En tykkää Minttu Mustakalliosta, en Olga Temosesta, en Martina A:sta, Supermarjosta, BB-Janicasta...

  • Viestiketjun aloittaja Vali vali vali
  • Ensimmäinen viesti
Vali vali vali
Minulla on varmaan jokin sairaus kun kaikki nuo niin vastenmielisiltä tuntuvat. Niin, ja Vappu Pimiä. Voi minua. Katri Helenakaan ei nappaa.. Taidan olla harvinaisen negatiivinen ihminen!!
 
"V ieras"
Mua tökkii Mustakalliossa ne hiukset. Silti katsoin äsken Klikkaa mua koska hän on hyvä näyttelijä.

Sonja Lumme on ärsyttävä suuren suunsa kanssa. Marita Taavitsainen vetää överiksi pirteytensä puolesta. Ja voi kiesus, Susanna Indren, kääk!

Kaikilla varmaan on omat inhokkinsa.
 
yääk
Mul on sama sairaus. Olga Temonen on jotenkin niin teenäinen ja Supermarjo... en löydä ees sanoja... niin täynnä itteensä... "ei ole Suomessa montaa perhettä joka viettää näin paljon aikaa lasten kanssa" juu ja äidillä aina tietokone ja känny kädessä HUOH
 
"Joku"
Alkuperäinen kirjoittaja yääk;29667414:
Mul on sama sairaus. Olga Temonen on jotenkin niin teenäinen ja Supermarjo... en löydä ees sanoja... niin täynnä itteensä... "ei ole Suomessa montaa perhettä joka viettää näin paljon aikaa lasten kanssa" juu ja äidillä aina tietokone ja känny kädessä HUOH
Juu ja tuotteistaa jälkikasvunsa, lapsiparat!
 
hmmmm
kuka on minttu mustakallio?
olga taitaa olla sellainen nainen maalta joka puhisee maalla asumisen puolesta? paljonollut lehdissä.
Mitä muuta tekee tai mistä tullut julkkikseksi?
Martina A taitaa viitata siihen viidakkonaiseen, joka oli kaunein nainen siinä viidakko-ohjelmassa. Kaunis, joten ehkä herättää kateutta.
Supermarjo taitaa olla joku nainen josta tehty ohjelma kun on niin hyvä ja aikaansaava.

BB -janica on varmaankin joku nainen bb ohjelmasta jota en ole koskaan katsonut.

Miksi pintajulkkiksista pitäisi tykätä?
 
asdasdas
kuka on minttu mustakallio?
olga taitaa olla sellainen nainen maalta joka puhisee maalla asumisen puolesta? paljonollut lehdissä.
Mitä muuta tekee tai mistä tullut julkkikseksi?
Martina A taitaa viitata siihen viidakkonaiseen, joka oli kaunein nainen siinä viidakko-ohjelmassa. Kaunis, joten ehkä herättää kateutta.
Supermarjo taitaa olla joku nainen josta tehty ohjelma kun on niin hyvä ja aikaansaava.

BB -janica on varmaankin joku nainen bb ohjelmasta jota en ole koskaan katsonut.

Miksi pintajulkkiksista pitäisi tykätä?
Olga on salkkareiden Noora... Mut sanohan sinäkin, että onko neljä lasta muka jo suurperhe?
 
Mua ärsyttää edellä mainittujen lisäksi Raakel Lignell, jonka pitää avautua joka ummetuksesta ja vaihdevuosista joka lehdelle ja se toinen tosi-tv Susanna, se Jani Sievisen entinen vaimo joka on vaan hullu ja riitelee kaikkien kanssa
 
WearNaked
kuka on minttu mustakallio?
olga taitaa olla sellainen nainen maalta joka puhisee maalla asumisen puolesta? paljonollut lehdissä.
Mitä muuta tekee tai mistä tullut julkkikseksi?
Martina A taitaa viitata siihen viidakkonaiseen, joka oli kaunein nainen siinä viidakko-ohjelmassa. Kaunis, joten ehkä herättää kateutta.
Supermarjo taitaa olla joku nainen josta tehty ohjelma kun on niin hyvä ja aikaansaava.

BB -janica on varmaankin joku nainen bb ohjelmasta jota en ole koskaan katsonut.

Miksi pintajulkkiksista pitäisi tykätä?
Martinako kaunis? :D :D :D Silikonihuulet ja hevosen naama. Siinä sulle kauneutta?
 
Ken guru
Huonona päivänä kaikki täällä mainituista on vähän :|. Samoin Radio Novan juontaja Ile Jokinen ärsyttää. Kuulostaa sellaiselta löysältä buldogposkiselta kun puhuu.
 
Ken guru
[QUOTE="Olga";29669054]Se joka usein iltapäivisin tai iltaisin juontaa ja joka on ollut bb:ssä juontajana. Nimeä en muista.[/QUOTE]

Vappu Pimiä.

Se ärsyttää mua sen vuoksi, että on tosi kylmä. Tekee siis mitä vaan ihmisten kustannuksella, yrittäen samalla näyttää empaattiselta ulospäin. Hrrrr mikä tyyppi.
 
Katsoin eilen sitä Supermarjon uutta ohjelmaa. Mua ärsytti ne kohdat missä yksin selitti tilannetta ja puhui jotenkin oudosti, huh loppuakohden oli pakko laittaa ääni aina pois niissä kohdissa.

Mintusta, Olgasta ja Marttiinasta pidän :)
 
Ken guru
Katsoin eilen sitä Supermarjon uutta ohjelmaa. Mua ärsytti ne kohdat missä yksin selitti tilannetta ja puhui jotenkin oudosti, huh loppuakohden oli pakko laittaa ääni aina pois niissä kohdissa.

Mintusta, Olgasta ja Marttiinasta pidän :)
Mä tykkäsin Klikkaa mua sarjassa Mintusta. Siihen sopi, mutta ei nyt oikein suomalaisen kirjakaupan mainoksiin ja "joka tuuttiin". Marttiinaakaan "vastaan" mulla ei ole mitään. Hän siis ei ärsytä mihinkään suuntaan.

Tuo Olga...jaa..no...ei oikein suurta mielipidettä kun en lue hänestä kirjoitettuja juttuja, eikä ole tullut nähtyä telkkarissa kuin vahingossa. Tuntuu tykkäävän julkisuudesta, mutta niin kai moni nykyään..
 

Yhteistyössä