en tiä muistatteko kun olen kertonut siskostani joka ei vieläkään ole synnyttänyt la oli joulukuussa

  • Viestiketjun aloittaja sisko
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Tuohon laskettuun aikaan kommentoisin sen verran, että mulla on kaikissa kolmessa raskaudessa ultrassa siirretty LA:a kolme viikkoa eteenpäin. Syynä on ilmeisestikin se, että mulla on epätavallisen pitkä kierto ja ovuloin kierron lopussa tai jotain sellaista. Siitä johtuu, että jos menkoista laskee, niin menee LA aina pieleen. Mutta se ultrahan on jo 20 viikoilla, eli kyllä se olisi tämä raskaana oleva sen siirron tietää jo hyvissä ajoin.
 
vieras
uskon kyllä edelleenkin, että tähän ei saada loppuratkaisua ollenkaan. Muutaman päivän kummastellaan ja ihmetellään vielä tätä täällä ja sitten mielenkiinto lakkaa
 
Provoilija
Täällä joku hykertelee innoissaan: jee mun provo on jo 14 sivua pitkä ja kaikki oikeesti ottaa tosissaan ja epäilee "siskon" mielenterveyttä. :LOL:

Näen kyllä selvästi, että tämä on provo. Harrastan sitä itsekin joskus huvikseni ja tunnistan samat piirteet ja ajatuksenjuoksun. :whistle:
 
jos tää on totta, on mahdollista että vauva ei ole terve, ja he tietävät sen,siksi ei ole halunnut ultrakuvia eikä pakkausta eikä puhua asiasta.itse olen synnyttänyt trisomia 18 vauvan tasan 43vk. syndroomaan kuuluu pienikokoisuus ja paljon lapsivettä, joten minullakin käynnistystä vetkuteltiin sen takia kun eivät uskoneet että tiedän koska lapsi on saanut alkunsa, meidän vauvasta ei huomattu mitään ultrissa ei edes 4d ultrassa, tosin vauvalla ei ollut esim. kitahalkiota joka on tyypillinen trisomia 18:lle, kromosomihäiriöitä on tosin paljon muitakin ja tyypillistä niille on että jos ei mene kesken, synnytys ei käynnisty ja jos vika tiedetään, annetaan syntyä, mutta hoideta ei, joten joutuu asennoitumaan valmiiksi menettämään vauvan synnytyksessä, joten jos on kyse siitä, voimia vaan siskollesi, ehkä haluaa olla omassa rauhassa.
 
kysymys maahiselle
Alkuperäinen kirjoittaja maahinen:
jos tää on totta, on mahdollista että vauva ei ole terve, ja he tietävät sen,siksi ei ole halunnut ultrakuvia eikä pakkausta eikä puhua asiasta.itse olen synnyttänyt trisomia 18 vauvan tasan 43vk. syndroomaan kuuluu pienikokoisuus ja paljon lapsivettä, joten minullakin käynnistystä vetkuteltiin sen takia kun eivät uskoneet että tiedän koska lapsi on saanut alkunsa, meidän vauvasta ei huomattu mitään ultrissa ei edes 4d ultrassa, tosin vauvalla ei ollut esim. kitahalkiota joka on tyypillinen trisomia 18:lle, kromosomihäiriöitä on tosin paljon muitakin ja tyypillistä niille on että jos ei mene kesken, synnytys ei käynnisty ja jos vika tiedetään, annetaan syntyä, mutta hoideta ei, joten joutuu asennoitumaan valmiiksi menettämään vauvan synnytyksessä, joten jos on kyse siitä, voimia vaan siskollesi, ehkä haluaa olla omassa rauhassa.
saako kysyä minkä ikäinen tämä vauva on nyt??
 
vauva eli letkuissa 2vrk:tta, sitten oli irroitettava, kun ei mitään parantavaa hoitoa ole ja konehoidossa pitäminen on vauvan kiduttamista, jotkut selviävät omillaankin muutaman kuukauden mutta vauvan on pystyttävä hengittämään itse, leikkauksia ei tehdä, koska eivät selviä niistä, meidän tytöllä oli monia sisäelin epämuodostumia jotka koituivat hänen kohtalokseen
 
Alkuperäinen kirjoittaja maahinen:
jos tää on totta, on mahdollista että vauva ei ole terve, ja he tietävät sen,siksi ei ole halunnut ultrakuvia eikä pakkausta eikä puhua asiasta.itse olen synnyttänyt trisomia 18 vauvan tasan 43vk. syndroomaan kuuluu pienikokoisuus ja paljon lapsivettä, joten minullakin käynnistystä vetkuteltiin sen takia kun eivät uskoneet että tiedän koska lapsi on saanut alkunsa, meidän vauvasta ei huomattu mitään ultrissa ei edes 4d ultrassa, tosin vauvalla ei ollut esim. kitahalkiota joka on tyypillinen trisomia 18:lle, kromosomihäiriöitä on tosin paljon muitakin ja tyypillistä niille on että jos ei mene kesken, synnytys ei käynnisty ja jos vika tiedetään, annetaan syntyä, mutta hoideta ei, joten joutuu asennoitumaan valmiiksi menettämään vauvan synnytyksessä, joten jos on kyse siitä, voimia vaan siskollesi, ehkä haluaa olla omassa rauhassa.


:hug: :hug: paljon voimia teille, olette kokeneet kovinta, mitä äiti voi joutua koskaan kokemaan!! :'( :hug:
 
vieras
nostan!!!
Eniten kiinnostaa tietää tämän siskon asenne raskauteen. Oliko innoissaan kertomasta tästä? Onko kertonut neuvola kuulumisia?Näyttänyt neuvolakorttia ja ultrakuvia?
 
sisko
Alkuperäinen kirjoittaja ???:
Alkuperäinen kirjoittaja sisko:
Alkuperäinen kirjoittaja tinni:
jos kertonut maalis/huhti vaihteessa laskettu aika joulukuussa tai tammikuun alku... itse lopetin aikoinaan maaliskuun puolivälissä pillerit ja heti tärppäs jolloin la olis ollu 18.12....
en tosiaan muista mutta meillä oli ne juhlat maaliskuun lopussa ja mun mielestä ei menny kun 2-3 viikkoo kun sisko laitto viestin raskaudesta. mutta millä viikoilla sillon on ollut ihan just testin tehnyt vai 5 --> tai yli viikolla tätäkään en tiedä.eikä sillon tajunnut paljoo kysellä sillä olin niin onnellinen siskon puolesta
ja missä vaiheessa ovat ehtineet hommailla kun toinen melkein asuu työpaikallaan.

ei ole sisko soittanut ja kertonut kuulumisia. tai sitten se odottaa että me soitetaan
Se ei siis ilmoittanut sielä ristiäisissä niinku jossain viestissä kerroit?
ei ristiäisissä kertonut ( en kai niin ole kirjoittanut??) vaan 2-3 viikkoa niiden jälkeen.
 
sisko
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oliko siskosi innoissaan raskaudesta? Tiedätkö onko ostanut mitään vauvalle? Saanut äippäpakkausta tai luulisi innoissaan kertovan neuvola kuulumisia.Oletteko hyvissä väleissä? Miten on ultra.kuvat?onko niitä esitellyt. Onko yleensä mitään kertonut raskaudestaan?
olen läheisissä väleissä (tai ainakin olin) oli raskaudesta innoissaan. luulen että heti kun on plussannut on kertonut koko suvulle.
äitiyspakkausta ei halunnut.mutta on saanut minulta ja muilta sukulaisilta paljon kaikkea ( tai siis kaikki tärkeämmät) mutta on kyllä kertonut muutamaan kertaan olleensa shoppailemassa ja kertonut just ostavansa tutteja,vaippoja,rasvoja ym olen käynyt siellä ja vauva kamaa siellä on paljon. asuvat ahtaassa kaksiossa ja sitä tavaraa pursuaa joka suunnasta. toisin kaappitilaa ei ole ja kaappi ei siihen asuntoon mahdu eli ne on sit vähän joka paikassa.ultra kuvia ei sanojensa mukaan edes halunnut. ja neuvolakuulumisia ei juurikaan kertonut.
eikä raskaudestakaan muuta kuin että on raskaana,välillä sanonut että huomenna,ylihuomenna on taas neuvola,vauva on pieni,luultavasti tyttö, ja potkuista sanonut että mahassa kamala ralli. muuten ei juurikaan mitään =(
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä