En ikinä, koskaan enää valita vakuutusten hinnoista...

Pix
Moi. Jos muistatte vielä.

Miksi olen ollut poissa...
15. maaliskuuta meille tehtiin asuntomurto. Keskellä päivää. Oltiin kyläilyreissulla ja kun palattiin noin klo 19 kotiin, MITÄÄN ei ollut jäljellä. Kaikki norsua pienemmät tavarat oli viety - tai no, kirjahyllyt, sohvat, sängyt ym oli kyllä paikallaan, mutta kaikki irtain puuttui. Astiat oli rikottu järestään kaikki, ja koko kämppä sotkettu siihen kuntoon, että vasta nyt maanantaina pääsimme muuttamaan takaisin.
Todennäköisesti kuitenkin myyn asunnon, jäi huono fiilis tapahtuneesta vaikka vakuutus korvasi rahallisesti kaiken. Muistoja ei toki voi korvata :/

Ja ei, me ei olla edes rikkaita. Meillä ei ollut mitään erikoista tavaraa. Ovi oli turvalukolla lukittu - sisään oli menty kirveen ja rautakankien avustuksella takaovesta. Ihme että naapuritkaan eivät olleet reagoineet millään tavalla :(

Osa tavaroista on jäljitetty mutta varsinaisia murtautujia ei vielä.
 
jälkiviisas
Niin, vakuutuksen tärkeyden huomaa vasta kun sitä tarvitsee. Ja toisaalta toivoo, ettei sitä ikinä tarvitsisi. Ajatteleppa, jos teillä ei olisi ollut kotivakuutusta...ette olisi saaneet uuden hankintaan mitään euroja mistään. Ja täällä vielä joku kehtaa valittaa, ettei ota kotivakuutusta, koska se on niin "kallis"
 
Pix
Alkuperäinen kirjoittaja jälkiviisas:
Niin, vakuutuksen tärkeyden huomaa vasta kun sitä tarvitsee. Ja toisaalta toivoo, ettei sitä ikinä tarvitsisi. Ajatteleppa, jos teillä ei olisi ollut kotivakuutusta...ette olisi saaneet uuden hankintaan mitään euroja mistään. Ja täällä vielä joku kehtaa valittaa, ettei ota kotivakuutusta, koska se on niin "kallis"
No niinpä. Joskus olen mutissut vakuutusten kalleudesta mutta en tosiaan enää!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pix:
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Alkuperäinen kirjoittaja Pix:
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Öh, oletko sä entinen Bliss?
E
Okei, sitten mä muistan väärin. :)
Mutta sä myit asuntosi ja muutitte lapsen kanssa uuteen, menikö se niin?
Ja se uusi kämppä nyt sitten tyhjennettiin täysin? :/
Niin. Kolme kuukautta ehdittiin asua :|
:(
 

Yhteistyössä