niin paljon ja sitten kun ei oikein edes ole mitä tarvii.. vaatteita on enemmänkun tarpeeks...

kääntyily meillä ei kyllä vielä kääntyile.. missä vaiheessa vauvat yleensä rupeavat kääntyilemään?

itsekseen viihtyminen ehkä keskimäärin n.2sekuntia. äiti on seuraneiti.

nukuttaminen päivisin sisälle tosi huonosti rupee rauhottuu, sitterissä torkkuu vähän aikaa, sit kun mennään sängylle ja tissiä suuhun ja silittelen aina silmien "päältä".

iltasin sit yleensä 8 maissa ruvetaan iltaunille, iltasin on aina vähän huutoa kun on niin väsynyt ja taistelee unta vastaan.
Mut autossa ja vaunuissa nukkuu kuin unelma ja pitkään.

t. hosso ja alisa tänään tasan 3Kk:tta :heart:
 
No niin meillä lääkäri-neuvola käytynä! :) Meinasin vaan pökertyä sinne, ku varovasti tunnustin sekä neuvola-tädille että lääkärille tämän vellin aloituksen, kun en tiennyt miten reagoivat... No yllätys yllätys lääkäri olikin sitä mieltä, että se kiinteiden aloitus aiemmin olisikin parempi?!? :D Sanoi että suuri määrä nestettä vauvan mahassa tekee vauvalle todella epämiellyttävän hyllyvän olon ja sen takia ne kiinteät lisänä jo parempia. ( Lastentautien erikoislääkäri )

Paino oli 6570g ja pituus 59,5cm, terkka sanoi jalkojen olevan vähän koukussa eli saattaa olla vähän pidempikin. Kaikki oli hyvin ja seuraava nla 5kk, ku meillä on rota-rokote taas 2vkon päästä...

Itsekseen olosta: Viihtyy tosi hyvin lattialla lelukaaren alla ja huitoo leluja, joskus kauankin, välillä isosisko käy viihdyttämässä jos teen jotain muuta... Saunassa käydään porukalla siten, että Rasmus odottelee kylpyhuoneen puolella sitterissä ja katselee siellä. :) Iltaisin on yleensä levottomampi ja onkin joko minun tai miehen sylissä suurimman osan ajasta, tai sitten katson lattialla Rasmuksen vieressä telkkaria, sillon ei halua olla yksin.
 
Kääntyilystä meillä ei vielä aivan käänny mahalleen, on jo pitkään kääntyillyt tosi ketterästi kyljelleen.

Itsekseen olosta Viihtyy välillä tosi pitkäkin aikoja lattialla lelukaaren alla huitoen niitä ja nauraen niille, todella hellyttävää katseltavaa.

Nukuttamisesta noin klo 21.00 tissille, johon torkahtaa, siirrän omaan sänkyyn. Nukkuu 30-45 min, jolloin annan tuttelia pullosta sänkyyn, nukahtaa sitten siihen.

Kantamisesta Meillä tällä hetkellä baby björnin rintareppu, mutta vaikuttaisi käyvän pieneksi. Kantoliinan olen suunnitellut hankkivani, millaisia liinoja muilla on ja mitä suosittelisitte. Olen vähän katsonut Hug a bub -liinaa
 
Kantoliina: Mulla on tuo hug a bub-liina ja se on loistava. Vaikka se on jo yli neljä vuotta vanha ja varmasti käytössä ollut siitä sen kolmisen vuotta, niin se on tosi hyväkuntoinen, vaaleakin vielä eli erittäin monesti pesty. Hintansa väärti ainakin minun mielestä. Ulkoillessa ( talvella ) se on vähän vaativampi kuin rintareppu eli mulla ainakin sen kans on hyvä ku on tuo kantosuoja, niin sidonta voi olla takin alla ja vaikka takki onkin auki, niin itse ei palellu, kun suoja suojaa molempia. Nyt tein tuon neliökantoliinan ja ergo kantoreppukin on jo odottelemassa, mutta sitä käytetään vielä esikoisellakin pidemmillä kävelylenkeillä, koska neiti on helppo ottaa siihen selkään.

Yhteenvetona tuohon sepostukseen eli minun mielestä kantoliina on kätevä sisällä ja kesällä, sekä aivan pienellä vauvalla talvella. Mutta sitten kun lapsi haluaa katsella ja olla selässä niin reppu tai neliöliina on kätevämpi kuin pitkä trikooliina, minä en ainakaan jaksa viritellä lasta itselle peilin avulla selkään... :whistle:
 
Täälläkin ollaan oltu vähän nuhaisia, mutta suurimmilta flunssilta ollaan vielä vältytty. Itselläni on ihan mieletön väsymys, kolottaa vanhoja luita ja silmät painuu väkisin kiinni. En millään jaksaisi pysyä hereillä ja kaikki meinaa jäädä tekemättä. Pyörrytystä on myös ollut ja varsinkin imettäessä tuntuu että taju lähtee kohta! Kauhea jano ja litroittain tulee juotua päivän mittaan. Ruokaa taas on vaikea saada alas.

Vauva voi hyvin ja on hurmaava hymytyttö, naureskelee paljon! Ei edelleenkään viihdy yksikseen yhtään, närkästyneenä huutelee perääni jos poistun näkyvistä. Samassa huoneessa viihtyy kyllä jo erilläänkin musta leikkimatolla lyhyitä aikoja, eli koko ajan ei ole enää sylissä/liinassa, mutta paljon edelleen. Ei osaa vielä ympäri mennä, mutta kyljelleen kyllä. Syö edelleen usein, yöllä 4-6 kertaa ja päivällä tunnin välein. Huhhuh!

Meidän esikoinen 1v4kk on alkanut opetella olemaan kotona ilman vaippaa. Alkoi ottaa aina vaipan pois, joten ajattelin että nyt on selkeästi merkki siitä että alkaa ymmärtää jotain pissajuttujen päälle. Voi, minun vauvelia, kun kasvaa nopsaan! Osaa ite mennä vessaan mutta tarttee apua potalle istuutumisessa(koittaa kiivetä siihen väärinpäin), ja jos kysyn onko pissahätä, niin lähtee kipittämään vessaan päin ja repii housuja pois. Kuitenkaan mitään kiirettä ei ole, kun poika on vielä niin pieni.

Vauva meillä nukahtaa iltaisin mun syliin tissille harso silmillä, siinä sitten nukkuu niin kauan kun menen itsekin sänkyyn, vielä mun vieressä nukkuu.

Rintapumpun ostin, tosin ei sillä vielä ole käyttöä ollut, mutta ajattelin varulta hankkia. Tyttö ei juo tuttipullosta ollenkaan. Mulla ei ole kyllä nyt mitään hinkua päästäkään mihinkään yksinään, luksusta on kun välillä mies on esikoisen kanssa ja saan mennä pienen kanssa kaksistaan johonkin:)
 
TiituKoo: millainen on kantosuoja? Babyidean sivuilla Hug a bubiin tutustuin, mutten huomannut mitään kantosuojasta.
Daniel on ollut flunssassa nyt noin 1,5 vko ja eilen oli kitinäpäivä ja sai olla koko ajan kantamassa. Repussa viihtyy hyvin, mutta siinä kipeytyy helposti selkä, eikä se siihen parin kuukauden päästä ainakaan ulkovaatteet päällä mahdu. Mulla on koiria, joiden kanssa tykkään käydä päivittäin lenkillä, ajatuksena olisi, että talven mittaan pojan voisi ottaa maastolenkeille mukaan. Voisiko Hug a bub liina mahdollisesti toimia ulkoillessa tänä talvena? Tarkoitan sitä, kun TiituKoo mainitsi, että Hug a bub liina menee pienillä vauvoille talvella, niin onko nämä meidän elokuiset vielä ko. liinaan pieniä vauvoja :)

Eilen etsin tietoa kantoliinoista ja melkoinen viidokka näyttäisi sekin olevan.

Vaipoista mitä vaippoja teillä on käytössä? Meillä on Pampersin new born 3 ja nyt ostin kokeeksi Lidlin vaippoja, ihan hyviä vaikuttaisi olevan. Meillä on myös edelleen pari kestovaippaa käytössä, mutta mies ei ole innostunut kestoilemaan, joten kertiksien puolelle tämä näytti menevän.
 
Täällä käyty 3kk neuvolassa..Hienosti oli taas tyttö kasvanut..
painoa 7480g (3520)
pituus 62 cm (50cm)
Suluissa syntymämitat. Rokotuskin saatiin ,mutta eipä vauva siitä mitään tuumannut.
Toivottavasti ei oireile muutenkaan.

Meillä myös flunssaa pukkaa. Vauvakin rohisi yöllä ja aamusta. Toivottavasti ei tule mitään pahempaa, kun tuo rokkokin laitettiin. Itsellä myös vähän kurja olo.
Nyt kattoon Sasu sorkan seikkailuja esikon kanssa..
-Poni ja vauva 3kk
 
Lauren-78 : Se kantosuoja on tämä http://www.babyidea.fi/aidille/kantosuoja.html Mulla on tuo deluxe malli, koska tulin siihen tulokseen, että tuulen pitävyys on ehdottoman tärkeää ja sitä laminointia ei muissa malleissa ole. ( Kävin ostamassa Taikapilvi- liikkeestä täältä Oulusta ) ja sitten tuohon vauvan ulkona kantamiseen, tämän talven käytän tuota kantoliinaa ulkoillessa, ehkä kevät-talvella vaihdan ergoon, jos Rasmus haluaa olla ennemmin selässä. Neliökantoliinaa ajattelin lähinnä ensi kesäksi hug a bubin kanssa vuoroteltavaksi... Sen näkee sitten. :)
 
Tervehdys!

3kk neuvola on takana ja nyt oli kasvu jo vähän tasaantunut:
pituus: 64,7cm (50)
paino: 6640 g (3470)

Piikkikin saatiin, mutta ei poju muuta kun hieman kitissyt pistämisen ajan, mutta ei mitään sen jälkeen. Eikä ainakaan vielä ole mitenkään tavallista kärttyisempi.

Meillä käytetään Liberon 3 vaippoja. Onko ne Lidlin vaipat paljon halvempia? Ite olen kanssa harkinnut että kokeilisin niitä, mutta en ole vielä "uskaltanut" niitä ostaa. Pelkään että ne vuotaa ja aiheuttaa ihottumaa, vaikka tuskinpa ovat sen kummallisempia kuin Liberot tai Pampersitkaan...

Nukuttamisesta: päivisin en saa pojua nukahtamaan sisälle millään konstilla, saattaa joskus vahingossa torkahtaa muutamaksi minuutiksi, mutta ei sen kauempaa. Liikkuvat vaunut on ainut missä nukkuu päivisin. Ja autoonkin kyllä lopulta nukahtaa, mutta ensin itkee/huutaa pitkän tovin ennen nukahtamista. Joten aika vähän meillä autoillaan. Olisi todella mukava jos rupeaisi viihtymään autossa paremmin niin olisi kivempi lähtekin jonnekin käymään!
Iltaisin menee nukkumaan n. klo: 19.30. Silloin ei tarvitse muuta kuin syöttää ensin hyvin ja sitten laittaa omaan sänkyyn. Höpöttelee siellä aikansa kunnes nukahtaa. Välillä joutuu muutaman kerran käydä tuttia antamassa, mutta ei sen kummempaa.

Vierastamisesta meilläkin poju vierastaa ihan mielettömän kovasti. Äitin ja isin sylistä kyllä kovasti naureskellaan ja jutellaan ihmisille, mutta kun joutuu vieraaseen syliin, niin huuto on todella kova. Eikä siihen auta muu kuin päästä takaisin tuttuun syliin.

Ruusulainen ja poju 3kk 1vko
 
Vaipat, meillä on pampers active fit 4-9kg, ja äly hyviä on!! Daily merkkisiä kokeilin ku oli niin halpoja ja kahen vaipan jälkee oli pylly ihan punanen, en oo sit uskaltanu enää kokeilla..

Pulauttelu, alkanu tulla isompia pukluja välillä, ja aattelinkin että onko siinä perää että antas vaikka vähän perunaa, ni sitos maitoo jotenkin..?? aattelin neuvolassa kysyy perjantaina..

Yöt on menny hyvin, yhdellä syötöllä pääsääntösin, ja illalla nukahdetaan (niinkuin päivälläkin) sohvalle tutti suussa ja rätti puoliksi naamalla.. yleensä ottaa pieniä torkkuja n. 21 lähtien ja asettuu yöunille 21-23, joitakin iltoja on menny ihan 24 asti, mutta harvemmin!

Nyt muihin hommiin!

Ä ja Tiitu vajaa 3kk
 
Iltaa kaikille :)

Käytiin äskön koko perheen voimin ideaparkissa, oli kiva päästä taas vähän tuulettuun. Ei me sieltä mitään erikoista ostettu, mutta kuhan katteltiin.

Meillä käytetään liberon 3 vaippoja. Ja niitä aion käyttääkin, siis liberon vaippoja.

Aleksi viihtyy hetkiä itsekseen. Meillä on tullut sellanen käytäntö, että keittiössä on sitteri, missä Aleksi kattelee kun mä touhuilen. Olkkarissa on leikkimatto ja vauvakeinu. Keinussa viihtyy kaikista huonoimmin. Paitsi nyt tajusin että kun nostaa sitä selkänojaa ylemmäs niin tykkää katsella siinä juniorin vauvateveetä :heart: . Veikan kanssa viihtyy todella pitkiä aikoja ihan missä vaan kunhan ei joudu veikan syliin. Siinä ei tykkää olla ollenkaan. Ja isi kun on opettanut että isi kantaa jos on kotona niin aika usei kyllä vaatii miehen syliin. Mutta tietää että äiti ei ota niin helposti syliin.

Nyt katseleen noiden miehieni kanssa röyhkeää diplomaattia, ostettiin se dvd. Mä tykkään tosi paljon siitä

salah ja Aleksi 4 päivää vajaa 3kk
 
Vaipoista meillä on käytössä pampersin active fit 3:set, new baby 2siakin oli vielä alku viikosta jäljellä ja nekin mahtui mutta noi kolmoset jo parempia.

Liinoista niin meillä on käytössä kanssa tuo Hug a bub ja on ollut aivan korvaamaton! Kantosuojan meinaan minäkin hommata talveksi. Ensiksi harkitsin sellasta kantotakkia mutta nähtyäni sellaisen luonnossa en enää haluakkaan. Meillä on vaunut jääneet suht käyttämättömiksi kun neiti viihtyy paljon paremmin liinassa.

Meillä ei onneksi vielä vierasteta! Lähinnä itkut tulee vieraiden sylissä vaan siitä syystä että yrittävät pitää neitiä pikkuvauva asennossa vaikka neiti on omasta mielestään niiiiiin iso tyttö ja haluaa vaan olla pystyssä :D

Mäkin oon kovasti alkanut miettimään jos maitoon lisaisi vaikka hieman sitä perunasosetta vaikka aiemmin niin kovasti vannoin odottavani vielä. Syöttövälit on päiväsaikaan sen 1,5h ja kun määrät on kasvaneet niin on alkanut pulautellakin.... Ens viikolla neuvola ja siellä sitten kyselen tästä enempi.

Nyt lähetään isin kanssa viemään pientä kylpyyn ja sitten jo yöpuulle!

Ainiin ja ensi viikon lauantaina meillä alkaa vauva-uinti! Odotetaan jo sitä tosi paljon!!

Tini ja Ada
 
Ja minä taas koneella... :LOL:

Tuli vielä mieleen tuosta kantosuojasta, että se on tosi hyvä myös turvakaukalon päällä... Meillä ainakin Rasmus hikoilee autossa, ku kauppaanki ajellaan ja kovin vähillä vaatteilla ei viitsi lähteä. Suoja on hyvä ku ei tarvi fleece-pukua paksumpaa pukea, ei tule kaupassakaan kuuma, vaikka on liinassa.
 
Merkkiä tähän, että mukana ollaan! Tulee joka päivä lueskeltua jutut, mutta ei tule kirjoiteltua mitään. Huomenna meillä on 4kk neuvola. Siitä sitten huomenna enempi. Noihin vaippoihin vielä, että me ollaan kokeiltu Liberot, Pamperssit, Muumit ja halppisvaipat (Rainbow, Lidl) ja kaikki on ollut ihan hyviä. Ei pahaa sanottavaa vielä mistään =) Niin ja äiti lpr:n kakku oli tosi hieno!

Bella-Lumia ja Linski 3kk3vkoa ja 6pvää
 
heips!

pitkästä aikaan tulin muutaman pikasen rivin kirjoittamaan... pitäs olla nukkumassa...

Meän pojasta tuli viime sunnuntaina Viljami Kasper

tossa äkkiseltään kattelin mitä olitte kirjoitellu...

vaipoista.. meillä on tällä hetkellä pampers 3 ja pampers active fit 3. kestovaippoja suunnittelin, mut empä sit oo saanu aikaseksi alkaa siiheen puuhaan, ompelutarvikkeet ois, aattelin tolle vanhemmalle tehä... Lidl:in vaippoja ajattelin kokeilla kuhan tulee siel taasen käytyä.

nukkumisesta... meil nukahetaa yleensä tutti suussa peittoon käärittynä syliin ja sielt sänkyyn päivällä ja illalla. Päiväl tieten nukutaan myös vaunuissa ja sinne mentäessä olla yleensä nukahettu jo haallaria pukiessa. Autossa nukutaan kans. Ekalle yösyönnille herätään omasta sängystä, loppu yö ollaan äitin kainalossa, tissiä välillä vaihtaen. Joinaki öinä pitää käyä vaihtaa vaippa, jos tulee kakka. Kakasta puheen ollen miten tiheään teillä kakataan? :D kaikkia sitä kyseleeki :D

meilläkin on kantoliina (en muista merkkiä,mut cittarista ostettu) tosi kiva, paitti vähän käytetty ku herra pulauttelee viel sen verran mukavasti, et joka kerta ku saan sen sinne ängettyä ni ollaan puklus yltä päältä :/ ja ekakertalaisena ei oikein sidonta ole viel sujuvaa..

meillä hieman vierastetaan ainaki omaa isiä... :ashamed:

viihtyy jonki verran itekseen sitterissä ja lattialla, mut seura kelepaa aina. Mut yksin huoneessa olo ei oo kivaa. Isosisko on ollu suureksi avuksi viihdyttäessä, viljamia tai katsoessaan ettei keskimmäinen käy työntää tuttia silimään tai halaile liian innokkaasti pikkiveikkaansa yms. Miten muitten "pienellä välillä tehtyjen" iso veljet ja siskot suhtautuu vauvaan ( siis meillä n.1v. 2kk näitten viimoisten välillä)? onko mustasukkaisuutta yms?

rintsikoista... mulla on Carriwell Drop Cup luukkuliivit x2 (uudet ja todella mukavat) ja kahdet triumphin imetysliivit jotka ovat jo aikansa eläneet, näillä pelitän 24h.
Vieläkö muut tarvii liivin suojia?

en oo ajatellu, korkeintaan yhden pienen joululahjan hommata vaaville. niin ollaan tehty isompienki kohalla niitten ollessa vauvoja.

pitää mennä herra heräs...

tuiccu ja viljami 2kk 4pv
 
Huomenta!

Nyt koitan kirjottaa vähäsen...

Meillä Aliisa on myös alkanu pulauttelee välillä ihan kauheet määrät kerralla. Ei aikasemmin pulautellu juur ollenkaa. Mistähän johtuu näin yht'äkkiä?! :/

Nukkumisesta, Aliisa nukahtaa päivällä vaunuihin, kun hetken heijaa. Yöunille nukahtaa omaan sänkyy sormia/nyrkkiä lutkuttaen. :)

Vaipoista meillä on käytössä Liberon nro 2. Ajattelin ton paketin käyttää loppuu ja sit siirtyä kolmosiin. Mä oon noisa Liberoista tykänny eniten. Pampersseista tulee mun mielestä heti yksien pisujen jälkee sellasia paksuja, lötköjä geeli mötköjä.
Lidl vaippoja käytettiin esikoisella jossain vaiheessa ja oli kyllä hyviä. Ei fuskannu koskaa, peppu ei punottanu ja oli halpoja. Varmaan nytkin vois kokeilla jossain vaiheessa. =)

Ainakaan vielä ei meillä vierasteta. Toivottavasti e aletakkaan kovin paljoo. Esikko ei vierastanu missää vaiheessa ketää ja se helpotti kyläilyä ym. aika mukavasti.

Pitiköhän muuhun kommentoida. Ei muista nyt. =)

Mukavaa loppuviikkoa kaikille!!! :wave:

HooÄs ja Aliisa lauantaina 3kk
 
neitiperho
Pitäisköhän sitä tännekin jotain merkkiä laittaa.
Aika kulunu tässä niin siivillä kun tosiaan menee roikkuessa tuolla pentulaatikolla. Yhden pennun tosiaan jouduin hautaamaan pari päivää sitten. Eilen sitten pentujen emä aiheutti mulle muutamat lisälyönnit. Sai jostakin ihmeestä allergisen reaktion, turposi koko koira ja alkoi sinertää. Iski siis täys paniikki. Muuta kuin kortisonia pumppaamaan koiraan ja onneksi nyt kaikki hyvin.

Pikku neiti on voinut myös hienosti. Viime yön tosin valvotti. Päivät edelleen menee aivan mahtavasti ja rytmi minuutilleen tarkka. Yöt on sitten etten voi ymmärtää. Ne tosiaan taas nukkui mainiosti pidemmän aikaa ja nyt taas alkanut heräilemään ihan miten sattuu. Viime yönä ei ollut aikomustakaan jatkaa uniaan herätessään ja höpötteli vaan taas. Illalla kun yritin nukuttaa niin tyttö vaan huusi, mitä ei yleensä koskaan tee. Yleensä neiti vain kitisee ja se on siinä. Ihmettelinkin että voisiko tyttöä sattua jonnekin, hampaita ei näytä olevan tulossa kun suuhun kurkin. Ei vaan ymmärrä.

Vaipoista vielä jäljellä muutama pampersin new born2, jotka käytän päivällä ja yöksi/päikkäreille olen laittanu no 3.

Päivisin neiti pirteänä viihtyy hyvin itekseen niin kuin nytkin. Makoilee torkkupeitolla lattialla ja höpöttelee itsekseen. Nyt on alkanut taas kyljellekin kääntymään reippaasti, vielä ei kuitenkaan käänny. Yhdessä vaiheessa kun ei suostunut edes yrittämään mitään.
Vierastamista ei myöskään täällä ole ilmennyt. Lähtisi siis vaikka ukko mustalaisen matkaan :D

Oma aika käytännössä mulla tarkoittaa sitä kun neiti nukkuu. Jos ystäviä tapaan niin lähden tapaamaan niitä vauvan kanssa. Nytkin mies vaan ilmoitti että lähtee lauantaina katsomaan jääkiekkopeliä. Eihän siinä mitään mutta joudun nyt hankkimaan lapsenvahdin koska olisi oma meno 13-18 ja mies lähtee peliin klo 16. Että näin taas meillä. Muutenkin TAAS meneillään huonompi kausi miehen kanssa. Jotenkin tuntuu ettei vaan jaksa enää edes tapella sen kanssa. Ja ei nyt ollakaan. Välit silti kireät ja mies nukkunut sohvalla viimeiset neljä yötä..siis mä en ole sitä häätänyt pois vaan itse näin päätti. Eilen kysäsin vaan, että meinaako näin kauankin tehdä ja kunhan kohautti harteitaan. Ei jaksa enää ymmärtää. Joten jatkan samaan malliin....hoidan vaan tyttöä ja yritän perua menoni muualle.

Mut joo. Pikkuinen rakkaani täytti tänään 3kk. Nyt siis hänen luokseen taas.

Neitiperho ja Iina 3kk
 

Yhteistyössä