En tiiä, mitäs te ootte mieltä?

Joko se kannattais tuo joulutähti irrottaa pois tuosta ikkunasta roikkumasta? Eihän jouluunkaan oo enää ku viitisen kuukautta... Mie en oo sitä saanu pois siitä syystä, että sain sen joulun aikoihin hirtettyä rautalangalla niin hyvin tuonne kiinni, että tarttis jotku pihit että saisin sen irti :whistle:
 
no mitä sitä nyt enään pois ottaan, pianhan se joulu on jo kuitenkin. Sitten taas hikoilet, kun yrität sitä sinne hirttää roikkuun. Jos ei tähän päivään ole niin paljoo sinua häirinnyt niin antipa olla vaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja väinötär:
no mitä sitä nyt enään pois ottaan, pianhan se joulu on jo kuitenkin. Sitten taas hikoilet, kun yrität sitä sinne hirttää roikkuun. Jos ei tähän päivään ole niin paljoo sinua häirinnyt niin antipa olla vaan.

Ei se kyllä oo häirinny mua, mutta jotkut vieraat on kyllä huomautelleet, törkeitä :snotty:
:kieh:
 
Pika posti
Alkuperäinen kirjoittaja RokkiMakkara:
Alkuperäinen kirjoittaja väinötär:
no mitä sitä nyt enään pois ottaan, pianhan se joulu on jo kuitenkin. Sitten taas hikoilet, kun yrität sitä sinne hirttää roikkuun. Jos ei tähän päivään ole niin paljoo sinua häirinnyt niin antipa olla vaan.

Ei se kyllä oo häirinny mua, mutta jotkut vieraat on kyllä huomautelleet, törkeitä :snotty:
:kieh:
Hyi olkoon onpas törkeitä vieraita!! No ei niistä kannata välittää ja voihan sitä sanoo et joulukoristelut alotetaan jokavuosi aikaisemmin Hmm... esim. joulukuun 26pv..
 
Alkuperäinen kirjoittaja väinötär:
mitäs niitä enään pesee, pian alkaa syyssateet ja nehän kyllä pahimmat mömmöt pois huuhtoo..
Kiitos... :saint:

Jo helpotti oloa...

Tosin anoppi on vaan sanonut pesevänsä, jos en itse "ehdi" ( =viitsi) , enkä tietenkään voi hänelle sitä ILOA antaa, että kaikille kertoo kuinka pesi poikansa perheen ikkunatkin... :whistle:
 
Ei pukkaa stressiä
Minä sain otettua pois joulupoppanan (punainen, kultalangoilla) juhannuksen jälkeen, mutta osa talvitakeista ja pipoista on edelleen eteisessä (muka piilossa kevyempien vaatteitten takana). Ennen joulua saatu joulutähti (kukka) rehottaa niin komeasti, etten koskaan ennen ole moista nähnyt! Säilyyköhän se jouluun saakka...? Mitäpä noissa kiirehtimään, hätäilemällä tulee vain kusipäisiä kakaroita, kuten sanonta kuuluu.
 
Ei kannata ottaa pois... meilläki on ton eteisen oven yläpuolella sellanen mis toivotetaan hyvää joulua. on ollu siinä jo useamman vuoden ku koskaan ei muisteta ottaa sitä pois.. silloin sen vaan huomaa ku tulee ulkoa sisälle ja sattuu kattoon ylöspäin... :LOL:
 

Yhteistyössä