EML-sektion "saaneet".

Ihan yleisesti olisin kiinnostunut asiasta ja ne joille on eml-sektio tehty, niin viitsisittekö ystävällisesti vastata seuraaviin kysymyksiin.

1. Missä tehty?
2. Koska tehty?
3. Kuinka paljon ennen la:ta menitte sopimaan sektiosta?
4. Oliko vaikeuksia järjestää eml-sektiota?
5. Montako kertaa kävitte juttelemassa leikkaavan lääkärin kanssa asiasta?
6. Vaadittiinko paljon perusteluita miksi haluatte sektion?
7. Pystyitkö itse vaikuttamaan tapahtumiin (esim. katetri puudutuksen jälkeen, nukutus, yms.)?
8. Miten siaraalassa esim. hoitajat suhtautuivat?
9. Paljonko maksoi?
10. Mistä saitte tietoa eml-sektiosta ja miten löysitte lääkärin?

Kiitos!
 
Olen vasta menossa noin kahden kuukauden päästä, joten en voi vastata juuri mihinkään kysymyksistäsi. Lääkärin löysin terveydenhuoltoalalla toimivan siskoni suosituksesta ja lääkäri suostui leikkaukseen lähes heti. Syyni on lievä cp-vammani ja siitä aiheutuva kehon hallinnan heikkous. En siis harkinnutkaan alatiesynnytystä ja EML-sektioon halusin, koska en halunnut selvittää taustojani usealle ihmiselle julkisella puolella sekä siksi, että haluan mahdollisimman kokeneen leikkaavan lääkärin.

Leikkausajan sovin leikkaavan lääkärin ja anestesialääkärin kanssa noin kuukautta ennen leikkausta, leikkauspäiväksi tulee tod.näk. päivä noin viikkoa ennen laskettua aikaa. Kuluihin menee kokonaisuudessaan kai korkeintaan 1000 euroa, ei mielestäni paha.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.01.2007 klo 10:38 Lumihiutale kirjoitti:
Ihan yleisesti olisin kiinnostunut asiasta ja ne joille on eml-sektio tehty, niin viitsisittekö ystävällisesti vastata seuraaviin kysymyksiin.

1. Missä tehty?
2. Koska tehty?
3. Kuinka paljon ennen la:ta menitte sopimaan sektiosta?
4. Oliko vaikeuksia järjestää eml-sektiota?
5. Montako kertaa kävitte juttelemassa leikkaavan lääkärin kanssa asiasta?
6. Vaadittiinko paljon perusteluita miksi haluatte sektion?
7. Pystyitkö itse vaikuttamaan tapahtumiin (esim. katetri puudutuksen jälkeen, nukutus, yms.)?
8. Miten siaraalassa esim. hoitajat suhtautuivat?
9. Paljonko maksoi?
10. Mistä saitte tietoa eml-sektiosta ja miten löysitte lääkärin?

Kiitos!
En ehdi pitkästi vastailla, mut..
sovin sektiosta alustavasti raskauden puolivälissä.
hintaa kertyi leikkaavalle lääkärille ja anestesialääkärille yhteensä n270e.
 

Yhteistyössä