Ennustusta: Esitä yksi kysymys ja nostan yhden kortin.

  • Viestiketjun aloittaja moon
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kysyjä..:
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Alkuperäinen kirjoittaja henna:
Jos vielä vastailet kysyisin vieläkö kevään ja kesän elämässäni olleen naisen kanssa on mitään jäljellä ja mitä hän minulta haluaa tulevaisuudessa. Kiitos jos vastaat :)
Hämmentäviä tunteita ja ihmissuhteita. Olet herkkä ihminen,sinulla on hieman tapana vajota mielikuviin tai elellä pilvilinnoissa välillä.
Kortti kertoo jonkinlaisesta muutoksesta suhteessa tämän naisen kanssa. Jollainlailla kulkuvälineet ja matkustaminen näkyy tulevaisuudessa. Asuuko tämä nainen kauempana? Onko mahdollista,että jopa muuttaisit hänen lähelleen? Muuttoakin kortti nimittäin näyttää.
KIITOS!
Minulla olisi nyt lisäkysymys jos sallit... :)
Nimittäin kysyisin millaisista suhteen muutoksesta puhuit.
Hyvistä vai huonoista siis? Jos pystyt näkemään. Olen ollu aika rikki tästä suhteesta ja taas kävimme todella onnistuneilla treffeillä mutta tulevaisuus hämmentää ja pelottaa.
Hän asuu kohtuu kaukana minusta, kuitenki siedettävä matka. Voisiko muutto olla myös hänen kun on hakenut opiskelemaan kauemmas. vai oliko se nimenomaan minun muuttoani..
Teillä molemmilla on nyt jotenkin hämmentävät tunteet pinnassa. Molempia pelottaa ja jännittää.
Kortti jonka nostin sinulle,kertoo näin: olet itsenäinen pohdiskelija,jolla on rohkeutta olla erimieltä ympäristön kanssa. Olla ikäänkuin edelläkävijänä. Olet nyt muutoskohdassa, ja muutos tapahtuu ennenkaikkea omassa asenteessasi. uudet ajatukset kypsyvät seurauksena koetuista vaikeuksistasi. Onni voi piillä onnettomuudessa.:)
Nyt on suotuisa hetki sovittaa ristiriitoja ja kortti yhdistää kiinnostavia ihmisiä yhteen.

Muutto voi tarkoittaa häntä. Tai koska kortit harvoin kertovat mitään,koska mikin asia tapahtuu,voi muutto tarkoittaa myös sinua,mutta se koska se tapahtuu jää vielä arvoitukseksi. Voisiko olla mahdollista,että muutatte hänen kanssa saman katon alle joskus tulevaisuudessa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja elmeri-meri:
miltä näyttää mun työnsaanti mahikset, sitten kun se on ajankohtaista...ja koska on ajankohtaista :D ...kiitos... :wave:

ja toiseksi haluaisin tietää miehen "sairaudesta" uusiutuuko vai joko nyt oli viimeinen kerta kun leikattiin?

kiitoksia kovasti... :wave:
nostelen, mun kysymys sivulla 30... :wave:

 
zyro
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Alkuperäinen kirjoittaja zyro:
Koska mun ja mun lapseni piina loppuu?
kortti tuo mukanaan nopeita,arvaamattomia muutoksia. Turvallisuus järkkyy tavalla tai toisella perusteellisesti. Toiveet ja kuvitelmat romahtavat. Tuttu ja turvallinen paljastuu kuvitelmaksi.
Kun myönnät illuusiosi,siitä vapaudut,mutta jos vanhasta pidetään kynsin hampain kiinni,ahdistus jatkuu. Onni "onnettomuudessa".
Musta tuntuu, että nyt kirjoitit jo vuosia sitten menneestä ajasta. Ulkopuoliset ihmiset kuitenkin pääsevät myrkyttämään elämäämme vieläkin.

Lapsella suuria vaikeuksia. Kiitos!
 
Elli
Saanko vielä kokea neljännen raskauden ja synnytyksen? Jos saan, osaatko sanoa ajankohtaa, lapsen sukupuolta? Miten lapset regoisivat mahdolliseen vauvaan? Mitä näet asiassa ja perheellemme yleensäkin? Lämmin kiitos jos jaksat kysymystulvan pyörteissä vielä vastata minullekin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja zyro:
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Alkuperäinen kirjoittaja zyro:
Koska mun ja mun lapseni piina loppuu?
kortti tuo mukanaan nopeita,arvaamattomia muutoksia. Turvallisuus järkkyy tavalla tai toisella perusteellisesti. Toiveet ja kuvitelmat romahtavat. Tuttu ja turvallinen paljastuu kuvitelmaksi.
Kun myönnät illuusiosi,siitä vapaudut,mutta jos vanhasta pidetään kynsin hampain kiinni,ahdistus jatkuu. Onni "onnettomuudessa".
Musta tuntuu, että nyt kirjoitit jo vuosia sitten menneestä ajasta. Ulkopuoliset ihmiset kuitenkin pääsevät myrkyttämään elämäämme vieläkin.

Lapsella suuria vaikeuksia. Kiitos!
Nostin lastasi ajatellen uuden kortin. Se säteilee toivoa ja luottamusta tulevaisuuteen. Valoisa ja tasapainoinen lapsi.
Kortti kehottaa keräämään voimia,lepäämään tai paranemaan. Tyyntä myrskyn jälkeen.

On välillä hankala nostaa korttia,kun monet esittää niin laajoja kysymyksiä. Toivottavasti nyt kortti osui oikeaan ajanjaksoon.:)

 
kaisuli
hei, olisin kiitollinen jos ehtisit vastata.........olemme aika solmussa raha-asioiden kanssa, kysyisinkin että helpottaako tämä ikinä vai pitääkö myydä asunto? Toinen iloisempi kysymys, saanko elämääni vielä yhden lapsen?
 
kaisuli
Alkuperäinen kirjoittaja kaisuli:
hei, olisin kiitollinen jos ehtisit vastata.........olemme aika solmussa raha-asioiden kanssa, kysyisinkin että helpottaako tämä ikinä vai pitääkö myydä asunto? Toinen iloisempi kysymys, saanko elämääni vielä yhden lapsen?
vielä lisäisin kysymksen....saako mieheni ikinä itselleen rauhallisen olotilan?
Tarkoitan, että pystyykö ikinä käsittelemään itselleen vaikeat asiat läpi jotka tapahtuu/on tapahtumassa hänen elämässään.
 
kysyjä taas.
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Alkuperäinen kirjoittaja kysyjä..:
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Alkuperäinen kirjoittaja henna:
Jos vielä vastailet kysyisin vieläkö kevään ja kesän elämässäni olleen naisen kanssa on mitään jäljellä ja mitä hän minulta haluaa tulevaisuudessa. Kiitos jos vastaat :)
Hämmentäviä tunteita ja ihmissuhteita. Olet herkkä ihminen,sinulla on hieman tapana vajota mielikuviin tai elellä pilvilinnoissa välillä.
Kortti kertoo jonkinlaisesta muutoksesta suhteessa tämän naisen kanssa. Jollainlailla kulkuvälineet ja matkustaminen näkyy tulevaisuudessa. Asuuko tämä nainen kauempana? Onko mahdollista,että jopa muuttaisit hänen lähelleen? Muuttoakin kortti nimittäin näyttää.
KIITOS!
Minulla olisi nyt lisäkysymys jos sallit... :)
Nimittäin kysyisin millaisista suhteen muutoksesta puhuit.
Hyvistä vai huonoista siis? Jos pystyt näkemään. Olen ollu aika rikki tästä suhteesta ja taas kävimme todella onnistuneilla treffeillä mutta tulevaisuus hämmentää ja pelottaa.
Hän asuu kohtuu kaukana minusta, kuitenki siedettävä matka. Voisiko muutto olla myös hänen kun on hakenut opiskelemaan kauemmas. vai oliko se nimenomaan minun muuttoani..
Teillä molemmilla on nyt jotenkin hämmentävät tunteet pinnassa. Molempia pelottaa ja jännittää.
Kortti jonka nostin sinulle,kertoo näin: olet itsenäinen pohdiskelija,jolla on rohkeutta olla erimieltä ympäristön kanssa. Olla ikäänkuin edelläkävijänä. Olet nyt muutoskohdassa, ja muutos tapahtuu ennenkaikkea omassa asenteessasi. uudet ajatukset kypsyvät seurauksena koetuista vaikeuksistasi. Onni voi piillä onnettomuudessa.:)
Nyt on suotuisa hetki sovittaa ristiriitoja ja kortti yhdistää kiinnostavia ihmisiä yhteen.

Muutto voi tarkoittaa häntä. Tai koska kortit harvoin kertovat mitään,koska mikin asia tapahtuu,voi muutto tarkoittaa myös sinua,mutta se koska se tapahtuu jää vielä arvoitukseksi. Voisiko olla mahdollista,että muutatte hänen kanssa saman katon alle joskus tulevaisuudessa?
Kiitos laajasta vastauksestasi :) Ja kun jaksoit heti vastata uudestaankin!
Osuit molemmissa vastauksissasi kyllä nappiin sen mukaan ainakin mitä itse tunnen ja millainen myös yleensä olen. Paljon jäi kyllä kysyttävää mutta en taida nyt pidentää tätä ketjua vaan annan ajan kulua :) Kiitokset vielä :)
 
Piituski
Alkuperäinen kirjoittaja Piituski:
Onko minulla jokin sairaus?
Kysyin tällaista muutama päivä sitten. Osaatko katsoa tähän vastauksen?

Minulle kehkeytyi toinenkin kysymys; Näetkö perheeseemme syntyvän vielä lapsia? Tyttöjä vai poikia?

Olsiin todella kiitollinen vastauksista!

 
KaMa
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Alkuperäinen kirjoittaja KaMa:
Miltä näyttää tulevaisuuteni ammatin suhteen? Pysynkö nykysessä vai päsenkö unelmieni ammattiin? Kiitos vaivannäöstäsi.
Meinasin vahingossa hypätä kysymyksesi yli.

jostain syystä mielikuviini nousi jonkinlaisen opettajan,ohjaajan tai hoitajan kuva. Pidätkö tämäntapaisesta työstä,jossa saat olla ihmisten apuna käyttäen apuna omaa tietämystäsi?

Kortti,joka nousi kysymykseesi,että pääsetkö unelma-ammattiisi,kertoo että pääset. Kortti kertoo oikeuden toteutumisesta ja hyvän ansaitsemisesta.
Luo selkeä ja ennakkoluuloton kuva pyrkimyksistäsi,se edistää tilanteen ongelmanratkaisua.
Tämä vastaus tuntuu todella hyvältä. Hoitajan työhön haluaisin kovasti, koulutus siihen on, mutten ole koskaan tehnyt sitä työtä. Sairaanhoitajan koulutuksen aloitin, mutta jouduin lopettamaan sen kesken. Näetkö opiskelujeni alkavan uudestaan? Ja tuo kohta, jossa kerrot oikeuden toteutumisesta ja hyvän ansaitsemisesta, se lohduttaa minua paljon. Kiitos, olet taitava!!
 

Yhteistyössä