ennustaellistä??

mikä se linkki on et silt voi kysellä esim.vauva asiaa?...tietääkö kukaan?vauvakuume puuolella sillo oli monesti siit,mut en ikinä kysyny siltä.nyt aattelin kysästä siltä et millo meidän vauva syntyy,LA oli ti?en kyl tosin noihin paljoa usko mut kysys huvikseen :D kiitos joka vaivaudut vastaan mulle! B)
 
jep
Mä oon laittanu sille maaliskuun 18 päivä viestin ja siitä tasan kuukausi, niin siltä tuli viestiä et tarvii vielä lasketun ajan. Ja nyt sitten odottelen vastausta. Eli kauan kestää sillä tuo vastaaminen. Toinen oli tälläinen madam.mamma@luukku.com siltä tuli vastaus parissa päivässä! :D
 
laitoin silleki saman :) jos nyt ehin vastauksen saada,jos pisn vauva päättää syntyä ennen vastauksia,vähä oli tos aijemmin alaselän yhteydessä supistuksia.jänskättää millo lähtö tulee :p
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 15:19 vieras kirjoitti:
no se on sama kenelle sen sähköpostin laittaa ja kysyy, vaikka mulle.yhtä varma vastaus tiedossa =)
Hiihoo! Sithän sää varmaan ennustaisit mulle tämän lapsukaisen syntymäaikaa ja mahdollisia tulevia :D ?

Onnistuiskos ilman nimiä ja syntymäaikoja?
 
Kysyin Madamelta
Meidän perheen tulevaa kokoa..
No, sen verran laitoin sille, että mun ja miehen syntymäajat, ja kysyin meidän lapsilukua.

Se vastas parissa päivässä, että kaks poikaa joskus kymmenen-viidentoista vuoden päästä. Laittoi siis poikien syntymävuodet. No, mä oon silloin yli nelikymppinen, ja mä en ala sitten enää kyllä yhtään poikaa tekemään, kun nää meidän lapset (kaks poikaa) alkaa olla melkein parikymppisiä sillon :LOL:
 
marjuska81 harmaana
jaahas, onko ennustajia sähköpostillaki!!!! :ashamed:
ei vitsi, ku ois aikasemmin hoksannu..
pitääpä äkkiä laittaa viestiä sinne. taitaa vaan vauveli ehtiä maailmaan ensin ku la on jo parin viikon päästä. :LOL:

näin noloa kyselen mut pannaanko siihen miten ne nimet??
siis etunimet vai etunimi+sukunimi..
osais laittaa oikeas muodos heti kerralla niin jos se vaikka ehtis vastata.. :D
 
en varmaa mäkää ehi vastausta saada :D viikkoja on mulla jo 40+6!ois kiva tietää mitä ennustajat tuumaa millo vauva syntyy..(en kyl täysi niihi luota mut silti..)saas nähä..ilmottelen jos ehin vastauksen saada ja et pitikö paikkasa.
 
ite kyselin asioista jo viimevuoden lopulla,ku yritys oli kova!
sillon Madame mamma sano,et saadaan vie yks lapsi...tyttö lokakuussa 2007 ja elli ennusti,et syntyy poika 13.11.2007 =)

ja ny sit Laskettuaika olis 20.10...joten veikkaan,et tyttö olis tulossa :D
 
Ilmainen
On ilmasta tietääkseni. Joskus olen laittanut tähän madame mammalle kysymyksen ja aika pian vastasi. Sen tiedon mukaan minun pitäis olla muutaman kuukauden päästä taas äiti mutta en ole edes raskaana. Ei voi kysyä muista asioista kuin lapsien saamisesta.
 
mie
sain eilen vastauksen sieltä että tyttö tulee ja kaksi päivää lasketunajan jälkeen.tiä sitte vetikö lonkalta.ja sano että enempää lasia ei tule.elikkä tämä ois sitte neljäs tyttö.en tiä voiko uskoa :whistle:
 

Yhteistyössä