Enkelit

teerenpilkkuharmaile
5 v yöllä herätessä oli sängyn vierellä enkeli käsi pääni päällä. Isä käski juoksemaa läpi kun huusin vanhemmat hereille. Niin juoksin ...ja vaimea sumu tuntui edessäni. Myöhemmin on enkeleitä ollut jo useammin johdattamassa harhan teiltä :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.09.2006 klo 22:25 teerenpilkkuharmaile kirjoitti:
5 v yöllä herätessä oli sängyn vierellä enkeli käsi pääni päällä. Isä käski juoksemaa läpi kun huusin vanhemmat hereille. Niin juoksin ...ja vaimea sumu tuntui edessäni. Myöhemmin on enkeleitä ollut jo useammin johdattamassa harhan teiltä :heart:
saako kysyä et miksi isäsi käski juosta enkelin läpi?
 
teerenpilkkuharmaile
Tämä oli sitä aikaa kun herätessä halusin äidin ja isän viereen naapurihuoneeseen. Isää tietysti nukutti ja varmaan harmitti kun taas heräsin ja huusin heitä. Enkä silloin enkeliksi varmaan sanonut näkyäni vaan ehkäpä "joksikin", eikä isä sitä varmaan edes uskonut. Mutta minä olen näin tapauksen tulkinnut ja siihen uskonut.
Joskus nyt myöhemmin olen asiasta jutellutkin äidin ja isän kanssa, eikä he sitä oikein edes muistaneet. :saint:
 
Mulla on ainakin kerran aiemmin ollut eräänlainen enkelikokemus, mutta eilen sattui sellainen juttu, mitä vähän ihmettelin.

Olin nimittäin yläkerrassa imuroimassa ja tyttö halusi piirrellä aquadoodlella. Yritin sitten avata kyniä (tiedättekö, laitetaan vettä sinne sisälle), mutta en saanut niitä millään auki, en edes hampailla. Vähän harmistuin ja sanoin tytölle, että tekee vähän aikaa vain leimasimella ja haen imuroituani alakerrasta kumihanskat, joilla saan väännettyä korkin auki. Tyttö alkoi kiljua imurin pauhatessa ja mua ärsytti, olo oli muutenkin tukala selkäkipuisena ja flunssaisena. Pyysin jo ylempää pidempiä hermoja ja sietokykyä, kun yhtäkkiä kiljunta lakkasi. 2v tyttö oli saanut korkin itse auki. Siis se ei ole mitenkään mahdollista! Kiitin ylempää tahoa ja jatkoin tyytyväisenä imurointia :saint:
 
joo mulla on oma enkelijonka kanssa kuljon lapsena ja tämä on tullut siitä kun olin heikko ja elin aikaa en saanut kun 2 tuntia syntymänijälkeen, muttaolen sitä monta kertaa kysynytmutta en ole saanut vastausta mikä on antanut minulle näinkin pitkän elämän sydänvikasena maanpäällä ja mitä vielä sanottiin minulle etten voisaada lapsia koskaan ja nyt odotan jo 5:ttä lastani ja kaikki ok.
kiitos siitä tuonne ylhäälle :hug: :hug:
 
Olin nuorempana aika masentuneessa vaiheessa elämää ja eräänä yönä näin unta kummistani, joka kuoli minun 5-vuotis synttärieni jälkeisenä päivänä. Unessa hän puhui minulle jotain (hereillä en enää muistanut hänen sanojaan) ja heräsin siitä unesta, vähän peloissani kun tajusin että näin kuolleesta unta.. Mutta yhtäkkiä minulle tuli käsittämättömän lämmin ja rauhallinen olo. Olin varma että se oli tuo kummini,joka jotenkin lähestyi minua.Siitä asti olen uskonut, että hän on minun "suojelusenkelini".
Joitakin vuosia tämän tapauksen jälkeen, lähdin näin syksyllä autolla liikenteeseen myöhään illalla vanhempieni luota. Heti lähdettyäni minulle tuli outo olo ja päässäni oli ajatus että aja varovasti... Sellaista tunnetta ei ole koskaan ennen tullut. No, ajoin sitten omituisen varovasti (myönnän, kaasujalka on hiukka raskas yleensä, tuttu tie, jne...) ja n. 6 km ajettuani yhden mutkan jälkeen tielle hyppäsi hirvi! Koska ajoin niin hiljaa, ehdin väistää hirveä. Tuli siinä sitten tunne, että tämän takia minun piti ajaa varovasti. Tiedä sitten oliko enkeli vai mikä, joka laittoi minut ajamaan varovasti??
Eli minä ainakin uskon enkeleihin aivan täysillä...
 

Yhteistyössä