En voi ymmärtää, mihin tiettyjen artistien suosio perustuu!

  • Viestiketjun aloittaja "argh"
  • Ensimmäinen viesti
"argh"
Esim, tuo Haloo Helsinkin laulajalla on ihan karmiva ääni, menee silleen pöljästi nuotin viereen(ainakin kuulostaa siltä).
Ja APUA! Maija Vilkkumaa, Maija VINKUmaa!!! :x
 
"Huoh"
Maija Vilkkumaa: ruma, varmaan Suomen rumin ja tyylitajuttomin rääkyjä.

Lauri Tähkä: ruma, epämuodotunut lärvi. Paskaa musaa. Leuhka.

Mattilan sisarukset, niitä nousee kuin sieniä sateella. Yhdessäkin on jo kestämistä.
 
"jee"
Puhumattakaan näistä "david quettat"...eli tää hip/hop/pop- krääsä mitä syölletään isolla rahalla. Samaa renkutusta kaikki, ei mitään kestävää arvoa. Muovikrääsää roskiin heitettäväksi.
 
"vieras"
Maija Vilkkumaa on viime vuosina alkanut vinkua tosi takakireen oloisesti; järkkyä kuultavaa! Verratkaa vaikka ekoja hittejä viimeisimpiin -on hurja ero.

Kummallista että laulaja kehittyy vuosien mittaan HUONOMPAAN suuntaan :(
 
[QUOTE="bbb";24116166]Pitäähän julkisuuden henkilön naaman olla ok, kuka jaksaa katsoa rumia ihmisiä?[/QUOTE]

Enpä ole tiennyt että artistin joka tekee itse musiikkia taito perustuu naamaan eikä toki kirjoitus/sävellys/laulutaitoihin. Kaikkea sitä palstalta oppii.

Oletko koskaan kuullut lausetta "kauneus on katsojan silmässä"? Kukaan ei varmastikaan pakota katselemaan lehtiä tai telkkaria, saati sitten kuuntelemaan musiikkia jonka tekijän tai laulajan naamasta et tykkää, mutta suo toki muille se vapaus valita pitääkö tärkeämpänä musiikillista vai ulkonäöllistä antia ;)
 
a.p.
Meinasin noita joitain viestejä tässä ketjussa.
Ok.
Ainut ei niin kaunis artisti, jonka tiedän, on ruotsalainen Robyn. Sillähän on hampaat vähän vinksinvonksin suussa ja tyyli ei ehkä mikään paras muutenkaan.
Mutta musiikki ja ääni on aivan loistavaa kamaa. :) Sekä vanhat, että uudet Robynit on aivan mielettömän hyviä, vaikka onkin kaatunut nykyään enemmän siihen "muoviseen" kertakäyttökamaan. :)
 
[QUOTE="vieras";24116019]Makuja on monia
Eikö ole vaan hyvä, että jokaiselle löytyy tykättävää?[/QUOTE]


Niin, perustuiskohan se vaikkapa tähän?


Voihan olla että jonkun sun mielestä hyvän laulajan ääni on sitten taas mun mielestä aivan kaamea.
 
"vieras"
[QUOTE="Huoh";24116103]Maija Vilkkumaa: ruma, varmaan Suomen rumin ja tyylitajuttomin rääkyjä.

Lauri Tähkä: ruma, epämuodotunut lärvi. Paskaa musaa. Leuhka.

Mattilan sisarukset, niitä nousee kuin sieniä sateella. Yhdessäkin on jo kestämistä.[/QUOTE]

PEESI. vinkumaalla on ihan järkyttävä ääni ja muutenkin ulkoisesti ruman ja tyylitajuton.
tähkä menee samaan sarjaan :x
 
"Manttu"
[QUOTE="Huoh";24116103]Maija Vilkkumaa: ruma, varmaan Suomen rumin ja tyylitajuttomin rääkyjä.

Lauri Tähkä: ruma, epämuodotunut lärvi. Paskaa musaa. Leuhka.

[/QUOTE]

Onko vain kauniilla ja komeilla oikeus tehdä musiikkia? Mitä sitä ihminen ulkonäölleen ja epämuodostumilleen voi.
 
"Manttu"
[QUOTE="bbb";24116166]Pitäähän julkisuuden henkilön naaman olla ok, kuka jaksaa katsoa rumia ihmisiä?[/QUOTE]

Kyllä mä ainakin keskityn KUUNTELEMAAN MUSIIKKIA enkä katsomaan sitä esittäjää.

Pitäisikö kaikkien artistien olla komeita teinityttöjen kuolattavia?
 
"vieras"
Makuja on monia. Mä en voi sietää Anssi Kelaa, enkä Maija Vilkkumaata. Musiikillisesti.

Jos puhutaan ihan vaan ulkonäöstä, niin lähes kaikki hevi/rokki/metallibändien tyypit pitäis kai sit laittaa tyylipoliisin koulutukseen, että mä tykkäisin, ei ku ei... enhän mä siltikään tykkäis raskaammasta musiikista yhtään nykyistä enempää.

Ja oliks esim Juice Leskinen mikään kauneuden ruumiillistuma, mutta järjettömän hyviä biisejä se teki!
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24116510]

Ja oliks esim Juice Leskinen mikään kauneuden ruumiillistuma, mutta järjettömän hyviä biisejä se teki![/QUOTE]

Tai jos miettii Gösta Sundqvistiä...ei siinäkään mies ollut ulkonäöllä pilattu, mutta mikä ääni ja lahjakkuus!
 
  • Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava
Saraldo
[QUOTE="vieras";24116531]Tai jos miettii Gösta Sundqvistiä...ei siinäkään mies ollut ulkonäöllä pilattu, mutta mikä ääni ja lahjakkuus![/QUOTE]

Mä kuuntelen Leeviä paljon, se on mun mielestäni parasta musiikkia mitä Suomessa on koskaan tehty. Gösta ei tosiaan ollut mikään kiiltokuvapoika eikä äänikään ollut Pavarotin luokkaa, mutta sävellykset, sanoitukset, sanoma... se on se mikä vetoaa!

Ja mitä ap:n ihmettelyyn tulee: kautta aikojen on ollut musiikkia jokaiseen makuun, toiset tykkää yhdestä ja toiset toisesta. Ei se ole mikään tämän aikakauden juttu. En mäkään tykkää juurikaan tämän hetken autotunetyypeistä tai Reijo Taipaleesta, mutta moni muu varmasti tykkää ja se on hyvä että tehdään musiikkia kaikkeen makuun :).
 
"mielipide"
Makuasioista ei voi kiistellä!
Jokaisella meistä on oma musiikkityylinsä ja tykkäämisensä.
Se, että ei itse tykkää jostakin, ei kuitenkaan anna aihetta haukkua artististia tai musatyyliä.
Haukkuja alentaa itsensä tuollaisella toiminnalla ja aikuinen ihminen yritää jopa lapsilleen opettaa, ettei toista ihmistä saa arvostella ja haukkua
 

Yhteistyössä