Ennustan kahdelle ekalle

  • Viestiketjun aloittaja eukko
  • Ensimmäinen viesti
eukko
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Mulle!
Haluatko jotain lisätietoja?
Sun tän hetkisessä tilanteessasi on jotain "pahaa",minkä et halua joutuvan muiden tietoon.
Onko teillä jokin rakennusprojekti meneillään joka vie aikaa?
Tai suunnitteletteko talon rakennusta?Siitä koituu sulle harmia ja ajanpuute vaivaa.
 
eukko
Tässä sinulle:
Sinä olet ollut kärsimätön ihminen!Et pidä siitä,että asiat viivästyvät,etkä jaksa odottaa.Sinua pyydetään ottamaan opiksesi virheistäsi.Mutta sitä et tee,vaan teeskentelet muuttuvasi.Olet myös hieman oikullinen tapaus. =)
 
eukko
Alkuperäinen kirjoittaja Kissansilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja eukko:
nyt kommentteja ennustuksesta.Pitääkö pätkääkään paikkansa?
Mä lupaan kommentoida jos vain ennustat mulle :whistle:
Sä olet mennyt naimisiin.Sun elämä on vakaalla pohjalla,sinulla on positiivinen suhde.
MUTTA tulevaisuudessa tulee äkkinäisesti päätetty avioero ja vaihdat työpaikkaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja eukko:
Alkuperäinen kirjoittaja Kissansilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja eukko:
nyt kommentteja ennustuksesta.Pitääkö pätkääkään paikkansa?
Mä lupaan kommentoida jos vain ennustat mulle :whistle:
Sä olet mennyt naimisiin.Sun elämä on vakaalla pohjalla,sinulla on positiivinen suhde.
MUTTA tulevaisuudessa tulee äkkinäisesti päätetty avioero ja vaihdat työpaikkaa.
No tota musta tuntuu ettei sun kortit nyt ihan totta "puhuneet", mä oon ollu vakaassa suhteessa 7-v ja siitä 6vuotta naimisissa, suhde on kyllä positiivinen enkä usko meidän eroavan äkkinäisesti. Ja työpaikkaa en vaihda kun juuri sain haluamani vakiviran, samaa työtä avoimessa virassa jo vuosia tehneenä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja eukko :
Tässä sinulle:
Sinä olet ollut kärsimätön ihminen!Et pidä siitä,että asiat viivästyvät,etkä jaksa odottaa.Sinua pyydetään ottamaan opiksesi virheistäsi.Mutta sitä et tee,vaan teeskentelet muuttuvasi.Olet myös hieman oikullinen tapaus. =)
Mä olen kärsimätön ihminen. :D Jos saan jotain päähäni sen on tapahduttava heti eikä hetkenpäästä. |O Mistähän virheistä mun pitäis ottaa opikseni? :whistle: Ja oikulinen olen aina välillä... :saint:
 
eukko
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja eukko :
Tässä sinulle:
Sinä olet ollut kärsimätön ihminen!Et pidä siitä,että asiat viivästyvät,etkä jaksa odottaa.Sinua pyydetään ottamaan opiksesi virheistäsi.Mutta sitä et tee,vaan teeskentelet muuttuvasi.Olet myös hieman oikullinen tapaus. =)
Mä olen kärsimätön ihminen. :D Jos saan jotain päähäni sen on tapahduttava heti eikä hetkenpäästä. |O Mistähän virheistä mun pitäis ottaa opikseni? :whistle: Ja oikulinen olen aina välillä... :saint:
Sä olet "hylännyt"tai unohtanut jonkun ystäväsi.En tiedä menikö ystävyys poikki tahallisesti tai tahattomasti,mutta sä mietit tätä ystävää ja kuinka korjaisit tilanteen.

 

Yhteistyössä