Ennen la:ta synnyttäneet

Eka, toka ja neljäs syntyneet rv 38+risat.Eka lapsi sairastui heti syntymän jälkeen vakavaan virukseen ja oli tehohoidossa 6 viikkoa.Toisen ja neljännen kanssa päästiin kotiin muutaman päivän kuluessa.

Viides syntyi rv 35+3, viikon oli antibiootti- ja sokeritipassa ja pääsi kotiin

Kolmas syntyi rv 40

Kaikki synnytykset käynnistettyjä
 
Mulla ensmäinen syntyi 37+5 ja heti oli mulla yksin hoidossa. (49cm ja 3170g)
Toinen 38+1 ja myös heti hoidossa, lisämaitoa vain tarvittiin hänelle (52cm ja 4200g)
Ai niin, sairaalassa molemmilta 6pv (ensimmäinen omasta terveydentilasta johtuen ja toinen pilirubiinista, joka oli just normirajojen ulkopuolella, meillä on sairaala toisessa kunnassa, nii eivät uskaltaneet päästää...)
 
Rupesin tätä pohdiskeleen, kun viime yönä oli niin kovia supistuksia että luulin jo että lähtö tulee.. viikkoja 35+4.
Esikoinen syntyi muistaakseni 38+2 ja het pääs viekkuun, 3 päivää oltiin sairaalassa.
 
eka syntyi 38 viikoilla ja kaikki oli ok ja oltiin se 5vrk siel,mä en ite kyl ollu missään parhaassa iskussa =)
toka synty viikoilla 34,enkä saanu ollenkaan viereen,3viikkoa oli tehohoidossa,mutta itte olin loistokunnossa.
 
joo
Esikoinen syntyi tasan 37 viikolla ja heti pääsi viereen. Kotiin kyllä päästiin vasta parin viikon päästä, kun kellastui ja joutui sinivalohoitoon, ja mä sain kaikkia komplikaatioita. Ja painoa poitsulla oli 3280g ja pituutta 50 senttiä.
 
35 viikolla syntyi tyttö. Pääsi vierihoitoon ja viikon päästä kotiin. poika olikin 2kk teholla niin tuntui ihanalle saada vierihoitoon toinen lapsi.:) Ja vielä ihanampaa oli päästä raskauden loppuun asti tämän kolmannen tuhisijan kanssa.:)
 

Yhteistyössä