En pidä vauvamahastani :(

  • Viestiketjun aloittaja ----
  • Ensimmäinen viesti
----
heti alkuun pitää sanoa, että lapsi on rakas ja todella toivottu. silti en pidä muuttuvasta vartalosta. olen aina ollut hoikka ja ns. mallinmitoissa, mutta nyt olen ihan eri kokoa ja mallia. jotenkin häpeän kasvavaa vatsaa. tunnen itseni rumaksi "norsuksi". olenkohan ainoa? nimim. en kehtaa mennä edes rannalle
 
vieras
Yleensä ihmiset ihailevat vauvamahoja...harmi jos et ite tykkää! Toiset kantavat vatsansa ylpeydellä koska ylpeilyn aihe se mielummin on että mullapas on vauva mahassa!
 
2 pientä
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Mäkin oon hoikka ja timmi, mutta musta oli tosi siistiä olla raskaana oleva hoikka ja timmi! B) Vauvamaha nätissä kropassa on ihan parhautta.
Itse ajattelen sen kans näin, tosin mulla on masut ollut aika pieniäkin. Mutta kuitenkin cassy vei jalat mun suusta =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja 2 pientä:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Mäkin oon hoikka ja timmi, mutta musta oli tosi siistiä olla raskaana oleva hoikka ja timmi! B) Vauvamaha nätissä kropassa on ihan parhautta.
Itse ajattelen sen kans näin, tosin mulla on masut ollut aika pieniäkin. Mutta kuitenkin cassy vei jalat mun suusta =)
Mulla sen sijaan oli hillitön pinkeä pallo jo rv20 paikkeilla. Oli melko koomisen näköinen hoikassa varressa. :LOL:

Ap, ole vain onnellinen ettet ole ylipainoinen. Kyllä hoikan vauvamasu on esteettisempi.
 
---
kiitos Cassy :). pitää ajatella positiivisesti. ehkä se on vain "kova paikka" kun aina on ollut tietyn mallinen ja kokoinen ja yhtäkkiä ei olekaan. mies onneksi kehuu mahaa söpöksi ja nätiksi :).
 
airiin
raskaus ei olekaan pysyvä olotila vaan välitila, joka pitää nyt vain kärsiä, että saa sen lapsen, häntähän siinä ootetaan eikä raskaana oloa tai synnytystä. ei sun tartte sitä mahaa palvoakaan.
 

Yhteistyössä