En enää tiedä mitä tehdä

Aloitan vaikka siitä että sain mieheni tunnustamaan että on pettänyt jota epäilin kahden kuukauden ajan. Kysyin asiaa useammankin kerran tuona aikana mutta aina kielsi kaiken. Tunsin kuitenkin että kaikki ei ole hyvin.
Seksi katosi, mies oli aina töissä jne näitä perusjuttuja.

Olimme kuitenkin tätä ennen menneet naimisiin VASTA kahta kuukautta aikaisemmin ja vielä tieto toisesta yhteisestä lapsesta. Nämä kaikki oli yhdessä suunniteltuja ja haluttuja. Mies oli jopa se joka halusi naimisiin!

Noh...selvisi että tämä nainen on 19vuotias! Ihan lapsi vielä...heillä on 16vuotta ikäeroa!

Olin tietenkin todella paskana ja en ole vieläkään saanut tietää kuka se on, haluanko edes tietää?

Aloin selvittää kaikkea muutakin, onko ollut niillä reissuilla missä on sanonut olevansa jne..Tiliotteita tutkimalla löysin kaikkea missä on käyty.
Tiesi että katson niitä joten tiesi jäävänsä kiinnikin ennemmin tai myöhemmin.

PAHIN ehkä kaikesta oli se että huomasin kuinka helvetin kiero valehtelija mieheni voi olla!

Hänen piti eräs viikonloppu olla mökillä kaverinsa kanssa, juoden olutta ja rentoutua koska tämä tekisi hänelle hyvää! No olisi mullekin oma aika joskus oikeasti suotavaa mutta enpä sitä ole saanut.
Minulla oli kyseisenä viikonloppuna vielä synttärit ja mieheni tiesi tämän todella hyvin ja tiesi että mulle tärkeintä olisi ollut se että hän on paikalla!!

Saatoin mieheni vielä lähelle sinne minne kyydin piti tulla.

TOissapäivänä tutkiessani näitä tiliotteita selvisi että mieheni oli ennen kyseistä viikonloppua ostanut junalipun vrn verkkokaupasta!asiasta kysyin niin Ei kertonut minulle minne oli mennyt mutta ei ainakaan sinne minne piti eikä suinkaan sen kanssa kenen piti!

MILLAINEN IHMINEN TEKEE NOIN?? Mua oikeesti oksettaa koko ajatus että tuntemani mies ei olekaan enää sitä mitä tunsin!! Hän oikeasti muuttui kuukaudessa aivan eri ihmiseksi jota en enää tunne!!( ennen pettämistä)

Eniten mua satuttaa se että kun olisin itse tarvinnut miestäni eniten niin joku muu onkin minua tärkeämpi!?

Noh kaikkien näiden asioiden tultua ilmi mieheni on sanonut että ei halua minusta avioeroa?! Miks vitussa ei halua jos ei ole valmis lopettaa suhdettakaan??
Ollaan nyt asumuserossa ja ymmärsin että mieheni on tulossa kotiin joskus mutta hänen täytyyse suhde lopettaa kokonaan! Jos suhde ei lopu niin ei kyllä yhteenkään palata. Nyt väittää että ei ole ollut yhteyksissä mutta ei se riitä. Miten helvetissä mä ees uskoisin sitä`??

Tämä tyttö tietää meistä KAIKEN. Mulla on jotenkin niin "alaston" olo koska itse en tiedä hänestä mitään muuta kuin iän. Tietää myös että olen raskaana...kaiken! Mitä musta on selitetty sille..? Meillä oli kuitenkin kaikki hyvin ennen tätä koko touhua..Tyttö haluaa ihan vakavan suhteen mieheni kanssa. Onko mieheni antanut ymmärtää että hän minut jättää? Näihin tälläisiin en saa vastauksia koska mieheni ei halua puhua asiasta. Kuulema vähempi tieto satuttaa...onko näin?!

Olen kuitenkin raskaana 23 raskausviikolla ja olen neuvoton!! Haluaisin että liittoa lähdetään uudelleen korjaamaan mutta voiko sitä saada enää korjattua? En haluaisi käydä raskautta läpi yksin..Miksi mieheni ei voi päästää minua pois tästä? Olen ollut yksinäinen kohta jo kolme kuukautta ja kaipaan sitä miehen läheisyyttä ja tukemista..

Ihan idioottihan mä olen kun en ole jo hakenut eropapereita ja jatkanut itse elämääni. jään vain odottamaan...mutta mitä mä loppujen lopuksi odotan??
 
Parempi olisi että saisitte puhutta asian perin pohjin, se että mies ei halua puhua asiasta ei ole oikein. Jos hän ajattelee, että satuttaa vähemmän jos ei kerro kaikkea, on väärässä, ainakaan minun kohdallani se ei toimisi koska miettisin automaattisesti sitä pahinta ja puhumalla asiaan voisi saada edes jonkinlaisen ymmärryksen.
 
Tuo on todella paska tilanne. Se että on epäillyt ja kysynyt, on perustunut jo pitkään mietiskelyyn ja muuttuneen käyttäytymisen huomioimiseen. Sitten kiistetään kirkkain silmin ja kuitenkin petetään. Jäädään kiinni ja tunnustetaan, mutta voiko ja kannattaako enää luottaa tuollaisen jälkeen.

En usko että tuollainen ihminen "paranee", etenkään jos saa anteeksi ja kokee että mitä vaan voi tehdä, mitään siitä ei kuitenkaan seuraa. Tällaisen kanssa jatkaminen syö ison osan oman arvon tunnosta ja usein se kostautuu huonolla käytöksellä kaikkia muita kuin juuri sitä syyllistä kohtaan. Koita siis löytää joku kanava mitä kautta purat huonot fiilikset, äläkä kerro koko lähipiirille tapahtuneista. Se estää jatkossa parisuhteenne toimivuuden jos ja kun saattekin asiat kuntoon. Asiat kannattaisi käydä läpi parisuhdeterapeutin avustuksella...

Jos pystyt niin ota takaisin ja kasvata lapsesi ehjässä perheessä, siten että et osoita lasten nähden mitenkään mieltäsi näihin tapahtumiin liittyen. Jos luulet että et siihen pysty niin eroa miehestä, siten saat lapsillesi ehjemmän minuuden. Tiedän että elämänne tuon jälkeen ei enää ikinä tule olemaan ehjää, mutta ehkä voit jatkaa pitäen itse suhdettanne kumppanuutena, tietäen että et voi ikinä enää toiseen täysin luottaa, mutta ehkä arvostat häntä hyvänä isänä lapsille jos hän sitä on. Sitten kun lapset ovat isoja, huomaatte onko sitä rakkautta ja eväitä jatkaa yhdessä. Silloin pallo on sinulla. Keskity nyt lapseesi ja raskauteen ja muista antaa lapsillesi isä, joka on heille kuitenkin se maailman paras, älä hauku häntä heidän kuullensa, jatkatte yhdessä tai ette.
 
Ei tarvii enää kyllä puhua tai selvittää mitään!!
Asiat tapahtuu sellaista vauhtia että missään ei ole mitään järkeä!!

Sain selville että mies oli jo "kulta" tasolla tämän uuden kanssa ja silti uskotteli mulle että on palaamassa kotiin! ei halunnut avioeroa tms. Sit sanoin että mulle riittää.
no pari päivää niin oli suhde julkistettu virallisesti facebookissa!! Mitö vittua oikeesti...
Jätkällä ei ollut munaa tunnustaa pettämisiä tms ja kaikki tiedot sai itse repiä irti! Sit ei kerro itse sukulaisille tai kellekään että olisi edes avioeroa tulossa saati että ei olla yhdessä. Sit aloittaa jo uuden suhteen ennen kun on selvittänyt mullekaan mitään asioita!!! vauva syntymässä tammikuussa!! Toukokuussa mentiin naimisiin, kesäkuu meni hyvin ja heinäkuus aloin epäillä pettämistä!
Eli aika naurettavan lyhyt liitto, olis säästänyt mut siltäkin nöyryytykseltä.
Kaiken paras et muija on juuri täyttänyt 20v ja "mieheni" on 35v!!!

Minkälainen pohja voi olla tälläisella suhteella!!!! Voiko se muka toimia!!!! Mul menee järki kun en pysy mukana ja en varmaan koskaan tuu tietämään mitä tapahtui.
Vituttaa suunnattomasti välillä. Se mies johon tutustuin ja rakastuin muuttui aivan eri ihmiseksi tämän kesäkuun aikana!!! Mä en vaan tajua tätä soppaa!!!!!
 

Yhteistyössä