En enää äänestä persuja.

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sitä blokkiajattelua edusti nimenomaan Sanna Marin, joka selkeästi toi esiin, että hänen pitää saada jatkaa pääministerinä. Siirtyikö vihervasemmiston äänestäjiä tämän takia oikeiston leiriin? Ei, vaan vihreiden ja vasemmiston äänestäjiä siirtyi demareille. Siirtymät oman blokin sisällä ovat mahdollisia, mutta blokin ulkopuolelle harvinaisia.
Blokkiutuminen johtui pikemminkin siitä että jo ennen vaaleja tai hallitustunnusteluja ruvettiin puhumaan "me ei leikitä noiden kanssa" . Ihan hyvä hallitus olisi voinut olla vaikka ps ja sdp liitto, jos haluja kompromissiin olisi ollut. En usko että petturi olisi saanut hallitusta kasaan jos ps ei olisi joustanut omista tavoitteistaan ja lupauksistaan.
 
Blokkiutuminen johtui pikemminkin siitä että jo ennen vaaleja tai hallitustunnusteluja ruvettiin puhumaan "me ei leikitä noiden kanssa" . Ihan hyvä hallitus olisi voinut olla vaikka ps ja sdp liitto, jos haluja kompromissiin olisi ollut. En usko että petturi olisi saanut hallitusta kasaan jos ps ei olisi joustanut omista tavoitteistaan ja lupauksistaan.
Tässä maassa ei saada yhtäkään hallitusta kasaan, jos puolue ei jousta omista tavoitteistaan. Koskee ihan jokaista puoluetta.
 
vierailija
Blokkiutuminen johtui pikemminkin siitä että jo ennen vaaleja tai hallitustunnusteluja ruvettiin puhumaan "me ei leikitä noiden kanssa" . Ihan hyvä hallitus olisi voinut olla vaikka ps ja sdp liitto, jos haluja kompromissiin olisi ollut. En usko että petturi olisi saanut hallitusta kasaan jos ps ei olisi joustanut omista tavoitteistaan ja lupauksistaan.
Sanna mokasi kun hän sanoi ettei leiki persujen kanssa.
 
vierailija
Itsekin totesin nyt viimein, että kamelin selkä katkesi ja Perussuomalaisten äänestäminen loppui. Olen äänestänyt persuja 1990-luvulta asti, mutta tämän hallituksen tapa pettää duunariäänestäjät totaalisesti oli nyt se viimeinen korsi. Maahanmuuttopolitiikan suhteen olin oikeastaan menettänyt toivoni jo aikaisemmin. Persut olivat hallituksessa 2015 ja mitään ei saatu aikaan. Ylipäätään koko se mamuhomma on ollut enemmän puhetta ja vähemmän tekoja aina. Helvetinmoinen öyhötys päällä, mutta tosipaikan tullen esim. hallitusneuvotteluissa joustetaan sitten niin kuin ei selkärankaa olisi lainkaan.

Mutta todellakin tuohon ap:n teemaan pitää kommentoida, että on aika vapauttavaa kun kerrankin ei tarvitse puolustella näitä vesipäitä. Ennen vanhaan olisin tätä Vornasen ääliötempaustakin selitellyt palstalla parhain päin ja tuhlannut energiaa idiootin takia, mutta enää ei tarvitse. Ja se on kyllä tehnyt elämästä paljon kevyempää. Kyllähän se kiistatta on niin, että persujen riveissä vaan on kohtuuttoman paljon kusipäitä ja yksinkertaisesti tyhmiä ihmisiä. Siis juuri niitä öyhöttäjiä, jotka eivät ymmärrä mitään siitä miten asiat toimivat, mutta aukovat päätään lämpimikseen.

Itse äänestän jatkossa jotain ay-liikkeen ehdokasta. Maahanmuuttoasiassa peli on tosiaan menetetty, niin ei sillä ole mitään merkitystä. Mamuja tulee ennätysmäärin nyt ja jatkossa. Mutta jos edes saisi työpaikka-asiat pidettyä jossain vormussa eläkeikään asti, niin olisi sekin jotain. Näillä mennään.
 
Ostatte sukat valmiiksi kudottuina. Ei Vornasen tarvitse tietää kutojaa.
Laittakaa pakettiin mukaan muutama runokirja. iS:n toimittaja J.L. kertoi kolumnissaan, että Timo lausuu runoja 18-kesäisille neitokaisille.
Taidan kuitenkin jättää väliin. Oma suunnitelmasi on niin häiriintyneen yksityiskohtainen, että todennäköisesti toteutat sen itse.
 
vierailija
Itse en äänestä yleensä koskaan eduskuntavaaleissa. Lähinnä pressanvaalit kiinnostaa. Viimeksi kuitenkin nettipalstoja luettuani olin oikeasti melkein menossa äänestämään persuja. Mutta lopulta ajattelin perinteiseen tapaani, että eipä se mun ääni mihinkään vaikuta ja jätin menemättä. Nyt oon päättänyt, että jatkossa äänestän aina ja SDP:tä.
 
vierailija
Itse en äänestä yleensä koskaan eduskuntavaaleissa. Lähinnä pressanvaalit kiinnostaa. Viimeksi kuitenkin nettipalstoja luettuani olin oikeasti melkein menossa äänestämään persuja. Mutta lopulta ajattelin perinteiseen tapaani, että eipä se mun ääni mihinkään vaikuta ja jätin menemättä. Nyt oon päättänyt, että jatkossa äänestän aina ja SDP:tä.
(y)
 

Yhteistyössä