En jaksa enää tuota aina nukkuvaa miestä!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja Iso Aa
  • Ensimmäinen viesti
Iso Aa
Ja nämäkö eivät ole univaikeuksia?
Uskon, että tämän uniongelman seuraukset ovat olleet kohtalaisen ikävät miehelleni.

En tosin väheksy unettomuuden hankaluuttakaan. Olen kärsinyt unettomuudesta itse lasten ollessa pieniä. Se oli rankkaa.
 
Kuka on määritellyt mikä on kenellekin se oikea unirytmi? Jos ihminen nukkuu 19-05 tai 06 niin se on hänen rytminsä. Tiedän montakin ihmistä jotka tekevät niin esim. oma mummoni. on ollut aina sellainen. Eikä se valvominen toisille edes sovi. Jos on vielä perinnöllinen taipumus niin minkäs sille voi. Onhan se tietysti harmillista kun kaikki sosiaalinen elämä usein ajoittuu ilta-aikaan, mutta voi sitä aamullakin tehdä vaikka mitä.
 
Iso Aa
Juuri näin minäkin ajattelin, kun mieheni tapasin. Taisin vielä ääneen pilkata entistä vaimoa, kun ei miehensä rytmiä ymmärtänyt.

Niin vain on 14 vuotta muuttanut minunkin mieleni. Ongelma vaikuttaa niin läpitunkevasti koko elämäämme.
 
Iso Aa
Narsisti...... Ei sentään. Ihan hyvä mies muuten. Sikailee kyllä välillä, mutta niin kai kaikki miehet ;)

Masennusta olen miettinyt. Varsinkin tänä kesänä.
Kiitos muuten, kun jaksatte miettiä eri vaihtoehtoja. Joskus ulkopuolisten ajatukset avaavat uusia näkökulmia.
 

Yhteistyössä