Enkö mä ikinä saa sileää ja rasvatonta ihoa, prkle!!!!

  • Viestiketjun aloittaja apuuuua
  • Ensimmäinen viesti
apuuuua
Ikää kohta 40 ja naama senkun kukkii kuin teininä. AINA ollu finnejä (paljon) ja rasvoittuu ihan pöljänä. Hitto kun oon kateellinen kaunisihoisille - ne ei tiedä miten helppoa on :(
 
vieras
mä mietin joskus samaa.. mutta alan uskomaan että minäkin saan. en ikinä uskonut tupakan vaikutuksesta ihoon ja kappas, olen ollut 7kk tupakoimatta ja iho on puhdistunut roimasti. Sen lisäksi olen alkanut kiinnittämään huomiota ihon kunnolliseen puhdistukseen, vihdoin taidan saada kauniin ihon. Tupakoitko?
 
vieras
mä mietin joskus samaa.. mutta alan uskomaan että minäkin saan. en ikinä uskonut tupakan vaikutuksesta ihoon ja kappas, olen ollut 7kk tupakoimatta ja iho on puhdistunut roimasti. Sen lisäksi olen alkanut kiinnittämään huomiota ihon kunnolliseen puhdistukseen, vihdoin taidan saada kauniin ihon. Tupakoitko?
 
No sama! Oon vasta 24-v. tosin, mutta iho menee huonompaan kuntoon vuosi vuodelta, ja nyt on alkanut olemaan selässäkin niin pirustu finnejä ettei viiti toppiakaan pitää :eek: Ja sit kun kaikki toitotti että käy kosmetologilla, se auttaa, niin... Kävin, ja mun naama oli täynnä kutisevaa ihottumaa seuraavat puolitoista viikkoa... Enpä toiste mee.
 
vieras
kokeilkaapas sellasia luontaistuotekapseleita kuin Bactosan, niistä on hyötyä tosissaan ja ihon puhdistuminen näkyy jo parin viikon jälkeen.. Myös epillerit - diane nova merkkiset kuulemma auttavat...
 
Gee
Alkuperäinen kirjoittaja apuuuua:
Ikää kohta 40 ja naama senkun kukkii kuin teininä. AINA ollu finnejä (paljon) ja rasvoittuu ihan pöljänä. Hitto kun oon kateellinen kaunisihoisille - ne ei tiedä miten helppoa on :(
kandee näyttää ihotautilääkärille ettei kyseessä ole ruusufinni. Työkaverilla (joka tosin on mies) todettiin se kun vihdoin meni lääkäriin yli 50 vuotiaana kun kyllästyi siihen että "akne" ei parana vaikka tukka jo harmaantuu.
 
Gee
Alkuperäinen kirjoittaja Gee:
Alkuperäinen kirjoittaja apuuuua:
Ikää kohta 40 ja naama senkun kukkii kuin teininä. AINA ollu finnejä (paljon) ja rasvoittuu ihan pöljänä. Hitto kun oon kateellinen kaunisihoisille - ne ei tiedä miten helppoa on :(
kandee näyttää ihotautilääkärille ettei kyseessä ole ruusufinni. Työkaverilla (joka tosin on mies) todettiin se kun vihdoin meni lääkäriin yli 50 vuotiaana kun kyllästyi siihen että "akne" ei parana vaikka tukka jo harmaantuu.
Niin se sai siihen muuten pitkän monta kk. kestävän lääkityksen mutta nahka parani :)
 
Gee
auttoi 12 vee tyttären näppylöihin, iho on nyt aivan puhdas :) Tätä saa apteekista ilman reseptiä.
Ja suklaa kannattaa jättää pois.

http://www.bitelab.fi/brevoxyl/brevoxyl_etusivu.html
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Gee:
auttoi 12 vee tyttären näppylöihin, iho on nyt aivan puhdas :) Tätä saa apteekista ilman reseptiä.
Ja suklaa kannattaa jättää pois.

http://www.bitelab.fi/brevoxyl/brevoxyl_etusivu.html
Kyllä, tällä myös minä sain aina kukkivan selkäni kuntoon ja ah ihanaa, kesä ja paljas selkä!!! :)
 
nasu
"Suklaan tai rasvaisen ruoan syöminen ei lisää
tai aiheuta finnien muodostumista. Sen sijaan
on paljon muita hyviä syitä
noudattaa terveellistä ruokavaliota.

Epäpuhtaus ei ole finnien syy. Mustapäät
ja muut finnit eivät johdu liasta, eivätkä
häviä pesemällä.

Finnit eivät ole merkki siitä, että käytät
ehkäisytabletteja. Ehkäisytabletteja saatetaan
käyttää aknen hoitoon, koska niillä voidaan
vaikuttaa hormonitasapainoon.

Kuumat kylvyt, höyry tai sauna eivät
avaa finnejä. Erittäin kosteat olosuhteet
saattavat pahentaa finnejä, samoin työskentely
erittäin kuumissa ja kosteissa tiloissa.

Hikoilu saattaa voimistaa finnien esiintymistä.

Tupakointi lisää finnien muodostumista."
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Mut kelle ihan oikeasti tuli yllätyksenä et tupakka vaikuttaa huonontavasti ihoon....
Kyllä mä siitä oon aina tiennyt, mutten koskaan uskonut ennen kun nyt 7kk tupakatonta elämää alkaa näyttämään puhdasta ihoa :)
 

Yhteistyössä