En tiedä mitä teen!

  • Viestiketjun aloittaja Voi ei
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="kokkeli";28151521]Oisko näin helppoa tienata ylimääräistä rahaa, vähän heittää skeidaa lasten hädästä ni saa rahaa. Mulle kanssa rahaa, laittakaa mullekin!!! Kyllä pikkasen utopistiselta kuulostaa jos kaapeista ei MITÄÄN ruokaa enää löydy..kuka ajaa itsensä tuollaiseen tilanteeseen.(No onneks palstamammat auttaa..)Päivän paras vitsi. Onnea vaan ap:lle onnistuneesta vedätyksestä.[/QUOTE]

Ei tuo nyt utopistista ole. Mulla on jatkuvasti tilanne, että kaapissa ei ole mitään ruokaa. Köyhjä en tosin ole, että sitten on rahaa millä ostaa sitä ruokaa, mutta tuo, että ei ole varastot täynnä ruokaa johtuu ihan vain huonosta suunnitellusta. Mä olen sellainen ihminen, joka ei kauheena jaksa suunnitella ja varautua, joo tiedän kyllä että kannattais, mutta kun en vaan saa aikaseksi. Silloin joskus kun ostan pakasteen ja kuivakaapit täyteen ni sit mä ajan mittaan käytän ne loppuun ja kohta on taas kaapit tyhjät.
 
Ketjussa ei muuten mainittu, mutta esimerkiksi verta luovuttaessa saa ilmaista mehua ja voileipää. Myöskin netistä voi katella kauppojen avajaisia tai lumiriehoja, joissa vois olla vaikka makkaraa tarjolla. Tämä siis jos asuu kaupunkialueella.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja taivaanrantaheinä;28153218:
Sun kannattaa aloittaja hankkia luottokortti, niin ei tule tuollaisia tilanteita. Yleensäkin tällaiset aloitukset herättää hieman epäilyjä juuri senkin takia että useimmilla ihmisillä on yleensä luottokortti.
Ai, mun kaveripiirissä ei ole ketään kellä olis luottokortti :eek:
 
-.-
Alkuperäinen kirjoittaja taivaanrantaheinä;28153218:
Sun kannattaa aloittaja hankkia luottokortti, niin ei tule tuollaisia tilanteita. Yleensäkin tällaiset aloitukset herättää hieman epäilyjä juuri senkin takia että useimmilla ihmisillä on yleensä luottokortti.
Työttömillähän niitä luottokortteja just yleensä on, kun niitähän myönnetään tulottomille. Ja toinen juttu on se, etten ikipäivänä neuvois pienituloista, rahavaikeuksissa olevaa hommaamaan luottokorttia! Kas kun et juntti ehdottanut pikavippiä.

Ja yleensä, kun tullaan tilanteeseen, ettei ole enää euroakaan käytettävänä, on se edeltänyt ne päivät, kun ne kaapit on syöty jo tyhjäks. Eiköhän ap ole itsekin keksinyt jo kurkata siihen omaan ruokakaappiinsa.

Ja viel yks juttu, pulloja on aika vaikee talvella kerätä, olettaisin. Ei toki mahdotonta, mut hei haloo.
 

Yhteistyössä