¤¤¤ELOMASSUT MAALISKUUSSA¤¤¤

Huomenta!

Laskinkohan mä ihan oikein. Onko meitä tosiaan noin monta ketkä on näin pitkälle selvinny ja toivottavasti loppuun asti selvitään onnellisesti kaikki!!! :wave:

Kukahan tossa edellisellä sivulla sano tota, että vauva on välillä ihan toisella puolella? Mulla sama juttu. Välillä huomaa ihan selvästi, että masu on pelkästään oikealla puolella.

Pimatsun liikkeet tuntu eilen ekaa kertaa myös ulkopuolelle. Pidin ensin omaa kättä alavatsan päällä, kun oli sellanen jumppatuokio menossa ja epäilin tuntuko ne liikkeet todella mun käteen vai kuvittelinko. Sit mies laitto ja tuns samaan aikaa kaikki muksahdukset käteensä kun mäkin sisältä päin.
:heart:

Eilen iltapäiväl tuli ilkee kipee supistus. Istuin sohvalla ja täyttelin vauvakirjaa. Sit nousin siitä vissiin liian nopeesti, kun meni koko alavatsa ihan kivikovaks ja teki niin perkuleen kipeetä. Sattu jokainen pienikin liikahdus ja oli pakko mennä kyljelleen makaamaa. Hetken kesti vielä siinä ja sit pikkuhiljaa helpotti. Kyllä muuten pelästyin! :( Varovasti mentävä...

Tänää ja huomen iltavuoroo...Plääh!

Nyt aamutouhuihin. Heipsan ja hyvät lauantain jatkot! :wave:


 
Mie sain meitä 108 kpl!!

Nyt on siivottu ja toinen kone pyykkiä pyörimässä, suihkussa käyty !!

mitäköhä sit keksis.. jos kattos eilisen leffan loppuu ku olinki nukahtanu enneku se loppu =)

Lauantai päivän jatkoja!
 
Heippa täältäkin mammat!
Meillä on nyt sitten netti pimeenä. Olen porukoilla kirjoittamassa. Toivottavasti se alkaa pian taas pelittään ,kun riippuvuus on sitä luokkaa :)

Vauva liikkuu masussa koko ajan selvemmin. Ihanaa :heart: . Ranekkeultraa kovasti odotetaan ,joka on 28.3. Ystäväni sai vauvan pari päivää sitten ja maanantaina pääsemme sitä ihastelemaan!!
Hauskaa viikonloppua kaikille!
-Poni ja Manteli 17+3
 
neitiperho
Huh, vihdoin uusi päivä helvetinmoisen yön jälkeen. En sitten alkuun osannut nukkua yhtään, sapetti vaan niin tuo mies. Sitten kun vihdoin nukahdan niin kappas, tällä kertaa mies yritti olla ovela ja tulikin (yllättävää kyllä) aikaisemmin kotiin, eli kahden jälkeen. Hirveessä kunnossa tosin. Ja olihan tuo illalla hyvissä ajoin jo lähtenytkin.

Sitten se rymyää taas viereen ja laittaa telkan päälle ja alkaa sitä vieressä tönöttämään. Tietty sain siitä taas hepulin. Muuta kuin keräsin peiton ja tyynyn ja vaihdoin lukaalia toiseen huoneeseen suosiolla ja päätin pysyä hiljaa, ettei taas tule sanottua mitä katuu seuraavana päivänä. No eipä auttanut. Mies sitten aloitti itse sen. Yllättäen riita taas oli pystyssä ja yöunista ei tietoakaan. Nyt sitten hoipertelen puoliunisena ympäri kämppää. Kai mä sitten olen ylireagoinut taas niinkuin mies aina mulle nykyään kaikkeen sanoo..en tiiä. Ei vaan jaksa joka viikonloppu samaa. Ukko raahaa ittensä kännissä yöllä kotiin ja itse saat sitten korjata sen jäljet, haistella sitä yön/seuraavan päivän. Sitten jos itse menen kaveria tapaamaan niin se kuulemma täysin sama asia kun hänen yöreissut nykyään. Ääh...en sitten vaan osaa varmaan ymmärtää asian toista puolta. Kai mä sitten olen vaan motkottava akka nykyään.
 
Huomenta!

Eipä tässä paljon tänäkään aamuna nukuttu, seitsemältä aamulla pääsin nukkumaan töiden jälkeen ja raksamies tuli kahdeksan maissa töihin, jolloin ekan kerran havahduin ja lopulta yhdeksän jälkeen nousin ylös. Nukuin minä illalla reilut 3 tuntia ennen töihin lähtöä. No onneksi on päivällä aikaa ottaa vaikka päikkärit, niin tasaa vähän tätä mun nukkumista.

Nyt voin minäkin sanoa, että olen tuntenut vauvan liikkeet eilen ekan kerran tai ainakin eilisistä liikkeistä olen varma, että ne oli vauvan liikkeet. Aiemmin on muutaman kerran pulpahdellut, mutta en ole ollut varma ovatko olleet suoliston vai vauvan liikkeitä, mutta eiliset oli kyllä selvästi vauvan, niitä tuli oikein sarja.

Eilen kävin pomojen juttusille ja muistuttamassa, että minä en varmaan montaa viikkoa enää töissä ole, kun joudun jäämään saikulle. Olen nimittäin lehden/postinjakaja ja käy vähän turhan rankaksi tää työ. Tavoite olisi, että ainakin 4 viikkoa vielä pystyisi, mutta saa nähdä. Mulla tuota rankkuutta lisää se, että teen tuota aamujakoa pyörällä, joten siinä tulee paljon käveltyä ja joutuu nostelemaan nippuja, jotka eivät ihan kevyitä ole. Onneksi pomot ovat olleet ymmärtäväisiä ja ovat itsekin sanoneet, että ilman muuta jään saikulle kun siltä tuntuu.
Nuo työasiat ovat pyörineet sen verran päässä, että olen jo nyt miettinyt mitä sitä sitten vuoden päästä tekee, kun äippäloma loppuu, sillä töihin mun on mentävä, mutta tuota yöhommaa en varmaan voi tehdä, kun isäntäkin on usein öitä pois, niin menee lapsen hoito jutut liian vaikeiksi. Ehkä pyrin päiväpuolelle kokonaan.

shihtzu + pikku apina 18+5
 
Moikkamoi Mammat ja vauvat :heart:

Olenko hieman tyhmä, mutta en tiedä miten noita kestovaippoja käytetään??!! :D Siks en varmaan ole harkinnu koko asiaa.. Mutta osaks se vois olla ihan kiva juttu, kertiksillä sit ainakin kuitenkin suurin osa, ne on kyl kalliita!!

Mulla juu kans tota et maha on ihan vinossa välillä :LOL: Mun miehen veli ja sen vaimo sai eilen POJAN :heart: tänää mennää kattoon sitä.. Ihanaa! Siks mäkin enteilen poikaa meille kun miehen puolella on melkein pelkkiä poikia ja nyt kun tuokin pariskunta sai pojan, niin eiköhän meillekin tule poika :LOL: Ongelma on, mitä laitan päälle, paitoja on, mutta housuja ei.. Ei mene kiinni mitkään omat housut enää ja sit on vaan noita lökäreitä millä ei viittis ihan lähtee..

Tänää on ollu tosi tosi kovia kipuja masussa, semmosia menkkamaisia että joutuu oikein nojautuun eteenpäin että menee ohi, ja nivusia särkee.. Ja valivali :) Mulla oli lähtöpaino 51kg, aamulla kävin vaa'alla tyhjin mahoin, niin painoa 54,2kg.. Että kyllä se nousuun täälläkin alkaa lähteen..

Vointeja kaikille ja yrittäkää jaksaa noita pahalle haisevia miekkosia jotka tykkää juhlia :LOL: :LOL:

Katham ja vaavi 19+6 (HUOMENNA PUOLIVÄLI) voi tätä ihanuutta!! :heart: :heart:
 
en jaksanu alkaa laskeen, mutta hurjan paljon meitä jokatapauksessa on :D hieno juttu

vaipoista on ollu puhetta, meillä siis alotettiin kestoilu kun poika täytti vuoden, siihen saakka mietin asiaa ja opiskelin ahkerasti netistä, ensin oli pää pyörällä kun on niin paljon vaihtoehtoja mutta kyllä sieltä sitten ne omat suosikit löyty, oon ite tehny kaikki vaipat ja imut ja ollaan kyl selvitty tosi halvalla, pul- taskuja pääasiassa käytettiin ja yöllä läppävaippaa ja villahousuja. reissussa kyllä oli myös kertiksiä käytössä helpompi niin, mutta tohon ompeluun hurahtaa kyl ihan täysillä kun on niin paljon ihania kankaita mistä voi tehdä, nyt poika ei enää käytä kun yöllä vaippaa ja nuo muut onkin jo odottamassa pikkusta ja uusiakin täytys tehdä vaikka aluks varmaan käytetään harsoja ja villiksiä
mieskin käyttää ihan sujuvasti kun taskun täyttää valmiiks =) ja on kans ollu tyytyväinen kun meni vähemmän rahaa ja sen mielestä oli kans hienoo kun ompelin muillekkin niitä

mutta tosiaan tää on vaan yks tapa huolehtia ympäristöstä, tottahan se on et kaikkien pitää nykyään sitä asiaa ajatella, mutta täytyy myös saada itse päättää ne ympäristötekonsa
mutta totta on sekin että moni varmaan ajattelee kestoista koituvan kauhee työmäärä mikä ei oikeesti pidä paikkaansa ja ne vaan on niin paljon nätimpiäkin kun kertsit =) no juu siinä mun käännytyspuheeni ja jos jotakuta kiinnostaa alottaa niin kyselkää reippaasti täällä tuntuu olevan monta jotka tietää asiasta paljon ja opastetaan mielellään =)

nyt oon yrittäny harkita millasen kantoliinan hankkisin tai mikä olis paras vastasyntyneelle, toiset sanoo että trikoinen ja toiset että rengasliina, onkos täällä kenelläkään kokemusta?
vai pitäiskö olla molemmat

muutkin on huomannu et vaavi viihtyy toisellapuolella mahaa, mut mä huomasin et tää on aina tuolla oikeella puolella, mahtaakohan se olla normaalia, liikkeet tuntuu aina samassa kohtaa ja oikee puoli on kovempi, ultrassahan se oli pää alhaalla ja peppu tuossa oikeella puolella navan vieressä, kummallista ettei enemmän pyöri, kaikesta sitä vaan huolestuu...

yöt on edelleenkin levottomia, kun poika on kamalan räkänen, tulis nyt jo kevät ja lakkais tää tautikierre, inhottavaa

vointeja kaikille =)

eliisa ja pikkuruinen 19+2
 
Kestovaippayhdistyksen sivuilta saapi kestoista tietoa. Osakestoiluna kannattaakin aloittaa. Minä mielelläni myös neuvon käytössä, kun olen itse tavallaan kestovaippayrittäjä, teen, välitän ja myyn. Opastsn myös mielelläni. Jos innostut, voit laittaa vaik yksityisviestiä mulle.

Voi neitiperho, kyllä menis kellä tahansa hermot, jos mies ryyppää viikonloppuisin ja tulee tossa kunnossa kotiin. Oletko koskaan keskustellut asiasta silloin kuin hän on selvin päin ja hyväntuulinen, silleen järkevästi? Mikä häntä ajaa tuollaiseen käytökseen. Jännittääkö häntä ties vauvan tulo ja siksi haluaa juoda rajusti?
On meillä aikanlailla erilaista elämä,. ja niinhaän jokaisella omansa... Mä annoin mieheni mennä yhteen kristilliseen tilaisuuteen tänään, kun en itse lapsinemme ois koko päiväksi jaksanut. Onneksi mieheni ei juo, se elämä on meillä takana päin nuoruudessa ennen kuin edes tavattiin. Saunakalja nyt toki ok, mut tarkoitan kännejä.

Mun odotus... Mieliala on parantunut huomattavasti. alku saattoi aika ankeeta olla. Vatsa pikkaisen kasvanut, olotila ok. Olenkin ihan häntäpäässä, kun laskettu aika 31.8. Mahd voi mennä syyskuun ekaan päivään. Tiedän sen siitä kuin molemmat edelliset ovat syntyneet seuraavan vuorokauden puolella. No näkeepä sitten...Onko teillä muilla mennyt la yleensä yli tai ali?

 
No jo on meitä elokuussa synnyttäviä jo aika hurja määrä, kun yli 100 kpl!!! Mahtava juttuhan se on :xmas:

HooÄs: Tuo oli muuten tosi kiva juttu, kun keksit laittaa päivityksen yhteyteen ultrassa veikattuja sukupuolia :heart: Saas tosiaan nähdä monellako ne pitää sitten paikkansa!!!

Vaipoista: Ite mennään neljännenkin lapsen aikana (kun se syntyy) kertakäyttövaipoilla. Ne on kalliita yms., mutta mulle ainakin paljon kätevämpiä käyttää. Hukun nyt jo pyykkivuoriin eikä aina edes jaksa vaivautua laittaan konetta päälle :ashamed: Kukin tässäkin asiassa valitsee parhaaksi katsomansa tien :saint: Tosin toukokuun lopussa synnyttävä pikkusiskoni aikoo ensimmäisellä lapsella kokeilla kestovaippoja. On ommellut niitä jo paljon itse. Ne on kyllä aika hauskan näköisiä!!!

Laskettu aika: Mulla ensimmäinen lapsi syntyi 2 päivää lasketun ajan jälkeen, toinen lapsi tasan laskettuna ja kolmas vain 15 min lasketusta ajasta ylitse (syntyi 00.15). Uskon, että tämä neljäskin tulokas syntynee laskettuna päivänä tai siinä tietämillä.

Mulla vain on se ongelmana, kun niskapoimu-ultran mukaan olisin 6 päivää pidemmällä raskaudessa, eli vauva syntyisi sen mukaan 1.8. ja neuvolan mukaan 7.8. Sitä ei edes muutettu neuvolakorttiin jota myös neuvolantäti ihmetteli, kun heittoa oli kuitenkin 6 päivää. Jos vauva on yhtä tarkka kuin muutkin, niin uskon sen syntyvän 1.8. tai 2.8. Epätieto hieman hankaloittaa isompien lasten viemistä mun tätini luo.... Hän kun on töissä eikä näin ollen pysty lapsia kattomaan kuin ihan muutaman päivän.

Ai, kun toi hella taas pitkästä aikaa lämmittää, kun jaksoin laittaa siihen valakian :heart: Vielä kun märkiä pyykkiä kuivaa samassa tilassa, niin huoneen lämpötila on heti paljon kylmempi.

Jahas, masuvauva alkoi riehumaan täs samalla, kun kirjoittelen. Ainakin tietää, että sielä on elämää ja pieni ihmisen alku kasvaa, kun potkutkin tuntuu jo hyvin ja myös ulkopuolisen käteen :D

Mulla muuten on tulossa erittäin iso maha.... Ollaan pikkusiskon kans suht samankokoisia ja sillähän oli laskettu toukokuun lopulla. Hiljan mittailtiin masujemme kokoa suurimmasta kohtaa ja meillä on VAIN 3 sentin ero, mulla siis vain 3 cm pienempi kuin siskolla joka on mua n. 10 viikkoa pidemmällä!!!!!! Huh hellettä, sanon vaan mä, kun kesä koittaa :LOL:

Mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille ja voidaanhan paksusti :heart:

Tatjana80 ja rv 19+1
 
Mahtava yö oli!! kumpikaan vauva ei pitänyt minkäänlaista ääntä yöllä, kertaakaan ei tarvinnu nousta. ja pirulainen herätyskello soi 6.50, ku kerranki olis saanu nukkua! tuo ipana on herännu viimeset kolme viikkoa 6.30, hohhoijaa mä en millään jaksais niin aikasin..

Meillä ei onneksi ole tuon viinanjuonnin kans ongelmia, tosi harvoin kumpikaan missään käydään ja yleensä yhdessä. mut silti ärsyttää, jos ukko lähtee :LOL:
(pari kertaa vuodessa.) Nuorena oltiinki ihan älyttömiä bilehileitä
:LOL: ainaku mahdollista! onneksi on lapsia :LOL: eikä sitä enää vanhana jaksa/haluta. Paljon mukavampi olla kotona ilman pahaa oloa :D kotona voidaan ottaa pari saunakalijaa/siideriä. paitsi minä nyt kokis on hyvvää :p

Nyt heräs pikkunen päiväunilta, moi!
 
Eliisa80 Meillä molemmat liinat, mutta mielestäni trikoinen oli paras vastasynytneelle. Rengasliina ihanan vilpoinen vähän vanhemmalla kesähelteillä =) Nyt käytetään kantoreppua kun tyllerö yli 1v. (Ergo) jos ollaan sellaisissa paikoissa jossa on kätevämpi kantaa kuin kulkea rattailla. Kantaessa saa vielä lisäksi hyvää treeniä raskauskiloille =)
 
neitiperho
Joo-o..päivä täällä tänään mennytkin aika hiljaisissa merkeissä. Ei jaksa tällä hetkellä miehen kanssa edes yrittää jutella kun tiedän jo valmiiksi kuinka se taas johtaa riitaan. Nyt taidan siis siirtyä vaan päikkäreille.

Mulla tää masuasukki ei enää anna itestään kuulua mitään. Reilu kaksi viikkoa sitten tosiaan hentoisia liikkeitä välillä tuntui. Sen jälkeen jo kunnon mujauskin. Sitten meni viikko, että tuli seuraava mujaus ja nyt taas ei enää mitään.Hmm..taitaa olla silläkin menny muhun hermot kokonaan.

Pakko viel nyt kommentoida ajatusta josko miestä lapsi jännittää niin epäilen aika vahvasti. Tämä siis miehelleni oikeastaan 6lapsi, toisaalta taas 4. Joten eiköhän se ole jännitykset jännittäny.

Itse olen myös kestoiluun innostunut. Vaippoja olen saanut jonkin verran kasattuakin...mutta täytyy kyllä myös myöntää, että monen vaipan kohdalla olen ihan et häh...miten tätä nyt sitten käytetään...blondi ei ymmärrä. Miksi vaippaa pitää olla niin erinäköistä. Miksi ei vois olla kaikki vaan all-in-one vaippoja :D Noh, ehkä minäkin opin käyttämään niitä joskus :D
 
neitiperho, se olisi varmasti sinun miehelläsi se peiliin katsomisen paikka... Sinä et todellakaa turhasta valita jos mies joka viikonloppu lähtee juhlimaan ja tulee hirveässä kunnossa kotiin! Tiedän että minä en tuollaista sietäisi, vaan se olisi vakavan keskustelun paikka.
Se on todella ärsyttävää kun ensin mies on illan ja osan yötä pois, sitten seuraavakin päivä menee piloille kun sillä on huono olo ja väsyttää ym. eikä mitään jaksa tehdä.
Tottakai annan mieheni mennä hurvittelemaan silloin harvoin kun hänellä tilaisuus on, mutta että joka viikonloppu. Ei ikinä...
Koittakaa puhua asiat halki ja kerro kuinka hänen käytöksensä sinua loukkaa...

Oltiin tänään koko perhe kaupassa ja minun teki hirveästi mieli neekerinsuukkoja. Niitähän ei sitten löytynyt vaikka mies joka paikan tarkisti. No kiukkuhan siinä tuli :LOL: Jouduin sitten tyytymään toiseen suklaaseen ja mentiin kassalle. Lähdettiin sitten viemään kärryjä ja äkkäsin ne neekerinsuukot yhdessä kulmassa ja vinkkasin miehelle että tossa niitä olisi ollut. Mies katsoi sitten parhaaksi lähteä hakemaan niitä :D Ja tämä mahakas oli kuin naantalin aurinko saadessaan mansikkasuukkoja :) Käyttäydyn välillä kuin pahanen kakara, täytyy myöntää :ashamed: Voi mies raukkaa....

Täytyy kai käyttää hetki hyväksi ja mennä lepäämään kun poikakin nukkuu ja mies on harrastuksensa parissa...

Lilli ja Tiitti 19+3
 
Tervehdys pitkästä aikaa. Onnea kaikille ultranneille tyttö-odottajille!
Meillä rakenneultra kans 26.3. ja Jorvissa jonne tällä kertaa aion synnyttaämään kun lähellä kotia (esikon kanssa oltiin Naikkarilla kun satuin silloin 5vk ennen la:ta olemaan keskustassa kun lapsivedet meni).

Kysymys teille joilla jo vähän isompia (= 2,5+ vuotta) lapsia: tällä hetkellä poika viihtyy vielä melko hyvin rattaissa mutta kovasti mietin pitäisikö hommata kaksosten rattaat vai pärjäisköhän jo seisomalaudalla tms?? Kakkosen syntyessä hän on 2v7kk.

Herkut maistuu vähän liian hyvin täälläkin. Painoa ei ole varsinaisesti tullut kuin n. 3kg, mutta olo on jo kuin ryhävalaalla. Millä sitä sais pidettyä näpit irti herkuista ja jatkuvasta puputtelusta..??
 
Iltaa vaan taas täältäkin. Onnittelut ultranneille ja tervetuloa uusille. Me ei aiota kysyä kumpi tulee, viimeks olis kuulemma jo näkyny. Olin tänään naapurinrouvan kans MLL:n lastenvaate ja tarvike kirpparilla. Löysin paljon ihania uudenveroisia vaatteita pikkuiselle. Pääosin keltaista ja vihreetä ja valkoista tuli valkattua. Hinnat oli 50snt ja yks haalari 2e, tosi halpaa ja tosi siistejä vaatteita. Rakas mieheni meni tyttöjen kans saunaan ja kylpypaljuun just ja mä hain heti muutaman palan sitruunakuivakakkua ja ison lasin mehua koneen viereen. Ihanasti se huolehtii ja hoitaa ja viettää aikaa tyttöjen kans vaikkei noi sen biologisia lapsia olekkaan. Ihana mies(niin taas seuraavaan riitaan asti ja sillon se on taas ihan pyllystä :LOL: ) Saan sit mennä yksin saunoon ja kylpeen omassa rauhassa ku se on välillä niin ihanaa.
Illan jatkoja taas kaikille .
 
Aurinkoista iltapäivää! Aivan mahtava keli jälleen noin viikon kestäneiden vesisateiden jälkeen! B) Oltiin pitkään pojan kanssa puistoilemassa/mopoilemassa (potkumopo).

Noista kantoliinoista kun on ollut puhetta, niin mulla on trikoinen ja se oli vastasyntyneeelle/pienelle vauvalle aivan huippu! En muista liinan pituutta, mut mulle se oli vähän liiankin pitkä, joutu kieputtaa vielä ylimääräisen kerran ympärille, etten kompuroinut siihen.... Rengasliinaa kokeilin kaupassa, mut jotenkin se tuntui huteralta, tai mulle tuli pelko, et vauva pääsis tippuu siitä. Sillon oli vielä vauva mahassa ja päädyin tohon trikoiseen. Rengasliinan etuna olis, ettei sitä tarvii erikseen sitoa, mut kantoliina taas on monikäyttöisempi ja pitkäikäisempi hankinta. Plus jakaa vauvan painon tasaisemmin -> ei väsy olkapäät/hartiat. Kakkoselle aion hankkia kudotun liinan, kunhan ikää ja painoa tulee lisää, trikoinen oli vähän hankala isommalla, kun löystyi niin paljon.

Kaksosten rattaista, meillä on esikoinen nyt viikkoa vajaa 3v enkä aio enää hankkia kaksosten rattaita. Ostetaan pojalle pyörä, kunhan palataan Suomeen ja sitten vaunuihin se seisomatuki. Sitäkin oon jo ehtinyt miettii, et kun äippäloman jälkeen pitää lähtee töihin, ni miten ihmeessä saadaan 2 lasta vietyy ja haettuu hoidosta, kun meillä on vaan yksi auto? Yksi lapsi on niin helppo pyörällä. Meillä on molemmilla vuorotyöt ja poika on ollut vuoropäiväkodissa (siellä muuten voi olla myös yön yli, kun joku mietti yöhoitoa). Pitäisköhän sitä hankkia pyörään sellainen peräkärry? Onko jollain kokemuksia? Onko sillä helppo ajaa? Ylämäet varmaan kivoja, jos siellä on 25-30kg painoa... hehheh. Miten käyttäytyy mutkissa?

Mä alan vakuuttua, et se "möykky", mikä välillä tuntuu tuolla mahan vasemmalla puolella on istukka. Sen kohdalla ei ikinä tunnu liikkeitä, oikealla puolella ja möykyn alla kyllä. Ultra on vasta siellä 1.4. mut eiköhän siellä sit selviä. Kiva idea muuten päivittää listaan sukupuoliveikkaukset! =)


Hemuli 17+0
 
Tulinpahan käymään, ku ei näy telkkaristakaan mitään mielenkiintoista...

Noista vaipoista puhetta. Mä en oikein koskaan oo tarkemmin ees miettiny noita kestovaippoja, ku se on nii helppoo vaan hakee kaupasta oikee paketti. hieman mielenkiintoni on nyt siis herännyt ;)
voiko niitä siis ostaa valmiina vai onko se vaan paljo halvempaa omella ite, minä kun en konetta omista. Enkä myöskään tajua yhtään mistä taskuista sun muista te puhutte :ashamed: pitäs varmaan käyä tutustumassa asiaan....

Lasketusta ajasta joku kyseli: meillä tyttö synty 40+1 tosin veet meni laskettuna päivänä hieman ennen kuin vuorokausi vaihtu,et aika tarkalleen.

Neitiperho: Mä oon kans samaa mieltä et kyllä sulla on täys oikeus olla vihanen, jos mies tyyliin joka vk.n loppu ryyppää,entäs sit ku vauva syntyy ni sinäkön sen joudut yksin hoitamaan ja siinä samalla vielä miehesi. juttele ihmeessä asiasta, meillä mies saattaa monesti juoda jos jokin asia painaa mieltä. toivottavasti saat puhuttua sille järkee. minä ainaki oon sitä mieltä et jos joku asia ei mielestäni oo okein ni se ei sillon oo,ei kai sitä tarvii mielistellä ja tyytyä huonoon kohteluun ihan vaan sen takia et ei ois motkottava akka.

Täällä ollu vähän virkeempi päivä,sain siivottuaki. nyt on taas vaihteeks ollu masussa hiljaiseloa :( .

Mut jos poistus tästä tonne sohvan perille...
 
Huomenta kaikille! :)

äiti lpr onko sulle iskenyt myös siivoushulluus?? :) mä voisin nukkua vaik kui pitkään aina! poitsun kans aina heräilen yleensä yhtäaikaa!joskus tuntuu et ei millää jaksais töihinkään herätä, mut illasta sitten on alkanu väsyttää jo hyvissä ajoin, ja eilenki olin nukahtanu iteki kun poitsua nukutin, heräsin sitte ku mies tuli viekkuun.

oon aatellu et voiko pahoinvointi tavallaan pahentua raskauden edetessä... siis sillei ei oo pahaa oloa mut voi tulla yhen äkin semmonen olo et yökki tulee jos vaik näkee pelkästää likasia astioita tms! sit pitää vaan nieleskellä ja mennä pois vähäks aikaa...

Katham tuosta sun "toispuolimasusta" :D mä oon alkanu miettii et onkohan mullekin tulos semmonen, (sitten kun joskus kun alkaa näkyä tän läskin alta) tai siis oon tunnustellu et ihanku ois vaan kokonaan toisel puolel koko vauva kasvamassa (sikiöpussi ym) tuntuu semmonen et ei juurikaan olis toisel puolel. oon monesti kokeillu ja aina se vaan sijoittuu toiselle puolelle...

pitäis alkaa siivota, en millään jaksanu eilen (hyvä näin pyhäpäivänä.. :| ) mutta eikait tuosta niin ole haittaa! eilen tuli käytyä kavereitten kans syömässä ja kaupoil, siinäpä se päivä hurahti, ei kyl jaksanu enää sitte mitään kotona alkaa tehä.. laiska kun olen.. :ashamed:

ainiin, millos ne "pääsiäispuput" on liikkeellä et niitä munia piilotellaan... oliko se jonain päivänä ens viikol? en koskaan muista!
 
Joo jonku asteine siivous hulluus kohtaus tuli eilen, ku oikein sormet syyhys sängyssä päästä kaikkien likojen kimpuun?? :eek:

Mutta eilen illalla sitten tipahdinkin heti ysin jälkeen, ja parista heräämisestä yöllä huolimatta sain nukuttua n. 7 tänään. ja nyt en jaksais laittaa keittiöö kuntoon vaikka siellä ois tiskiä taas..

Eix tänään oo virpomis päivä?? vai mistä munien piilottamisesta rouses puhu?? tai myö ainakin mennään tänään virpomaan, mie haluun munia :D

Ja eikö scalalle ollu ultrassa sanottu et poika köllii m asussa?? Korjatkaa jos muistan väärin!! toi on kiva ku on ne sukupuolet siellä päivityksessä!!

Ja oikeesti kohta on puoliväli, miulla tulee tiistaina täytee..uskomattoman nopeesti menny aika. =)

nyt pitäs lähtee tekee niitä virpomisvitsoja..yhtään viimetinkaan meillä ei jätetä näitä juttuja..

äiti lpr 19+5
 
Ainiin vielä siitä syntymisestä, että mein poika synty 41+6 eli asennoidun nytkin siihen loppuun asti köllii masussa =) . mutta itekseen lähti synnytys käyntiin, käynnistys ois ollu sitte seuraavana päivänä. toivottavasti lähtee nytki itestään tulemaan!!
 

Yhteistyössä