Elovauvat 2014 <3 *maaliskuussa*

Mabirris, oot saattanut ehkä joskus sanoa ohimennen että sulla on pikkusen poikaolo ja oon sitten fiksuna oikein päivittänyt sen listalle :D Eiku hetkinen sen on ehkä pitänyt mennä tuohon Helminnin kohdalle? Mitenköhän oon senkin onnistunut sotkemaan...
 
Viimeksi muokattu:
Apua, täällä on nyt jo niin paljon poikalupauksia, että pitää kait seuraavien olla jo tyttöjä?! :D
Mulla viikon päästä maanantaina ru, ja toivoisin kyllä tännekin poikalupausta...

Käytiin eilen miehen kans tansseissa ja olipas kyllä kivaa pitkästä aikaa. Viime keväänä käytiin tanssikurssit, tango, valssi, jenkka, cha-cha ja fusku. Onko muita tanssi-ihmisiä? :) pari tuntia vietettiin tanssilattialla, mutta ei onneks aiheuttanu supistuksia tai muuta. Lonkkia vähän jomotti..

Pink ja tirriäinen 18+6
 
Pinsuli en mä oo mitään oloja kertonu, kun en uskalla veikata mitään.. Tai ei ees oo mitään ajatusta. Tavallaan ois kiva jos tulis poika, kun miehellä on se yks tyttö jo, mutta...

Oma napa voi ihan normaalisti, paitsi viime viikolla kun poksu, niin illalla tuntu kuinka joki ois möyriny tuolla masussa. :) mutta tänään on tuntunu tossa keskellä mahaa, navan alapuolella outoa viiltelyä, joka on nyt jatkunu jo kolme neljä tuntia. Ei koko ajan, mutta vähän väliä.. Mitäköhän se oikein voi olla?

Kivoja ultrakuulumisia tosiaan kaikilla :). Sit kun kaikilla on joku mahdollinen lupaus, niin onko tarkoitus tehdä joku koonti kuinka monta ois tulossa ja mitä?

Helminni ja möykky 18+4
 
Mabirris.... Ei ole multa kielletty liikkumista, en tosin ole vuotanut tippaakaan koko raskausaikana, jotwn voisko sulle sit siitä johtua.. Ehkä tarkistan tuota vielä neuvolasta, just spinningissä tänäänkin olleena, toivon etten nyt vaan mitään vaaraa aiheuta.. :(
 
Pinsuli, mulla on myös koko raskauden ajan ollut nenä tukossa ja niistäessä tulee veriviiruja. Viikonloppuna ei veri juossut kertaakaan, jee!

Mä juuri noista sukupuolioloista juttelin eilen miehelle, että on kyllä niin neutraali olo kuin vain voi olla :) Ja me ollaan nyt päätetty että ei haluta tietää sukupuolta etukäteen. Ellei sitten siellä RU-ssa näy vehkeet niin selvästi että maallikkokin tajuaa :D

Mun vauvakuume nousee koko ajan... Mä ostin viime viikolla vauvalle pari vaatekappaletta ja nyt ne pyörii tuolla olohuoneessa kun mä en malta olla hipistelemättä niitä jatkuvasti :heart:

Eilen poksahti 18 ja mukula potkii vimmatusti :) Mä muistan kun Pinsuli oli näillä viikoilla ja itsestä tuntui ettei IKINÄ saavuta samoja viikkoja... :)

Amuniina ja mukula 18+1 :heart:
 
Helminni no voi pöh, muistelin jotenkin että sä olisit puhunut poikaolosta :D Ehkä se on sit tosiaan tuo ensimmäinen vaihtoehto, et oon vaan jonkun pienen sivulauseen bongannut ja sen päivittänyt.

Amuniina kyllähän ne viikot sieltä poksahti! Kohta onkin jo puoliväli sullakin :heart:

Pink89 poikia on yleensä tapana tulla yhteen ketjuun enemmän, näin oon mä ainakin huomannut ;)

(.) Näin viime yönä unta ensimmäistä kertaa sukupuolesta! Kävin siinä toisessa ultrassa, ja siellä kun kysyin, et voidaanko nyt varmistaa se sikiön sukupuoli, niin lääkäri käski mun pissata kuppiin ja siitä pystyi testaamaan sukupuolen :LOL: Mutta siinä lääkäri sanoi, että "nyt vahvistui, että sikiö on tyttö". Saas nähdä miten viikon päästä kontrolliultrassa käy!

Menin muuten tyhmänä ihmisenä nyt vertailemaan esikoisen ja himpulan mittoja rakenneultrassa. Esikoisen rakenneultra oli viikoilla 19+5, ja hän oli vastannut melkein viikkoa isompaa, eli sitä mitä himpulan olisi pitänyt vastata, ja himpula taas vastasi 19+4! Argh! Kun mä muistelin, että pienempää... :/ Äh. Ei nyt auttanut yhtään kyllä tämä. Pitäis vaan jotenkin pitää mielessä, että se LA on oikeasti myöhemmin, ja varhaisultrassa sen suunnilleen oikean LAn (2.8.) mukaan himpula vastas täsmälleen viikkoja, np:ssä päivää pienempää ja ru:ssa 5 päivää pienempää. Sekin on vissiin aika tärkee muistaa, että jokaisessa ultrassa oli eri ultraaja. Onneks kontrolliultran tekee sama kätilö ku rakenneultran.

Päivitänpä nyt sitten nuo viimesimmät lupaukset ynnä muut. Ihanaa päivää ja viikkoa elomammoille ja masuille! <3

Pinsuli ja himpula 21+4 <3
 
Viimeksi muokattu:
:flower: Ihanaa alkanutta viikkoa kaikille :flower:

Neuvolaohjeistuksista, meillekin neukkutäti esitteli uuden neuvolaohjeistuksen. Ja käyntejä ja lääkärikäyntejä vähennetään ja paljon äiti saa itse alkaa omaa raskauttaa kotitestein seuraamaan. Meidän neukkutätsä oli ainakin kauhean närkästynyt näistä ''uudistuksista'' ja meidän kunnassa mennäänkin vielä toistaiseksi vanhojen ohjeistuksien mukaan. Eli tästäkin johtuen noi neuvola- ja erityisesti lääkärikäynnit voi vaihdella hyvinkin suuresti kuntakohtaisesti jos on normaaliraskaus kyseessä.

Painosta
Täällä vielä keräillään menetettyjä kiloja takaisin, eli vielä ei ole paino noussut yhtään. Mutta onhan tässä vielä hyvä aika ottaa kunnon loppuspurtti ton painonnousun kanssa. Mua ei haittais yhtään muutama lisäkilo raskauden jälkeenkin =)

Liikkeistä
Täällä on kyllä neidillä hyvät jumpat aina masussa. Ihanasti koko masu nousee, kun tytöllä on jumpat käynnissä =) Toivottavasti kaikki loputkin pääsevät pian nauttimaan tulevan lapsensa liikehdinnästä :heart:

Peppi
Onnea uudesta autosta =)

Reirei, ihanaa teillekin tyttö tulossa :) Ja huisia miten lyhyt aika siun lomailuus on!

Viivi, onnea poikalupauksesta. Harmi tuo istukan sijainti, mutta pääasia, että vauvalla kaikki hyvin.

VekaraS Onnea poikalupauksesta! Toivottavasti poju ei ala syntymään ennen sektiota.

Amuniina mullakin kuivien limakalvojen takia niistäessä usein tulee verensekaista räkää, mutta ei juoksemalla juokse kuitenkaan. Mitkä vaunut ja turvakaukalo on tulossa?

Pinsuli, no sielläpäs on ollut kunnon jumppaamiset. Huhuh, toi määrä yhteen aamuun vaatii kyllä jo hyvää kestävyyttä ;) HIhihihi.

Seerumia, mulle taas lääkäri sanoi, että vielä rakenneultrassa sitä yksilöllistä vaihtelua ei pitäisi vielä paljo olla, että pystytään tosiaan arvioimaan se vauvankoko suhteessa siihen laskettuun aikaan. Siks rakenneultra pitää tehdä ennen tiettyjä viikkoja kun sit ne yksilölliset erot alkaa näkymään eikä sitä kokoa voida enää niin hyvin suhteuttaa siihen vauvan terveyteen ja laskettuunaikaan. :)

Mabirris poikaonnea!

Fiinis ja Vauva 21+3
 
Viimeksi muokattu:
Kuulumisia pitkästä aikaa täältä Savon mualta.

Rakenneultraan enää pari päivää, millään en malttaisi odottaa. Aikaisemmin minulla ei ollut minkäänlaista aavistusta sukupuolen suhteen, mutta nyt on hienoinen tyttöolo. Se voi kyllä johtua siitä, kun monet tutut ovat toivoneet/ennustaneet tyttöä :D

Hankintojen suhteen ollaan hyvässä vauhdissa. Eilen käytiin hakemassa brion hoitopöytä laatikolla 65€ ja aivan uudenveroinen, halvalla saatiin :) lisäksi tilasin lastentarvikkeesta gracon evo travel systemin, yhdessä setissä turvakaukalo, telakka, adapteri rattaisiin, matkarattaat ja vaunukoppa. Yhdistelmävaunut saan siskoltani ja ne on niin isot ja raskaat ettei niitä viitsi kuljetella mukana, joten tuo setti tulee tosiaan tarpeeseen. Vaunukopan ansiosta pystyy jo ihan vastasyntyneestä käyttämään matkarattaita ja kaupassakäyntiin helpottaa, kun kaukalon voi laittaa runkoon kiinni.
Vaatteita on tietenkin tullut hankittua vaikka tuskin tarvitsisi, kun niin paljon saadaan muualta. Onko joku teistä jo tilannut äitiyspakkauksen? Eikös ainakin elokuun alun mammat ole jo ylittäneet sen 154 päivää?

Omasta navasta sen verran, että liikkeitä olen tuntenut nyt noin 3 viikon ajan ja ne vahvistuvat koko ajan, eivät kuitenkaan vielä tunnu vatsan päältä. Töissä on liikkeellä influenssaa ja taisinpa minäkin sen napata, eilen nousi kuume illalla 38 asteeseen ja olo kuin jyrän alle jääneellä. Tänä aamuna ollaan pyöritty 37 asteessa, mutta eiköhän se tuosta taas iltaa kohde nouse.

Onko teistä joku sairastanut influenssan raskausaikana? Jos olen oikein ymmärtänyt niin raskauden aikana influenssaan kannattaisi syödä se Tamiflu-kuuri eli onko influenssa sitten sikiölle vaaraksi? Itseni takia en sitä kuuria välttämättä tarvitse, mutta pitää tietenkin ajatella vauvan parasta. Taidan soittaa neuvolaan ja tiedustella mitä siellö ollaan mieltä...
 
Terppa!

Ompa tämä nyt jotenkin hankalaa käydä täällä keskustelemassa. En ehti seurata teidän keskustelua, eikä ilmoitella edes mitään, miten menee. Noh, 9.4. on RU.

Fiinaliina Ok. Katson sitten jos sinne. Elkää ihmetelkö jos katoan täältä kokonaan pois.. en tosiaan vaan kerkiä käydä täällä päivittelemässä ja lukemassa. Olisi ihanaa jos voisi kommentoida ja keskustella teidän kanssa, mutta ei vaan ehdi. Facebookissa paremmin.

Kaikkea hyvää teidän odotuksiinne. :heart:
 
Terveisiä rakenneultrasta! Meille lupailtiin pikkuveikkaa, eli poika tulossa :) Mitään oloa minulla ei ollut, mutta jonkinlainen aavistus toisesta pojasta kun miehen sukuun ei niitä tyttöjä ole syntynyt aikoihin ja poikalinjaa siis jatketaan edelleen. Kaikki oli ultran mukaan kunnossa. Vastasi viikkoa pienempää (20+3, kun tänään 21+3). Yhden mitan mukaan tuo kuulemma kirjataan vaikka useampia mittoja eri paikoista otetaan ja ne muuta vastasi kuulemma paremmin oikeita viikkoja, joten ultraaja ei ollut huolissaan. Np-ultrassa vastasi neljää päivää isompaa eli ei mene linjassa sen kanssa. En nyt kehitä siitä mitään stressiä kumminkaan. Istukka on hyvässä paikassa etuseinässä/kohdun pohjassa. Eli kaikki oikein hyvin.

Poitsu heilui siellä menemään ja koko ajan tuntui liikeet samaan tahtiin :) Nyt on parin päivän ajan tuntunut tosi selkeästi ja paljon liikkeitä.

Minulta tulee myös verta nenästä joka aamu ja välillä keskellä päivääkin. Tosi raivostuttavaa eikä ollenkaan tavallista minulle eli raskausoire ihan selvästi. Alkoi heti plussauksen jälkeen vähäisessä määrin mutta nyt on kyllä lisääntynyt hurjasti eli ihan kirkasta verta tulee kun niistää.

Tänään olisi iltapäivällä vielä neuvola eli puntari odottaa ja sekös tässä nyt ahdistaa. Tiedän jo että on noussut ihan liikaa : / Käydään tällä kerralla jo kelan paperit ja saan raskaustodistuksen sitten postissa myöhemmin kun nyt ei ole vielä tarpeeksi viikkoja.

Tänään pääsee illalla aloittamaan vauvanvaatteiden läpikäymisen :) Olen kieltänyt itseltäni kaikki ostokset tähän asti ja nyt aukeaa sitten ostoshanat kunhan saan käytyä vanhat läpi ja tiedän mitä tarvitaan. Tai ostan kyllä lisää vaikka ei tarvittaisikaan mutta ainakin saa ostaa kunnolla pojan vaatteita nyt eikä mitään sukupuolineutraaleja :heart:

mariet ja pieni 21+3 :)
 
Pink89 Mekin halutaan kissa toisen seuraksi kun edellinen kaveri jouduttiin lopettamaan syksyllä. Nyt kuitenkin on kissan hankinta vähän jäänyt, kun on kaikkea muutakin.

Liikkeistä
Täällä tuntuu satunnaisesti pientä möyrintää, mutta ei mitään selvää potkua tai vastaavaa. Niitä jo vähän tässä kaipailen, että tietäisi kaiken olevan hyvin, vaikka en asiaa kovin stressaakaan.

Oloista
Inhottavat alavatsan menkkamaiset kipupiikit on jatkuneet. Lähes joka päivä tulee sellainen kipupiikki jossain vaiheessa. Ja ikävintä on kun sellainen herättää yöllä eikä sitten saa enää unta :( No, ehkä tästä vielä selviää, kunhan ei suuremmin töitä ala häiritsemään.

Hankinnoista
Vähän olen käynyt mamma liikkeissä katselemassa tarjontaa. Jotenkin vatsa on vielä niin pieni kuitenkin, että ostaminen on vielä jäänyt. Paitsi parit housut oli pakko ostaa jo aiemmin. En oikein osaa tietää mitä oikeasti sitten tarvitsisinkaan. Ja hyvä näin tietenkin, tuleepahan ainakin tarpeeseen ostettua sitten. Enää tässä on n. 3kk töitä, että kyllä luulisi työvaatteita riittävän sitten vähempikin määrä tuoksi aikaa. Vauvahankintojakaan en ole vielä tehnyt. Ehkä nyt tämän viikon rakenneultra saa ostoshimon päälle enemmänkin.

Meillä on kuitenkin nyt sitten kesällä muutto tiedossa, ei vielä vaan tiedetä minne. Joten eipä kannata etupainotteisesti mitään suuria tavaramääriä hankkia edes.

Ihanaa alkanutta viikkoa kaikille!

Elythia 19+6 Huomenna poksuu jo viikot alkamaan 2:lla! :)
 
Huomenna on sitten vihdoin rakenneultra! Mutta ehkä vielä sitäkin enemmän jännittää pelkopolikäynti heti sen jälkeen. Olen yrittänyt kovasti valmistautua siihen mutta viimeaikoina on ollut niin paljon kaikkea että ajatukset ovat olleet ihan muualla (kerron näistä vielä myöhemmin). Nyt vain huolettaa että jään kuitenkin sanattomaksi ja ajatukseni ja mielipiteeni jyrätään tuolla täysin. Huoh, voipi olla että menee ensi yökin valvoessa ja näitä asioita miettiessä...
 
mariet onnittelut poikalupauksesta! :) Ja täällä sama juttu, ostellaan vaatteita, vaikka ei välttämättä tarvitsisikaan :)

esteri76 Onnea plussasta! :) Onnea odotukseen ja eiköhän joku kohta perusta joulukuisille oman ryhmän!

Pinsuli, saattaa hyvinkin olla, että olen jotain maininnut oloistani, vaikka en sitä muistakaan. Minun muistiini en luottaisi ihan ensimmäisenä :D Minulle voi muuten päivittää myös seuraavan neuvolan, joka on 17.4.

Neuvoloista, täällä ainakin neuvoloita tosi vähän, tähän mennessä ollut kaksi käyntiä ja nyt siis viikkoja 18+5 ja seuraava neuvola tosiaan vasta lähes kuukauden päästä. Lääkärineuvoloita on yksi ainut, noin viikolla 26. Toisaalta en kyllä enempää neuvoloita kaipaakaan, kun voihan sinne soittaa ja varata esim. ylimääräisen lääkäriajan, jos jotain tarvetta ilmenisi. Esikoisen raskausaikana oli jo tämä uusi systeemi käytössä ja mielestäni silloinkin käyntejä oli riittävästi. Aluksi tosi harvoin ja loppua kohden tihenee.

Mabirris ja Kirppu 18+5
 
Tsemppiä päivän rakenneultralaisille =)

Pink, onnea perheenlisäyksestä :heart:. Millainen kisu teille muutti?

Esteri, voi olen pahoillani taannoisesta keskenmenostasi, mutta aivan ihana kuulla, että uusi raskaus on alkanut nopeasti :heart:. Toivottavasti pieni on nyt tarrannut hyvin kiinni!

raskasko, se tämän pinon faceryhmä on jo suljettu, eivätkä he ota enää enempää jäseniä ryhmään, kun kasvoi niin isoksi.

Mutta, ehkä me loput väsätään sit sellainen fbryhmä ennen vauvojen syntymistä, että keskustelua voi jatkaa vielä vauvaantuneenakin? Vai mitä mieltä muut. FB-ryhmättömät on?

Elythia, ai tekin ootte muuttamassa. Täälläpäs on paljon muuttajia liikkeellä =)
 
Fiinaliina, ehdottomasti sitten vauvautumisen jälkeen tai vähän ennen perustetaan FB ryhmä :)

Onnea mariet poikalupauksesta! <3

Päivitän myöhemmin, nyt on vieraita! Ihanaa tiistaita!

Pinsuli ja himpula 21+5 <3
 
20+0 POKS! :heart: Hurjaa vauhtia viikot menee..! :O Ja ehkä mun pitäis nyt vähäsen aktivoitua kirjottelemaan tähänkin pinoon. Mä oon vaan jotenkin edelleen niin epäuskoinen tän kaiken suhteen etten osaa/uskalla avautua. Luen kyllä teidän juttunne joka päivä, ja joskus monta kertaa! :D

liikkeistä Mulla tuntuu kyllä liikkeitä päivittäin, mutta alkaa epäilyttää heti jos ei niitä tunnu kun on jo tovin istunut paikoillaan. Hölmö minä...varsinkin töissä se aiheuttaa aina pientä paniikkia ku ei siellä viitti kauheena ruveta tökkimään mahaa. :D Mulla on kyllä sen verran kiireinen ja fyysinen työ, että taitaa vauveli vaan nukkua työvuoron ajan, koittaa pysyä vauhdissa mukana. :)

hankinnoista Me ei olla ostettu vielä mitään muuta kuin rattaat, vaunukoppa ja turvakaukalo. Kaikki ostettiin käytettyinä, todella hyvässä kunnossa. Merkkinä rattaissa Britax B-smart 4, tosi näppäräntuntuiset rattaat on kyllä. Rattaissa on integroidut adapterit, joiden avulla vaunukopan, ratasosan tai turvakaukalon kiinnitys on helppoa kuin mikäkin. Turvakaukalo on mallia Britax Baby Safe SHR plus eli se ns. yhden käden malli, jossa myös adapterit valmiina rattaisiin kiinnitystä varten. Värinä kaikissa osissa on musta, mutta sopiipahan kummalle sukupuolelle tahansa. Äitiyspakkaustahan me ei ajateltu ottaa vaan otetaan rahana, jolla sitten ostetaan vielä se telakka turvakaukalolle autoon sekä muuta pientä tarpeellista. Pinnasänky meillä löytyykin varastosta esikoisen jäljiltä. Niin ja vaatteita oon säästänyt monen monta laatikollista..ainoa mutta on vaan se et jos tämä vauva on poika (kuten kovasti uskomme) niin sitten täytyy lähteä vaatekaupoille! Sen verran tuppaa olemaan vaaleanpunaisia nuo esikoisen vaatteet. :D Mutta siis katsellaan kumpiko sieltä nyt ois tuloillaan sitten..

Siitä päästäänkin rakenneultraan, johon on vielä pitkät kaksi viikkoa. Ollaan ens viikko lomalla ja reissaamassa niin sen takia meni aika niin pitkälle. Äitipolin lääkäri kun ois nimenomaan halunnu sen olevan ens viikolla eikä vielä tällä viikolla. Noh, kävin siis äitipolilla 12.3. ja silloin myös ultrattiin. Lääkäri pystyi jo tuolloin tekemään lähes täydellisen ru:n, joten siinä mielessä pitäisi olla vähemmän jännitettävää tuohon varsinaiseen. Kaikki siis oli kaikin puolin kunnossa! :) Kun kysyin silloin sukupuolesta, lääkäri yritti kovasti katsoa ja tiirailla, mutta sai kuvaan jalkojenvälin vain sellaisesta kuvakulmasta ettei siitä voinut mitään varmaksi sanoa. No toivottavasti selviäisi sitten parin viikon päästä. Me niin haluttaisiin tietää, että onko tämä nyt se poika ku niin kova poikaolo kummiski on ollut. Yllätyn kyllä kovasti jos tyttölupaus tulee!

painonnoususta täytyy mainita et mullahan tuli se ensimmäiset 4 kiloa melko nopeaan tahtiin heti ekojen viikkojen aikana. Johtui varmaan siitä jatkuvasta syömisestä, jota piti pahoinvoinnin takia harrastaa. Mutta nyt paino ei ole noussut kuin noin 300-400g viikossa. Tosi tyytyväinen oon tänhetkiseen painonnousuun. :)

Lopuksi vielä..Onnea kaikille hyviä ultrakuulumisia saaneille! Ja onnittelut myös tyttö- ja poikalupauksista! :heart: Aikas monta poikaa tosiaan jo tuloillaan tähän pinoon..

MiNalo ja natiainen 20+0 :heart:

Ai niin, täytyypä laittaa tänään masukuvaa tonne masuketjuun..viimeinen kuva ensimmäisen puoliskon pinoon! :)
 
Lisää poikia pinoon :D. Rakenneultrassa käyty, ja poikaolo vahvistui poikalupaukseksi. :heart: Esikoinen (poika) tietty ihan mielissään. Kaikki rakenteet oli ok ja koko vastasi päiviä.

Elaisah 20+ ja murunen
 
Pikaiset heipat pitkästä aikaa! :)

Olin näköjään höpötellyt omiani ru:sta, se on siis tänään eikä 28.3. Pian siis selviää mitä kyytiläiset touhuaa ja saadaanko pinoon lisää tyttöjä vai poikia vai molempia. :D palailen kirjoittamaan illalla lisää!

Esikoista vailla ja tyypit 20+1
 
  • Tykkää
Reactions: Pinsuli
Nyt on ultrassa käyty! Siellä se pieni köllötteli ja piteli päästään kiinni. Munuaisia kätilö katseli kovasti ja pyysi vielä lääkärinkin paikalle katsomaan kun erottuivat niin selkeästi. Lääkärin mielestä syytä huoleen ei ole mutta varattiin kuitenkin aika vielä kontrolliultraan viikolle 28.

Pelkopolikäynti oli myös samalla kertaa. Kätilön kanssa kävimme yhdessä läpi esikoisen synnytyksen. Eipä siinä mitään uutta ja ihmeellistä ilmennyt. Ilmeisen hyvin olen kuitenkin ollut tolkuissani. Sitä en tiennyt että lapsivesi oli sektiovaiheessa vihreää, mutta ei kai tälläisestä pikkuseikasta tarvitsekaan synnyttäjälle mainita... Mutta kätilö oli kyllä tosi asiallinen ja kysyi uskonko että on mahdollista että muutaman pelkopolikäynnin ja synnytyssaliin tutustumisen jälkeen muuttaisin mieleni sektiotoiveen suhteen. Kieltäydyin kohteliaasti joten seuraava käynti on synnytystapa-arvio viikolla 36.

tiiti 20+6
 
Jospa sitä minäkin yritän jotain kuulumisia kertoa.. Ei vaan tapahdu oikein mitään kertomisen arvoista..

Liikkeitä odotellaan täällä edelleen. Ehkä kerran viikkoon tunnen muutaman potkun/pyörähdyksen sarjana ja sit saa taas odotella.

Tarvikkeita ei oo vielä osteltu, mut valmiiksi on katsottu jo melkein kaikki. Muutamia vaatteita on jo osteltu ja nyt on tulossa h&m:tä seepra-asu. :) eilen sain myös ehkä kotiintulo villasukat valmiiksi! Ne on niiiiiin pienet! :D :heart:

Paino on noussut melkein kaksi kiloa kahdessa viikossa! :ashamed: nyt sit taas tiukka radi-dieetti, niin saa tän painon hallintaan, eikä haittais yhtään vaikka siitä kilo häviäisi johonkin. ;)

Perjantaina ilmoitettiin, et meidän työkohde loppuu toukokuun loppuun ja yt-neuvottelut on ensi viikolla.. Pitäkää peukkuja, että mulla työt jatkuu vielä! Positiivinen asia taas on se, että tää tyttö on kohta valmis! Tänään meni oppari äikän opettajalle ja kaikki tehtävätkin on jo palautettu! :cool:

Ultraan vielä kolme viikkoa! Jättäkäähän tilaa vielä yhdelle pojalle! ;) :D

mammuttisi ja Heikki 17+5
 
Hei taas piiitkän tauon jälkeen! Mulla jäänyt kans kirjottelu ku oon FB:ssä aika monessa ryhmässä nii siellä tulee enempi kirjoteltua...Mutta 4 viikkoa rakenneultraan(22.4)ja en malttais tietenkään odottaa mut luotan siihen et aika kuluu yllättävän nopeesti.Ja koulukiireitä/huolia tässä on niin ehkä se tuo muuta ajateltavaa.

Ainut mikä täl hetkel ahdistaa on liikkeitten tuntemisen vähyys/varmuus. En oo vielkään 100 %varma onko potkuja,myllerrystä tunnen kyllä kun liikkuu. Ahdistaa kun monella aikaisemmilla viikoilla jo tuntuu vaik ois ensisynnyttäjä ja monella tuntuu jo mahan päältäkin potkut:'/ Tulee kökkö fiilis ku itekki haluis tuntea jotakin. Onneks on tuo doppleri.

Eipä tässä muuta tällä kertaa:)

Rv 17+2 Papu& Kärsimätön(äityli)
 

Yhteistyössä