en tajua!

HEI. olen 2 lapsen äiti ite 22. ja lapset 1v ja 5v. olen tätä palstaa lukenut jo jonkin aikaa, ja ihmettelen teitä naisia... kauheasti aina valitusta kodinhoidosta yms, ja myös tuo naisten pihtailu, joka on mielestäni täysin väärin! :kieh: en tajua kuinka oikeutatte sen jotta viette miehen oikeuden saada seksiä, ja sitten itkettekun mies pettänyt!syy on itsessänne. |O ja myös sitä kun annatte ittenne lihoa muodottomiksi ja ette laittaudu kun mies tulee töistä,,yms, ei ihme jossei miestä haluta.. itse hoidan koidan, pyykit. imuroinnin,lapset. koiran yms ja aina on siistiä kun mies tulee kotia, seksiä meillä harrastetaan joka pvä, ja jos itteä ei sattius huvittaa. toinen tyydytetään muuten,tai siis muilla keinoilla :p ja itseni olen pitänut aina kunnossa,ja kauniina kun mies töistä tulee.. olipahan pakko avautua ja ihmetellä missä vika? ei kumma kun eroja on paljon. ja miehet pettää. kyllä mäkin pettäisin jos joutuisin katselee isoa´,takkutukkaista laiskiaista, yök! :attn: ryhdistäytykää jos haluatte pitää miehenne ja oman mielenne hyvinä =)
 
Joo, siis Dr.Philissä oli kerran tällasia ap:t tyylisiä naisia vieraina, heti tuli mieleen... Mies ku tulee töistä niin siltä riisutaan kengät jalasta, talutetaan nojatuoliin ja ojennetaan drinksu käteen. Nii ja tietenki parhaat päällä ja pakkelit naamassa.

Kuinkahan moni mies tekee näin ku kotiäiti on hoitanu oman työnsä ja tehny esim. viikkosiivouksen..
 
Sellanen mies joka oikeesti rakastaa ja välittää niin hyväksyy kyllä naisen selaisena kuin on.On myös huonoja päiviä, jolloin puoliso voi olla vähän ärsyttävä jne. Mie sen ymmärrän mut hitto musta tuntuu että kirjoittajalla on ollu pahasti ongelmia kotona ja mies vaatii että pitää olla hyvä kuntoinen jne.Tai sit,että kirjoittaja ei itse ymmärrä sitä asiaa,että ole hyvä ihminen oma itsesi elä lannistu kyseiseen!
Voin esim ottaa esimerkiksi sen että aamuisin kun herätään,ukko valittaa mun hengitystä huonon hajuiseksi mut en mä siitä pahemmin inahda vaan pistän vastaan,kyllähän senkin henki haisoo! :LOL: Ja toinen on että saatan olla päivät pitkät ihme ryysyis kotona ja siilti ukolla nousoo muna pystyy! Huh huh :LOL:
 
:LOL: :LOL: :LOL: joo ne ei kumpikaan veikkauksistasi, se on vain oma tapani osoittaa rakkautta ja kunnioitusta, ja kylläpä tuo ukko kultakin joka pvä kaikkea kivaa keksii =) aamulla tuskin kukaan on prinsessa, ruusun hajusilla henkäyksillään :LOL: :LOL: :LOL: mieskin aina nauraa kun melki kaik äidit ylipainoisia kotihiiren näköisiä joo hyi! emme kumpikaan siedätä ylipainoa tai rähjäisyyttä!kun kerran voi pitää itsestään huoltakin! eikä sitä kenenkä miehen tai naisen tarvikkaan sietää! :kieh:
 
Ja pomon kannattas muistaa sekin, et ku oot 16v pentuna ollu ekan kerran raskaana, niin sulla tuo aineenvaihduntakin on vähä toista luokkaa kuin heillä, jotka saa lapsen kolmi-/nelikymppisenä. Ja toisilla tulee painoa älyttömästi raskauksista vaikkei syö todellakaan kahden edestä. Ja toisilla taasen se paino ei millään lähde tippumaan vaikka kuinka yrittäis. Et kannattais kasvaa aikuiseksi ees hitusen ja muistaa, ettei elämä ole niin mustavalkoista =)

Ja "se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa". Empä sanoisi noinkaan. Itse olen täysin normaalipainoinen ja mieheni on erittäin onnellinen ja miltei joka hetki näyttää kuinka paljon hälle merkitsen. Mun ei tarvitse olla tälläytyneenä, koska olen luonnollisen kaunis ja täten en pakkelikerrosta tarvitse. Siltikin olen sen verran elämäni aikana kypsynyt, ettei maailmankuvani ole noin mustavalkoisen naiivi kuten sinulla ap =)
 
pakko kommentoida tähän väliin, itselle tulee tuosta teidän kaunis vakuuttelusta, jotenkin sellanen olo, että asia ei niin ole, ja menen sen verran pomon puolelle että eihän hän sanonut että mies ei häntä halua |O kun kerran peitot joka pvä heiluu, niin kyllä varmasti haluaa myös :saint: tosiaan mun mielestä on aika hienoa kuinka pomo on omistautunut perheellensä :heart: :heart: aikuisiahan täs kaikki ollaan joten siistitään suut, kaikille onnea elämään..p.s. tämähän muutenkin oli vähän sen olonen aihe, jot riitaa täs varmaan yritettiin hakea, joka myös onnistui :attn: :attn: :hug:
 
Teilatkaa, mutta mun mielestä pomon kirjoituksessa on vähän perää. Pienen ikänsä tai provoiluhalunsa takia esittää sen vaan vähän kyseenalaisessa muodossa. Mun mielestä itsestä huolehtiminen on tärkeä osa meidänkin parisuhdetta ja on tapa osoittaa että välittää toisesta ja arvostaa itseään ja perhettään. Mutta, maailma ei todellakaan ole ap näin mustavalkoinen. Huomaat sen joskus ehkä kun ikää karttuu. Meitä mahtuu niiiin moneen junaan ja me kaikki ei olla samanlaisia. Toisilla on erilaiset tavat osoittaa rakkauttaan ja arvostusta perheelleen. Sun tapas ei ole ainoa oikea. Ja eniten mua ihmetyttää tuossa sun kirjoituksessa sen yksipuolisuus, miksi tämä on osoitettu vain naisille? Jos oikeasti pokkuroit miehesi edessä niin kuin annat ymmärtää, etkä odota samaa mieheltäsi niin yöks! Jos mies käyttäytyisi mua kohtaan tolla tavalla olisin häipynyt jo ajat sitten! Kuvottavaa, kyllä ihmisen täytyy mun mielestä itseään arvostaa sen verran ettei alennu moiseen. Toivottavasti teillä tulee tätä siis myös miehen puolelta. Jos ei tule, totean vaan että olette siinä sitten erilaisia kuin me ja toimii varmaan teillä. Meillä ei toimisi. Ei siitä sen enempää kuin onnea valitsemallenne tielle ja sitä samaa kaikille jotka tekevät toisin!
 
Sanotaampas niin, että 40-vuotinen elämäni on minua kasvattanut. Ja antanut asioihin monta näkövinkkeliä. Meidän perheemme arvoista tärkeimmät eivät ole ulkoisia, siis miltä jokin näyttää, ihminen tai koti. Onni tulee jostain ihan muusta. Tärkeintä on se, että voi olla ihan oma itsensä, ja että toinen arvostaa sinua juuri sellaisena kuin olet. Meillä toinen tietää jo puolesta sanasta mitä toinen tarkoittaa, arkeen kuuluu paljon naurua, joskus jossain tilanteessa pelkkä vilkaisu toiseen saa toisen nauramaan. Ja lasten koti on meidän onnessamme.

Ja sitten se seksi, elämän aikana on jaksoja, jolloin seksiä on päivittäin, on jaksoja jolloin on pidempiä taukoja syystä tai toisesta. Seksiäkin tärkeämpää on läheisyys, ja sen ymmärtäminen, että miksi seksiä ei ole. Esim. masentunut puoliso ei halua, enkä minä halua puolisoni kuormaa kasvattaa vaan tukea häntä siinä tilanteessa parhaan kykyni mukaan.

Niin ja minä en muuten meikkaa edes töihin. Pidän hiukset siisteinä, käyn siis usein kampaajalla, ripset on kestovärjätty, käytän päivittäin ihon hoitotuotteita. Ja pukeudun ammattini edellyttämällä tavalla. Meikkaan siis poikkeustilanteissa, minulla ei yksinkertaisesti arjen pyörityksessä ole meikeille aikaa, enkä pidä sitä mitenkään tarpeellisenakaan. Pikemminkin oma herkkä ihoni saattaa reagoida niihin meikkeihin, jos niitä säännöllisesti käytän. Eikä meikit tee minusta yhtää uskottavampaa tai anna minulle lisää itse luottamusta. Luulempa, että omassa ammatissani niistä meikeistä voisi olla jopa haittaa, eli ne saattaisivat jopa vähentää uskottavuuttani.

Niin ja me molemmat olemme töissä, kodinhoito ja lapset ovat meidän molempien vastuulla. Minä kannan kotiin isomman palkkapussin ja teen vastuullista työtä, minun tehtäväni ei todellakaan ole yksin työpäivän jälkeen tehdä vielä toista työpäivää.

Mutta hyvä jos olette onnellisia noin, me olemme onnellisia omassa elämässämme, ja tärkeimmät arvot ovat perhe ja koti, toisten kuunteleminen ja elämästä nauttiminen - eli tehdään niitä asioita joista tykätään.
 
Toi on muuten hyvin sanottu tuosta seksiasiasta poikia3. 22 vuotiaan on aika helppo rehvastella että meillä harrastetaan seksiä joka päivä. Sulla ei ap ole hajuakaan, mitä elämä tuo tullessaan kun ikää karttuu ja erilaisia jaksoja tulee eteen elämässä. Olet ehkä kokeneempi kuin monet ikäisesi, mutta kannattaa kuitenkin muistaa millaisessa porukassa neuvojasi jaat. Ootko oikeasti siinä asemassa, että voisit neuvoa vaikkapa itseäsi yli kaksi kertaa enemmän elämää nähnyttä?

Sanotaan näin, että palataa asiaan 22 vuoden kuluttua ja katsotaan mitä mieltä olet asioista silloin. ;) Niinkuin aiemmin sanoin, olen joissain asioissa samaa mieltä kanssasi, mutta kun ikää kertyy saat vastauksen tuohon otsikkoosi, eli ymmärrät miksi kaikki eivät ole samanlaisia.

Poikia3: Mun mielestä itsestä huolehtiminen ei ole ainoastaan pinnallinen, ulkoinen asia, vaan vaikuttaa huomattavasti siihen miten voin psyykkisesti. Hyväkuntoisena jaksan tehdä työni kotona paremmin, olen parempituulisempi ja koko perheellä on parempi olla. Luulisin että ap:kin ajaa takaa jotain vastaavaa, mutta vähän huonolla ulosannilla. Mieheni huolehtii myös itsestään ja osa parisuhteemme hyvinvointia on myös yhdessä harrastaminen. Hän tekee työnsä ja tuo elannon perheelle ja arvostan sitä. Puolestani pidän huolta itsestäni, että jaksan tehdä oman osuuteni ja osoittaa sillä arvostusta perheelleni. Näin meillä, mutta onhan näitä muitakin tapoja.
 
kuten jo mainitsin, niin mies tekee kaikkea kivaa minulle, on myös apuna lapsien ka, esim kun käyn lenkil yms, mutta päävastuu on minulla, ja niin haluankin, koska olen niin kova päällepäsmäri, että vaikka mies tekee niin pitää katsoa peräs menikö kaikki oikein :D :D |O esitin asian ehkä väärin alussa, tai vääräs muodos, :kieh: toki en tajua miehiä jotka ei tee mitn perheensä hyväksi. tai kuppaa aina harrastuksissa yms, mutta yritinkin herättää naisis keskustelua =) ja hyvinhän se onnistu :ashamed: niin ja tuohon viellä jotta voimpa väittää että minulla on enemmän elämänkokemusta kun monilla vaikkapa 30v. ei tietenkään kaikis asioissa, mutta ainakin olen joutunut monesti miettii elämän tarkoitusta.lähtemään kotoa mukulana yms..ja etsimään itseäni kuka todella olen. se on aikas vaikea kysymys kaikille. kuinka itse vastaisit kysymykseen kuka todella olet?(en tarkoita esim olen malla 25v plää plää) vaan ihan kunnolla, naiset saisi pitää itsestään huolta painosta,tukasta, hygieeniasta yms jo oman ittensä takia, ompahan itelläkin ainakin tosi mahtava mieli kun esim on treenannu, kun sai sen energian itsestään irti ja voi olla ylpeä itsestänsä. anteeksi kaikille jotka loukkaantuu mielipiteistäni :x ;)
 
Mä en ainakaan loukkaantunu, koska ap:n jutut on vaa mu mielestä lähinnä huvittavia =) Jos tulee sen 22 vuoden jälkeen selittämään, että seksiä on joka pvä ja toista palvellaan päivittäin ni mikäs siinä, sit se varmaan toimii teillä :heart: Mut mielestäni vaan on aika jäävi sanomaan ja haukkumaan muita sen suhteen, et jos on ylipainoinen. Tuossa iässä kun sen painon saa lasten jälkeen suht hyvin poiskin. Ja toki vanhempanakin saa, muttei enää niin helposti 25v-30v iän jälkeen. Ja kun se ei aina ole itsestä kiinni, jotkut eivät vain laihdu, tekivätpä mitä tahansa.

Itse en ole ylipainoinen, mutta jos tuolla tavalla aletaan haukkua heitä, jotka tätä voivat lukea ja ovatkin ylipainoisia eikä esim. mies arvosta yhtään niin tulen kyllä väliin. Se on tarpeetonta ja tuo mielipahaa heille, joilla paino todella on ongelma.

Ja jokainen voi iha huoletta ajatella, et oon ylipainoinen, ruma sekä muuta kamalaa :D Se ei mua liikuta. Itse tiedän millainen olen ja olen erittäin tyytyväinen, ehkä osaksi myös siksi, että olen kuullut niin paljon kehuja.

Mutta silti.. Jos omaan elämään tuo tyyli käy, niin mikäs siinä. Ja toki meilläkin on erilaisia arjen piristyskeinoja käytettävissä, muttei se tarkoita toisen palvelemista ja sitä, ettei hyväksy itseään sellaisena kuin on. Jos tästä lihonkin, niin en aio siitä stressiä ottaa. Sitten teen kaikkeni, että laihdun sen verran, et ITSE tunnen oloni hyväksi. Mies ajatelkoot mitä haluaa. Toki pidän itsestäni huolta, enkä haise pahalle tai muutakaan oksettavaa. Mutta joku raja sentään. Itse teen itseni onnelliseksi, ei toisen palveleminen sitä saa aikaan.

Ja sen suhteen olenkin samaa mieltä, että se on toisen kunnioittamistakin, et pitää itsestään huolta. Mut se ei mulle silti tarkoita päivittäistä laittautumista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pomo86:
niin ja tuohon viellä jotta voimpa väittää että minulla on enemmän elämänkokemusta kun monilla vaikkapa 30v. ei tietenkään kaikis asioissa, mutta ainakin olen joutunut monesti miettii elämän tarkoitusta.lähtemään kotoa mukulana yms..ja etsimään itseäni kuka todella olen. se on aikas vaikea kysymys kaikille. kuinka itse vastaisit kysymykseen kuka todella olet?(en tarkoita esim olen malla 25v plää plää)
:LOL: Tää kyllä selvensi asiaa huomattavasti. Sä oot oikeesti liian nuori tai kokematon tähän keskusteluun.

Ja tuo pariskuntien pettämisongelma johon tuot "ratkaisun" ekassa viestissäsi ei todellakaan oo noin yksoikoinen. Sulla on kuule tosi mustavalkoinen maailmankuva niinku kaikki on täällä sulle sanoneet. Pettäminen harvoin johtuu puolison viehättävyydestä vaan pikemminkin pettäjän itsetunto-ongelmista tai muista kriiseistä. Kyllä niitä huippumallejakin petetään, ihan yhtälailla kuin kaikkia muitakin. Kampa ja hammasharja (tai kirurginveitsi) ei ihan riitä sitä ratkaisemaan.

You'll see. :D Kuten aiemmin sanoin, palataan asiaan 22 vuoden kuluttua. :wave:

 
:kieh: tuota noin, mitä tähän ny sanoisi,. pettämiseen niin aika moni mies on pettänyt puolisoansa esim siksi jos seksuaaliset tarpeet on erillaiset, tai se ihana kaunis vaimo ei enää parin uoden päästä olekkaan niin ihana ja kaunis. tai se että me naiset pidetään miehiämme itsestään selvyytenä , niin sitä ruvetaan etsimään sitä "parempaa" en nyt väitä että kaikki on samanlaisia :attn: ja minulle on aivan se ja sama esim mitä sinä pixie ajattelet, meinaan nuo sinun kirjoitukset ei niin kovin fiksuja myöskään ole, :kieh: enkä ala siitä kinaamaan, tai siis omista mielipiteistäni, tosi hyvä kyllä jotta keskustelua on saatu kehiin, B) mutta vetäkää syvään henkeä, ennen kuin tuutte kirjoittaa näitä tosi aikuismaisia kommenttejanne :LOL: :LOL: :saint:
 
ai niin miracle! ei voinu muuta kun nauraa sinun kommentille että olet niin kuullut kehuja :LOL: tuo sitä huonoa omaatuntoa vasta onkin! :LOL: :LOL: :LOL: jos kerran ite olet tyytyväinen, niin mihkä tarttet muitten kehuja? eikös sitä sanota jotta kauneus on katsojan silmissä,, jonkun mielestä voit olla kaunis, toisen mielestä taas et |O ja olet koko ajan tuota ulkonäköäsi hehkuttanut niin asia taitaa olla toisin, sanoit että miehes kiihottuu vaikka sinulla olisi pussi päässä..ei siinä sitten kovin kummoinen sinun tartte olla :LOL: :LOL: :LOL: mutt ajatka vain ihan rauhassa itsellesi todistelua ulkonäöstäsi :LOL: :LOL: :LOL: B)
 

Yhteistyössä