En halunnut näitä.

tosiaan heti kun sain tietää olevani raskaana, olen rasvannut todella hyvin kehoni joka pv... jjotta en saisi raskaus arpia pahemmi .... mutta nyt kun olen rv 16 ihoni tuntuu repeävän jokapaikasta... mahabi kasvaa ja navan viereen tullut arpia... mitä teen? miten saan jätettyäne nuo arvet tähän vai repeääkö ihoni kokonaan...
 
Ei niitä taida pystyä ehkäisemään mitenkään :/ Itse olin siinä onnellisessa asemassa ettei esikoisesta tullut raskausarpia, paitsi siinä vaiheessa kun mentiin heittämällä yli lasketun ajan (tyttö synty 41+3). Kuopuksesta alko arpia kertymään rv10 paikkeilla. Mutta vaikka niitä tulee niin kyllä ne ajan kanssa vaalenee ;)
 
Ja nykyäänhän saa apteekistakin kaikenlaisia rasvoja mitkä vaalentaa/poistaa raskausarpia. Itse en ole niitä kokeillut eli en tiedä toimivatko.
Onko jollain muuten kokemusta näistä rasvoista, että toimivatko vai ovatko ns. hyödyttömiä?
 
Raskausarvet on ihan luonnollisia. Pois niitä ei saa, mutta ne vaalenevat kyllä ajan myötä. Joillakin vain on sellainen ihotyyppi, ettei ahkerakaan rasvailu auta. Arpia tulee, jos on tullakseen. Jos oman kropan virheettömyys ja muuttumattomuus on niin tärkeä asia, ettei kestä muutamaa raskausarpea, niin kannattasi käyttää ehkäisyä. Jos lapsen haluaa, niin tietyt tosiasiat täytyy vain hyväksyä.
 

Yhteistyössä