Endometrioosi ja kipujen loppuminen???

Viime syksynä päätimme miehen kanssa aloittaa toisen lapsen yrittämisen. Lopetettuani pillereiden syönnin, alkoi pienoinen helvetti kuukautisten aikaan. Olen 33v eikä minulla ole koskaan ollut aiemmin kuukautiskipuja ja nyt joudun öisinkin hakemaan särkylääkkeen, jotta saan nukuttua. Kävin kipujen vuoksi gynekologilla, joka epäili vahvasti endometrioosia, mutta sanoi ettei ole ainakaan vielä tarvetta laparoskopialla sitä todentaa pelkästään diagnoosin saamisen vuoksi. Kivut pahenivat joka kuukausi niin, että ovulaationkin aika menee sängyn pohjalla ja kuukautiskivut alkavat jo pari päivää ennen kuukautisten alkamista. Seksiä voimme harrastaa vain syötyäni ensin buranaa.

Tilanne on muuttunut täysin viikon sisällä. Kuukautiset ovat nyt kolme päivää myöhässä, eikä minulla ole ollut minkäänlaisia kipuja viimeisen ovulaation jälkeen. Kipujen tilalle on tullut jatkuva pahoinvointi, mikä kuitenkin helpottuu syömällä. Olen tehnyt kaksi raskaustestiä ja molemmat ovat näyttäneet negatiivista.

Onko kenelläkään kokemusta / arvauksia mitä hiivattia tämä voisi olla? Ja joo, joo, menen kyllä lääkäriinkin valittamaan ettei ole enää kipuja =D Ainoa tieto mitä netistä olen löytänyt, viittaisi raskauteen tai vaihdevuosiin, ja todellakin toivon ettei tuo jälkimmäinen ole vielä osunut kohdalle! =)
 

Yhteistyössä