EN äänestä

  • Viestiketjun aloittaja "Minä"
  • Ensimmäinen viesti
....
[QUOTE="vieras";23172063]:D virheitä äänestää vaan tosi fiksut "suvaitsevaiset".[/QUOTE]

hei, mitä sä tuut arvostelemaan vihreitä tai minua. Äänestän ketä haluan eikä tarvitse koko puoluetta tuomita, jos olet saanut siitä huonon kuvan..
 
"just"
[QUOTE="vieras";23172109]Persuja äänestäviä saa haukkua mielin määrin luusereiksi, apinoiksi, kusipäiksi, rasisteiksi, vähä-älyisiksi jne.. ??[/QUOTE]

Eihän alkuperäinen haukkunutkaan...
 
äänestän persuja
Mattoveitsellä aseistautunut raiskaaja sai 5,5 vuoden tuomion
HS.fiEspoo Tänään kello 14.13
Kommentoi

Lisää artikkeliin kuvia
Hetki, lataan...
Peruuta
Espoolaismies on tuomittu viideksi ja puoleksi vuodeksi vankeuteen törkeästä raiskauksesta, törkeästä pahoinpitelystä ja törkeästä kotirauhan rikkomisesta. Hovioikeus piti käräjäoikeuden tuomion ennallaan.

Syyttäjän mukaan 29-vuotias Wael Manduri tunkeutui itselleen vieraan naisen kotiin Espoossa syksyllä 2009. Hän kävi naisen kimppuun ja pahoinpiteli ja raiskasi tämän. Miehellä oli mukanaan kymmensenttinen mattoveitsi, jolla hän muun muassa viilsi uhrinsa kaulaa.

Lisäksi hän yritti kuristaa naista ja löi tätä vedenkeittimellä päähän niin, että keitin hajosi ja päähän tuli haava.

Syyttäjä vaati rangaistusta myös tapon yrityksestä, mutta se hylättiin.

Manduri oli tekohetkellä syyntakeinen eli ymmärsi tekonsa. Hän joutuu maksamaan kärsimyskorvauksia 18 700 euroa henkisestä kärsimyksestä sekä vammoista.

STT
 
....
[QUOTE="vieras";23172109]Persuja äänestäviä saa haukkua mielin määrin luusereiksi, apinoiksi, kusipäiksi, rasisteiksi, vähä-älyisiksi jne.. ??[/QUOTE]

en ole haukkunut ketään. Enkä ole tehnyt tätä aloitustakaan. Kerroin vain etten äänestä heitä :D
 
joopakoo
jaahas, äänestä sinä persuja tai ketä puoluetta halua, eipä minua haittaa. Minä äänestän vihreitä. Ok? :) Sinulla on selkeästi jtn vastaan vihreitä. :D
Joo sitä, että miksi niiden pitää olla puolue eikä järjestö. Ei yhdellä yhtenäisellä tavoitteella voi olla puoluetta, sehän on naurettavaa! Heitä kiinnostaa vain ympäristöasiat, ihan kuin muita asioita ei olisikaan.
 
"jaajaa"
[QUOTE="vieras";23172278]Niin on, kuten neljällä kaverillaikin. Lähtivät tosin jo.[/QUOTE]

Siltikin voit luvata vain oman äänesi. Et tiedä käyvätkö muut edes äänestämässä saatikka paperiin kirjoitettua numeroa.
 

Yhteistyössä