Englannin kirkoissa juhlitaan jo Muhammedin syntymäpäivää

Onto Sinun vaikea jummartaa, entet ole mikaan Pomo?
Omista ketjuista saan pyytää jonkun pois.
Ja jos/kun tää on jo 8.-10. kerta kun pyydän Paulaa pois, niin luulisi menevän viestin perille. Mutta ei se tuolle mene perille.
Mun puolesta Paula sais pysyä loppuikänsä pois mun ketjuista, pyöritelköön sitä aihepiiribingoaan muualla.

On se kumma että vaikka luomurehut voi tuoda terveyttä, niin hyvää käytöstä, toisen huomioimista ja viisautta ne ei näköjään tuo.
Mä otan vanhempana mieluummin vaikka sepelvaltimotaudin kuin rääkkään ihmisiä joka ketjussa. Oikeasti.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Omista ketjuista saan pyytää jonkun pois.
Ja jos/kun tää on jo 8.-10. kerta kun pyydän Paulaa pois, niin luulisi menevän viestin perille. Mutta ei se tuolle pakkomielteiselle mene perille.
Mun puolesta Paula sais pysyä loppuikänsä pois mun ketjuista, pyöritelköön sitä aihepiiribingoaan muualla.

On se kumma että vaikka luomurehut voi tuoda terveyttä, niin hyvää käytöstä, toisen huomioimista ja viisautta ne ei näköjään tuo.
Mä otan vanhempana mieluummin vaikka sepelvaltimotaudin kuin rääkkään ihmisiä joka ketjussa. Oikeasti.
Luepa nuo säännöt.
Ei tämä ole sinun ketju, tämä on kaksplussan ketju, sinä olit vain aloittaja.
Ei sinulla ole siihen isompaa oikeutta kuin minulla tai Paulalla

Siunausta sista!
 
vierailija
https://yle.fi/uutiset/3-10023457
Kyllä on sekaisin koko systeemi:D:ROFLMAO::alien:
"Kirjekuoret sisältävät muun muassa oppivelvollisuusilmoituksen, ohjeet ja sähköiset tunnukset kouluun ilmoittautumiseen ja tietoa kieltenopetuksen uudistuksesta.

Kaupunki on pyytänyt toimittajalta pikaista selvitystä tapahtuneesta. Väärään osoitteeseen tullut ilmoitus pyydetään palauttamaan tai hävittämään luotettavalla tavalla."

Tuollaiseen digitalisaatioon sitten on luotettava??????
 
vierailija
Tämä on vissiin eka käsky?

Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia.

Mitäs nuo engelsmannit on, evlutteja vai? Outo ja vähän järkky juttu, vaikken kirkonpenkkejä kulutakkaan
Englannin kirkko on omansa. Perustettiin koska paavi ei antanut kunkulle lupaa erota ja ottaa uutta vaimoa.

Tämä ketju vaikuttaa uskovaisten keskinäiseltä riidalta. Muslimit ja kristityt vielä palvovat samaa jumalaa vaikka erot ovatkin isommat kuin luterilaisilla ja katolilaisilla.
 
vierailija
Englannin kirkko on omansa. Perustettiin koska paavi ei antanut kunkulle lupaa erota ja ottaa uutta vaimoa.

Tämä ketju vaikuttaa uskovaisten keskinäiseltä riidalta. Muslimit ja kristityt vielä palvovat samaa jumalaa vaikka erot ovatkin isommat kuin luterilaisilla ja katolilaisilla.
Nykyisin jotkut kristityt väittävät Jumalan olevan yhtä kuin Allah. Itse olen kristitty, uskon kolmiyhteiseen Jumalaan. Mikäli joku muslimi uskoo kolmiyhteiseen Jumalaan, kunnioitan hänen vakaumustaan.
 

Yhteistyössä