ennustaja paikalla..kysymyksiä saa esittää ken haluaa

  • Viestiketjun aloittaja blackwich
  • Ensimmäinen viesti
blackwich
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkuuuli:
Saanko töitä? Ostetaanko me se talo?
talo tulee ostettua viikon päästä..yllättäen..miehesi ostaa sen sinun selkäsitakana..mutta älä suutu hänelle sillä tämä talo on se mitä olette aina halunneet.. saat töitä..parin vuoden päästä tuntuu kuin sinulla ei olisi aikaa muuhun kuin työhön.
 
harmaana vk
Alkuperäinen kirjoittaja blackwich:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana vk:
kertoisitko saadaanko auto myytyä? milloin? entä miten rakkaus asiat? kenen kanssa? entäs lapset? milloin ja poika vai tyttö? kiitos
ette saa autoanne myytyä koska se varastetaan. rakkaudessa tule eolemaan ryppyjä..olet pitkään sinkku..tulet raskaaksi yhden yön jutusta ja lapsi on poika.
palaanko yhteen exäni kanssa? onko tulevaisuudessa hänen kanssaan lapsia? entä miten talouteni menee? onko minulla tällä hetkellä yhtään lasta? ;)

 
Tullaanko minä ja mieheni palaamaan vielä yhteen? Onko meidän elokuussa syntyvä pikkukakkonen tyttö vai poika? Onko minun mahdollista saada asuntoa piakkoin tämän minun ja mieheni riidan/eron takia?
 
blackwich
Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:
Mites mun ja miehen suhteelle käy?
miehesi on ehkä idiootti ainakin ollut tänään, mutta hän pyytää sinulta anteeksi tänä yönä..rakastelette kiihkeästi aamuun asti ja olette yhdessä ainakin seuraavat 15 vuotta. ;)
 
blackwich
Alkuperäinen kirjoittaja N-N:
Miksi me ei muuten saada enään lapsia? Kun ikää tosiaan 20 ja haaveissa on ainakin 4 lasta kummallakin, miehellä ja minulla.

Pettääkö mieheni mua joskus?
sinä tulet raskaaksi joulukuussa. lapsia e i tule 4 vaan 7. ei petä jos pidät hänestä kynsin ja hampain kiinni.
 
Vieras
Miltä minun ja miehe suhde näyttää? Riitelemme usein, ollaan oltu kohta 7 v yhdessä. Päättykö tämä suhde lähiaikoina vai jatketaan eteenpäin? Rakastetaan riitelyistä huolimatta toisiamme.
 
blackwich
Alkuperäinen kirjoittaja vastaathan:
Koska saamme oman asunnon? Saammeko koskaan lapsia? Koska menemme naimisiin? Miten terveyden laitani on?
4 vuoden päästä teillä on oma asunto. saatte 2 lasta ja kumpikin ovat tyttöjä. ette mene naimisiin. terveytesi paranee.
 

Yhteistyössä