En saa äitienpäivänä kuin kukan ja kortin.

  • Viestiketjun aloittaja "hilla"
  • Ensimmäinen viesti
ai tänä vuonna tää alkaa jo ennen äitienpäivää. yleensä se on äitienpäivä korkeintaan puolessa välissä, kun täällä kirjoitellaan krapulassa makaavista ukoista, huonoista lahjoista, pohjaan palaneesta äitienpäivä lounaasta, siitä mitä on nähty ravintolassa läskikasojen syövän äitien päivänä yms.
 
"Lilli"
Minulle riittää lasten koulussa/päiväkodissa tekemä lahjat, ja miehen lidlistä ostettu tulppaanikimppu. Arkiruokaa tavallista parempi pöytäkattaus ja ruuat kruunaavat päivän.
 
Meillä lapset ovat niin pieniä vielä etten oleta saavan mitään (no joo, kait nuo kaksi vanhempaa osaisivat kortin "piirtää" isänsä avustuksella, mutta ei tuo mies edes muista koko päivää), meillä se sunnuntai kuluu mummuloissa käydessä ja mummeja muistaessa :)
 
hah, kerran olen ruusun saanut, siinä se. Esikoinen on kyllä aina tehnyt mulle kortin :heart: muuta en oikeasti kaipaa. Tyttöjen kanssa käydään yhdessä poimimassa mulle valkovuokkoja, yhdessä teemme kakun ja koristelemme sen. En mä lasten isältä mitään kaipaa/ole koskaan kaivannutkaan.
 
kahvikirahvi
Mää saan korkeintaan lapsen tekemän kortin tarhasta, mutta se on ihan tarpeeksi mulle. Ei äitienpäivä oo mun mielestä mikään erityinen päivä, vaikka toki omaa äitiä ja mummoa haluan muistaa.
 
"tiipii"
*AUTS*, mä en osaa odottaa, että äitienpäivänä pitäisi saada jotain! Musta ne kortit on just kaikkein parhaita, ja nykyään kun kaikki lapset on jo aikasta isoja, niin enempi mua stressaa se, että kyselevät, mitä toivoisin lahjaksi. Sitten kun en keksi mitään, niin ovat tosi murheissaan.. Se äitienpvän aamu on jo niin kiva, kun itse täytyy sinnitellä pedissä, ja lapset+ mies laittaa brunssia pöytään ja keräävät pihalta ekat sinivuokot maljakkoon, ja sitten saan ne kortit ja aamiaisen valmiiksi katettuna, ei kyllä puutu mitään!
 
hmm..
Olikos se viime vuonna äitienpäivänä kun täällä joku veti hirveät kilarit kun mies kehtasi viedä ABC-lle syömään.. näitä aloituksia odotellessa viikon päästä.
 

Yhteistyössä