En halua miestä synnytykseen..

  • Viestiketjun aloittaja Päänsärkyä
  • Ensimmäinen viesti
Päänsärkyä
Mitäs mieltä olette tuosta, kolmas lapsi tulossa.. Ensimmäinen lapsi on edellisestä liitostani ja kaksi viimeisintä on nyt tästä.
Meidän välimme ei ole olleet kovin hyvät. Mies haukkuu ja on jopa sanonut että jos lapsia ei olisi niin ei olisi meitäkään. Mikä tuntuu todella pahalta!
Olen nyt miettinyt n.puoli vuotta että en haluaisi miestänä mukaan synnytykseen.. Mitä mieltä olette? Teenkö väärin jos en halua mukaan? Mielipiteitä kaipaisin.. :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Päänsärkyä:
Mitäs mieltä olette tuosta, kolmas lapsi tulossa.. Ensimmäinen lapsi on edellisestä liitostani ja kaksi viimeisintä on nyt tästä.
Meidän välimme ei ole olleet kovin hyvät. Mies haukkuu ja on jopa sanonut että jos lapsia ei olisi niin ei olisi meitäkään. Mikä tuntuu todella pahalta!
Olen nyt miettinyt n.puoli vuotta että en haluaisi miestänä mukaan synnytykseen.. Mitä mieltä olette? Teenkö väärin jos en halua mukaan? Mielipiteitä kaipaisin.. :ashamed:
itse päätät, mutta voisihan se synnytys avata silmät ettei ne lapset tule noin vaan ja olla siten teille uusi alku. onko mies sit tulossa synnytykseen??
 
Jaaps..kysyjän lapsikin on jo varmaan vuoden vanha, mutta kommentoinpa silti. VAikka suhteen laatu olisi luja ja siis onnellinen parisuhde, niin mielestäni miehen mukana olo synnytyksessä ei ole mikään tottakai-itsestään selvyysasia. Työkaverini ei halunnut miestään synnytykseen (mihkään kolmen) ja se on ok. Jokainen synnyttäjä saa mielestäni itse päättää kuka on se tuki ja turva kenet mukaansa ottaa. Oma siskoni oli yksin. Itselläni oli mies, mutta se ei ollut mikään tottakai. Toivottavasti ymmärsitten mitä tarkoitan... =)
 

Yhteistyössä