En voi käyttää kesäisin hameita kun reidet hankaa! Vinkkejä?

  • Viestiketjun aloittaja "pöh"
  • Ensimmäinen viesti
"pöh"
Eli sukkahousut tietysti auttavat, mutta ei helteillä ole niitäkään kiva aina laittaa.. Eli mitä avuksi ettei iho mene reisistä rikki?? Talkkia olen kokeillut, ei auttanut.
 
"pöllö"
joku tuossa sanoo, että pitäis laihduttaa, mutta mulla on hanganneet reidet toisiinsa ihan aina - vaikka olen normaalipainoinen. ihmiset on erilaisia- ja muotoisia.

legginsit on hyvät, tai sit leikkaa sukkahousuista se housuosa ja pue hameen alle. kun jättää vähän jalkaosaa, niin eivät siltikään näy hameen alta ja suojaa reittä.
 
..
pyöräilyhousuja minäkin käytin kun painoa oli enemmän, muutamana viime kesäsn ei onneksi ole ollut sitä ongelmaa(jes!). tarjoustalosta silloin löytyi halvalla mutta varmaankin myös urheiluliikkeistä saa..
 
"jenny"
Kaikki aikaisemmat vinkit ovat mielestäni hyviä, mutta jos haluat päästä pysyvästi ongelmasta eroon ja on motivaatiota nähdä vähän vaivaa, niin reisiä saa kyllä muotoiltua ilman varsinaista laihduttamista. Itselläni oli pitkään vastaava ongelma -sisäreidet oli kauheat löllöt muuten hoikassa kropassa. Aloin käymään spinningissä ja bodypumpissa ahkerasti, ja ei hankaa enää reidet yhteen. Painoa on tippunut ehkä kilo. :)
 
aller
Hitto, piti tulla talkkia tai perunajauhoa ehdottamaan! Ootko perunajauhonkin testannut? Se on ehkä vähän parempaa kuin tavallinen talkki ;) Mulla ne on tehonneet kunhan laittaa heti aamusta, ettei ole valmiiksi nihkeä iho ;)
 
"vieras"
[QUOTE="auts";23478268]Mitäs sit kun hikoaa helteellä, onko kiisseliä hameen alla? :D[/QUOTE]


Auts, reps :D

Ei vaan, inhottava juttu tuo hankaus, mut ehdottaisin samaa kuin täällä jo joku, eli niitä sukkiksia joista leikattu varret tai sit sitä tunikaa ja legginsejä..

Kokemuksella voin sanoa, ettei kosteusvoide auta, vaan jossain kohtaa kun se kuivuu niin liimautuu kahta kauheemmin kiinni :D
 
=)
Mulla on ohuet legginsit, polveen asti ulottuvat ja ne estää tuon hankaamisen. En ikinä voisi mennä ulos ilman mitään hameen alla, muuta kun pikkarit siis :D =) Legginssit ei hiosta, jos et mustia osta =)
 
alle 50-kiloinen
Minulla myös hankaa, ja on aina hangannut, vaikka olen hoikka ollut aina. Tämähän liittyy vaan siihen, kuinka lähellä jalat ovat toisiaan ihan kropan muodon takia. Toisilla lähempänä, toisilla kauempana. En keksi mitään hyvää vinkkiä, itse oon vain käyttämättä hameita juuri tämän laardinhankaamisjutun takia. Tuntuu ällölä ja hiostavalta =(
 

Yhteistyössä