en ymmärrä kaverini järjenjuoksua..

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Pitää puolivuotiasta lastaan leikkikehässä ettei vaan koira pääse pureen! :eek:
Ei lapsi siis kokoaikaa oo leikkikehässä mutta silloin kun kaverini menee esim. tupakalle ulos... En ymmärrä....miks ei voi mieluummin sitä koiraa laittaa vaikka toiseen huoneeseen. Viimeksi kun kyläilin niin suututin kaverini ehdottamalla että luopuis purevasta koirasta jos ei jaksa kouluttaa :/
Että on niitä ihmisiäkin jotka näköjään mieluummin laittaa lapsen häkkiin kuin koiran...ärsyttää
 
kabaree
Jos menee pihalle itse niin pienen lapsen paikka on todellakin siellä leikkikehässä. On sitä muitakin vaaroja asunnossa kuin se koira. kiipeillä jonnekkin, laittaa uuni päälle, tunkea jotain suuhunsa jne.
 
Pieni kehä on lapselle suojaisa ja turvallinen paikka omine leluineen. Kilttikin koira voi näykätä, jos pieni vetää karvasta tai tökkäisee silmään, joten oikein hyvä turvakehikko sekä koiralle että pienelle. Jos taas vain koiran pistäisi pois, niin sisältä voi lapselle löytyä muitakin vaaranpaikkoja ja onhan koirasta seuraa lapselle, joka luo turvallisuuden tunnetta. Mielestäni kuulostaa ihan hyvältä ratkaisulta, jos vanhemmalla on pikaisia asioita esim. tupakalle tai vessaan.
 
Musta kuulostaa ihan järkeenkäypältä.
Jossei itse ole vahtimassa vaan esim. tupakalla, vessassa, pyykkikonetta laittamassa tms.
niin parempi katsoa kuin katua ja laittaa se muksu siksi aikaa sinne leikkikehään jonne koira ei pääse ja jossa ei itseään voi muutenkaan satuttaa.
Miks ihmeessä ihmisillä on leikkikehiä jos niitä ei saa käyttää muka?
Ihan kun se muksu siitä jotenkin kärsis :rolleyes:
 
kökköliini
meillä ei ole ikinä edes ollu leikkikehää, millanen se on?!?!!?
lapset on ollu ihan vaan lattialla sen aikaa jos olen käyny hakemassa postin 100m päästä! tai vieny roskat yhtä kauas. eikö olekin järkyttävää, vauva on YKSIN pari minuutttia LATTIALLA!
:LOL:
 
ap_
Se koira tosiaan on semmonen et näykkii vaikka vaan kävelis ohi! On melkein vuoden ikäinen pentu eikä tippaakaan koulutettu ja tää äiti ei edes jaksa kouluttaa! Joku kerta se koira hyppää sinne kehään ja tekee lapselle jotain kun äiti on ulkona eikä näe sisälle
 
SO ?
Mä oisin todellakin toivonut, että meillä ois ollu leikkikehä. Olis saannu joskus pyykit laitettua, imuroitua yms... nyt ne piti ajottaa aina siihenkun mies tulee. JA tämä oli usein iltaisin.
 

Yhteistyössä