En käy museossa-kysely

Tervehdys!

Olen jatko-opiskelija Lapin yliopistosta. Tutkimuksessani olen kiinnostunut heistä, jotka eivät käy museossa: miksi näin on, ja miltä museo heidän silmissään näyttää. Oheinen linkki vie SurveyMonkeylla laadittuun kyselyyn, joka sisältää myös lisätiedot ja -ohjeet kyselyyn vastaamiseksi. Tutustuthan etusivun esittelyyn ja ohjeistukseen.

Näkemyksesi on minulle tärkeä!
Kyselyyn vastaaminen vie noin 5-10 min.

Kiitos jo etukäteen!
https://www.surveymonkey.de/r/XWQ6PN7
 
vierailija
Tervehdys!

Olen jatko-opiskelija Lapin yliopistosta. Tutkimuksessani olen kiinnostunut heistä, jotka eivät käy museossa: miksi näin on, ja miltä museo heidän silmissään näyttää. Oheinen linkki vie SurveyMonkeylla laadittuun kyselyyn, joka sisältää myös lisätiedot ja -ohjeet kyselyyn vastaamiseksi. Tutustuthan etusivun esittelyyn ja ohjeistukseen.

Näkemyksesi on minulle tärkeä!
Kyselyyn vastaaminen vie noin 5-10 min.

Kiitos jo etukäteen!
https://www.surveymonkey.de/r/XWQ6PN7
En käy museoissa, enkä vastaa kyselyihin miksi en käy museoissa.
 
Hei,

kyselyä on muokattu ja sivun 3 kysymyksen asettelu on nyt selkeämpi. Toivottavasti tätä myöten myös helpompi täyttää. Keskimäärin kokonaan vastattuun kyselyyn kuluu aikaa noin 10 minuuttia, ja mukaan mahtuu enemmänkin vapaaehtoisia, mikäli jollakulla on vielä kiinnostusta osallistua!

- Heidi
 
Tervehdys taas!

Kiitokset jo vastanneille osallistujille!

Kysely on edelleen auki, ja mukaan mahtuu enemmänkin osallistujia.
Vastaaminen on anonyymiä.
Huomaathan, että vastaustasi ei voida ottaa huomioon, mikäli et täytä lomaketta kokonaan.

Perustieto-osuuden jälkeen tulevat varsinaiset tutkimuskysymykset, joihin vastataan omin sanoin. Avoimilla kysymyksillä varmistan vastaajan henkilökohtaisten ajatusten esiin nousemisen.

Mukavaa kevättä kaikille!

- Heidi
 
M42
"ModeraattoritYlläpitäjä
Ohjeita keskustelupalstan käyttäjille!

Asiattomista linkeistä, ketjuista ja kuvista voi laittaa yksityisviestiä moderaattoreille tai linkkiä tähän ketjuun. Rekisteröityneille käyttäjille on myös käytössä 'Raportoi' -nappula.


Ohjeita keskustelijoille:
.
.
.

9. Huom! kaikkiin kyselyihin/tutkimuksiin sekä keräyksiin tulee olla Kaksplus-lehden toimituksen lupa, yhteystiedot toimitukseen löydät myös sivun alareunasta."

@Moderaattorit voisitteko ystävällisesti laittaa viestin kyselyihin, joille on ylläpidon lupa. Silloin ylläpito vahvistaisi kyselyn asiallisuuden. Nyt vähän väliä on mitä ihmeellisempiä aloituksia muka päättötyökyselyistä, joilla yritetään saada palstailijoiden sähköpostiosoitteita erilaisille spämmäyslistoille. Jos ylläpito vaivautuisi luvan kyselylle vahvistamaan, asiallisiin kyselyihin voisi joku kenties vastatakin. Nyt kun mitään vahvistuskäytäntöä ei ole, niin kaikki kyselyt jäävät ilman vastaajia.
 

Yhteistyössä