Emma twin jogger/ Abc joggerit / Carena Double Swing


Kaipailisin kokemuksia näistä eri merkkisistä tuplista. Saako noita Emman ja Abc:n tuplia edes ostaa enää mistään uutena, jos niin mistä?

Näitä oon nyt katellut sillä silmällä että voisivat olla sellasia mihin mahtuis vähän pidempikin taapero kyytiin, onko kokemuksia?

Hinnaltaan eivät niin kovin eroa toisistaan, ilmeisesti nuo carenat on kalleimmat. Ainakin kun ajattelin sitten hommata nuo uudemmat eli ne missä on ilmakumipyörät.

Kokemuksia rattaiden työntämisestä esim. lumessa ois myös kiva kuulla.

Ja tosiaan se pääseikka on se että kyytiin mahtuis mahd.pitkään myös ikäisiään pidempi taapero. Ja ihan mahdottomia en oo valmis maksaan tuplista kun käyttöaika jää varmaan noin vuoden tienoille.
 
Mulla on ollut carenat ja emmat.Emmoista tykkäsin,oli ketterät ja kevyet.Carenat taas oli jotenkin jäykät ja raskaat.Kumpiinkin mahtuu isompikin lapsi kyllä hyvin.Emmat ei mulla mahtunut turussa joidenkin liikkeiden ovista(vanhempia rakennuksia)eli taisivat olla hiukan leveämmät kuin carenat.Emmoja kyllä silti suosittelen näistä kahdista!
Vaikka vannoin ettei meille tule peräkkäinistuttavia tuplia,mut kun ne sain oon kyllä tykännyt kovin,eli Jane-merkkiset tuplikset.
 
Emmat saa uutena ainakin muksumassista! Itse ostin käyttetyinä 100e uusia halvemmallla , mutta vertailemassa kävin ensin muksumassissa , carenaan saa kovan kantokopan, mutta muuten näytti hankalalta tuo kokoon saaminen ja siinä on hieman kapeammat kolot rattaissa kuin emmassa , emmaan saa pehmeän kantokopan .
Emmaan päädyin siksi että oli tosiaan kevyet käännellä (ainakin ilman lastia) , ilmakumipyörät ja mitattuna isoimmat oleskelutilat kuin muissa tuplissa ja vieläpä suht edukkaat . leveys oli suunnilleen samaa luokkaa niin carenassa kuin emmassakin ...

Nyt vielä odottavat lapsosia kyytiin , la elokuun alussa ... :)

neitim+tytsy 26+4
 
Kiitos vastauksista!

Noista Emman tuplista oisinkin kovin kiinnostunut. Kun vaan jossain pääsis niitä tarkasteleen ja testaan tuota pienempää miestä sinne kyytiin. En saanut tuon muksumassin sivuja toimiin mutta tiedätkö neitim onko niillä nettimyyntiä? Tuo olis just hyvä noissa että on tilavat ja edulliset tietty =) Kun tosiaan asustellaan täällä Tampereen kupeessa niin täällä ei taida mikään lastentarvikeliike noita myydä...

Carenoita ainakin aion käydä katsomassa kun niissä on nyt tälle vuodelle uutta nuo ilmakumipyörät. Ehkä ne tekee rattaiden työntämisestä kevyempää vaikka muuten nuo ei kai oo kovin ketterät.

Laittakaa vaan vielä lisää käyttökokemuksia, kiitos.
Aikaa on vielä tuplia etsiä kun la on lokakuussa...

hömpiäinen 16+1
 
Lastentarvike ainakin myy emma jule twin- rattaita. Niitä olen meille miettinyt, mutta meilläkin pitkä taapero, joten jänskättää kuinka mahtuu. Lohjalla Tenava-Aitta ainakin myy ja ajattelinkin sinne suunnata taaperoa sovittamaan kyytiin. Ne emma twin joggerit taisi olla se kolmipyöräinen malli...itse tosiaan ajattelin noita nelipyöräisiä missä on kääntyvät mutta myös lukittavat etupyörät.
 
Noi emman jule twinit maksaa noin 250-300 euroa paikasta riippuen. Leveyttä niillä oli muistaakseni 72cm mutta makuutilan pituus mua kiinnostaa. En ole mistään löytänyt, joten jos joku tietää ni kertokaapas! Liikkeestä sen tietty saa selville ku jaksais kysästä :D
 
Okei neitim...Ei se mitään...Ei voi aina muistaa kaikkee :LOL:

Mut soitin tuonne muksumassiin ja siellä kyllä sanottiin että näitä Emman twin joggereita siellä ois myynnissä, hinta 229. Muualta en oo vieläkään näitä bongannut.

Ja Feenikslintunen tosiaan Carena double swingit on siinä 399 hintaluokassa. Ainakin nuo uudet 2010 ilmakumipyöräset. Niihinhän saa sitten vielä erikseen ostaa vauvalle kovan kopan jne.

Noita emman jule twin tuplia en oo miettinyt meille oikeestaan ollenkaan kun se "jalkaritilä" on niin onnettoman pieni/lyhyt ettei siihen varmasti mahdu pidempi taapero jalkojensa kanssa.

Mietin vaan että mitenköhän tuollasia kolmipyöräsiä on helppo käännellä?

On tää hankalaa...Kun ei kuitenkaan viittis niin mahdottomia maksaa mutta haluis suhtkoht toimivat pelit ettei mee hermo rattaisiin heti ekojen lumien sataessa maahan.
 
Mulla on carenan double swingit olleet käytössä syyskuusta 2008 ja olen ollut tyytyväinen. Vaununkoppaa mulla ei oo, mutta pehmeä kantokassi toisele puolelle ja hyvin toimi näin. Mut mun ei tarvii noilla kyllä mahtua mihkään kauppoihin tai busseihin yms, kun on täällä landella vaan kulkupelinä. Kauppareissuille on sit autonperässä sellaset matkarattaat, yhden lapsen.
 

Yhteistyössä