Enpäs arvannut että blogin kirjottaminen voi auttaa parisuhdeongelmiin :)

Kirjottelin mun blogissa kun meillä tuli ongelmia, sillasista asioista joita en oo syystä tai toisesta pystynyt sanomaan ääneen, sitten ajattelin linkittää sen tälle toiselle osapuolelle. 15 minuuttia myöhemmin se soitti ja lupautus yrittää selvittää asioita kun oli jo ollut pakkaamassa tavaroitaan <3

ihanaa. oon kyllä tällä hetkellä niin onnellinen että oon alottanut sen blogin, se on oikee henkireikä
 
  • Tykkää
Reactions: Ä92 ja nittta
Meillä on ollut kauheesti stressiä ja riitoja, liekö johtunu sitten molemminpuolisesta väsymyksestä pienen vauvan kanssa vai kahdenkeskisen ajan puutteesta tms. Se sitten kyllästys siihen riitelyyn ihan täysin, ja toki oon mäki kyllästynyt, mutta sanos sitten ettei jaksa enään edes yrittää eikä meitä vaan oo tarkotettu yhteen. Ei sitten pakannut vaan jäi kotiin yrittämään kun sain blogin kautta sanottua mitä oon sille halunnut sanoa, ja huomenna varataan aika perheterapiaan :)
 
jgddg
No siis. Sehän nyt on niin että kun kirjoitit rehellisesti miehelle mitä tunnet, auttoi. Ei se, että kirjoitit kaiken kansan nähtäväksi julkisesti yksityisasioitanne auttanut mitään. Suomeksi: blogi ei auta, kirjoittaminen MIEHELLE auttoi.
 

Yhteistyössä